Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیسی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان که پرسیده بود «فکر می کنید اگر رییس جمهور می شدید، وضع کشور بهتر از این بود؟» خاطرنشان کرد: خدا رحم کرد که من رییس جمهور نشدم که دلار 5هزار تومان شود. آفتاب‌‌نیوز : تولیت آستان قدس رضوی گفت: با کنوانسیون‌هایی که پیش روی ملت می‌گذارند می‌خواهند خودتحریمی برای خود ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یقین داریم که با صبوری و هوشیاری جامعه مردم ما در برابر این توطئه جدید پیروز می‌شوند.
به گزارش آفتاب‎نیوز به نقل از ایلنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی در جمع دانشجویان حضور به هم رساند.
رییسی در ابتدای صحبت‌های خود ضمن تجلیل از روز دانشجو و تبریک به دانشجویان اظهار کرد: سال‌های پیش به دلیل مشغله کاری توفیق نداشتم در جمع دانشجویان حضور پیدا کنم اما امسال این توفیق شامل حال من شد.
وی تصریح کرد: به این دلیل که همسر بنده جزو هیات علمی این دانشگاه است، بنده نیز با این دانشگاه آشنا هستم. روز شانزدهم آذرماه یادآور ایستادگی و شجاعت و شهامت دانشجویان است. جنبش دانشجویی شصت و پنج سال قبل با بصریتی که دانشجویان داشتند به وقوع پیوست، دانشجویانی بودند که جامعه را رصد کرده و ایفای نقش در جامعه داشتند. جنبش دانشجویی همواره با حضور به موقع همراه بوده است.
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: جنبش دانشجویی اگر ببیند که جایی در جامعه عدالت نقض شده باید وظیفه خود را انجام دهد. اصلاح امور همواره در بین جنبش دانشجویی وجود داشته است. ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دانشگاه را همواره به عنوان جایگاهی که دغدغه مردم و نظام را دارد می‌و برخلاف آنچه که برخی می‌گویند ما دانشجوی سیاسی را دانشجویی می‌دانیم که جامعه و نیاز جامعه را خوب بشناسد و حاضر باشد که وظیفه خود را به خوبی انجام دهد. روشن فکر کسی نیست که فرهنگ غربی را ترویج دهد، بلکه روشنفکر کسی است که به استقلال کشور بیاندیشد.
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به سختی‌های پس از انقلاب اظهار کرد: چه جنگ سرد و چه جنگ نرم که علیه ما بوده است، دشمن هردو این را بررسی کرده است. اما به این نتیجه رسیدند که جنگ سرد و نرم هزینه و دارد اما جنگ سومی را آغاز کرده که آن فشار بر ملت ایران باشد. جنگی که علیه ما برنامه‌ریزی کرده‌اند برای آن است که ملت ایران را تسلیم کنند و در فشار به ملت بتوانند نتایجی را به دست آورند.
این عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: با کنوانسیون‌هایی که پیش روی ملت می‌گذارند می‌خواهند خودتحریمی برای خود ایجاد کنیم. یقین داریم که با صبوری و هوشیاری جامعه مردم ما در برابر این توطئه جدید پیروز می‌شوند. امروز وظیفه همه مسئولان و لایه‌های کشور است که باید به داشته‌های خود اعتماد کنیم و باید به نیروی انسانی متراکم و به جوانان اعتماد کنیم و بدانیم راهکار برون رفت از این مشکلات اعتماد به نفس و اعتماد به خداست. به قول رهبری جوانان امروز راه حل مشکل هستند نه مشکل.
عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان تصریح کرد: تاریخ ملت‌ها پیش روی ماست و شرایط امروز جای هیچ تردیدی باقی نمی‌گذارد که راه ما تسلیم نشدن است. مسئولان باید این را بدانند که اگر ما یک جا در برابر دشمن کوتاه بیاییم، او راضی نخواهد شد تا تسلیم شدن پیش خواهد رفت. باید روش‌های دشمن را بشناسیم و باید بتوانیم یک کنش‌گر فعال در برابر دشمن باشیم.
رییسی ادامه داد: مردم حوزه استقلال را خوب می‌دانند ما از نظرات مردم هم خبر داریم، اما در حوزه اجرا مردم راضی نیستند. مردم باید بدانند عدم موفقیت نخواستن است یا نتوانستن است؟ برخی از مشکلات محصول بی‌تدبیری‌ها است. الان هم که فشار دشمن را داریم راهکار این است که همه دست، به دست هم دهند و همه یک نگاه و هدف را دنبال کنیم.
وی خاطرنشان کرد: جامعه را دوقطبی و چندقطبی کردن و مسائل اصلی را فرعی کردن و برعکس کردن به نفع مردم و کشور نیست و مساله امروز ما معیشت و اشتغال است. این جوانان در جبهه‌ها چه کردند و مردم در شهرها چه کردند؟ راه خروج از مشکل وجود داشت و امروز هم وجود دارد. ما خیلی از این تحریم‌ها را آن زمان داشتیم و شرایط امروز هم این است که می‌توان مشکلات را حل کرد. اما اشکال اینجاست که بعضی مشکل را اقتصادی نمی‌دانند و به دنبال راه حل سیاسی هستند که در اشتباه هستند.
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به دانشجویان یادآور شد: این جلسات نعمتی برای همه دستاندرکاران است که در جریان دیدگاه‌های دانشجویان قرار بگیرند و این همواره ارتباطی بوده که من این ارتباط را داشتم و آن را یک اغتنام فرصت می‌دانم و این ارتباط نباید به این جلسات خلاصه شود این جلسات نمادین است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید اگر شما رئیس‌جمهور بودید همه چیز خوب می‌شد؟ مگر ایرانی نیستید؟ مگر باید رییس‌جمهور باشید که همه چیز خوب شود؟ وی پاسخ داد: خدا رحم کرد که ما رییس‌جمهور نشدیم که دلار بشود پنج هزار تومان. نمونه این سوال را از من می‌کنند. سوال این است که شرایط باید همین باشد؟ می‌دانید تا ۸۵ درصد از صادرات ما محصولات خام و نیمه خام است، حال آیا می‌توان آن راتبدیل به فرآورده کرد؟ بله می‌شود. آیا می‌توان ارز وارد شده به کشور را مدیریت کرد. گزارش می‌شود که تولیدکنندگان مشکل‌شان نداشتن ارز است. در این مساله که نقدینگی را بیش از سه و نیم برابر شده ،این سوال است که چرا اینقدر نقدینگی ایجاد شد؟
عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان گفت: این نقدینگی اگر در خدمت تولید قرار نگیرد سیل بنیان‌کن می‌شود. مدیریت بر منابع بسیار مهم است. ما این دوسال هم مالیات ارزش افزوده می‌دهیم هم مالیات خرجی می‌دهیم حداقل آنهایی که فرار مالیاتی دارند، جلویشان را بگیرند. مالیات را باید از یقه سفیدها گرفت. اگر کسانی که مالیات نمی‌دهند ازشان مالیات گرفته شود جلو این دلال بازی‌ها گرفته می‌شود.
وی گفت:‌ اگر ما بودیم مسکن مهر را متوقف نمی‌کردیم، قانون فرانسه را در بحث محیط‌زیست بر قانون خود ترجیح نمی‌دادیم. چرا مرکزی که هوشمند برای کنترل سوخت بود را کنار گذاشتید؟ بسیاری از مشکلات می‌توانست با نگاه منصفانه حل شود.
رئیسی در پاسخ به سوالی درباره کاندیداتوری خودش و قالیباف در انتخابات ۹۶ گفت: قالیباف این دفعه گفتند که من نمی‌خواهم وارد انتخابات شوم و به من گفت که می‌خواهم در ستاد شما فعال شوم. سعید جلیلی قبل از انتخابات گفت تو می‌آیی قطعا گفتم بله. گفت پس من نمی‌آیم. قالیباف هم گفت من در مناظره‌ها هستم و آن زمان سنجش می‌کنیم که این اتفاق افتاد. توصیه من این بود من به هیچ کاندیدایی نگفتم که شما نیایید که من می‌خواهم بیایم. دوستان ستاد ما می‌گفتند که اگر ایشان بماند، خوب است اما من گفتم منش من این نیست. من نسبت به آقای میرسلیم این را نگفتم. ولی در مورد آقای قالیباف ما با هم بودیم و بعد از اینکه ایشان کنار رفتند دوستان ایشان نسبت به ما لطف داشتند ما نیز سپاسگذاریم.
وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه نسبت به مشکلات مردم آشنایی دارید، گفت: من آشنا هستم. پیش از تولیت آستان قدس هم من با مردم خیلی در ارتباط بودم. روزهای سه‌شنبه ارتباط با مردم داشتم و الان هم چندین بار در روز در بین زوار هستم. به نظر من این مشکلات مردم راه حل دارد و جاهایی که مدیر توانای لایقی بوده توانسته مشکلات را حل کند. هفتاد درصد نقش مربوط به مدیریت است. دوره‌ای که من رییس بازرسی کل کشور بودم نقش مدیریت را دیده‌ام. برای کمبود منابع سهم کمتری نسبت به مدیریت می‌دانم. در چندین جزوه در زمان انتخابات مرکز پژوهش‌ها علیه ما می‌گفت مگر می‌شود این میزان شغل ایجاد شود؟ ما هم می‌گفتیم قانون گفته باید این میزان ایجاد شود.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: ما در آستان قدس یک سند بالا دستی داریم که سه محور دارد؛ یکی زیارت دوم نیازمندان و سوم مساله فرهنگی است. در ارتباط با کار اقتصادی هم، بعضی رویکردها را ما در استان تغییر دادیم. کار اقتصادی در پاساژسازی هم امکان دارد باشد که ما آن را متوقف کردیم. ما سرمایه آستان قدس را بر توجه به زوار و محرومان می‌دانیم. ما سال اول از مجموعه تجاری بیرون آمدیم و زائرسرا با ظرفیت بیست هزار نفر ایجاد کردیم. آیا در شان امام رضا است که مردم یا زائران در کمپ یا چادر باشند.
وی خاطرنشان کرد: برخی در انتخابات گفتند مگر می‌شود یکساله این کار کرد که کردیم. نکته دوم در رابطه با زائر برخی به خاطر مشکل مالی نمی‌توانند به مشهد بیایند ما قریب به نهصد هزار زائر اولی به مشهد آورده‌ایم روزی هزار نفر داریم به مشهد می‌آوریم. دو سال گذشته مراکز خیریه ده برابر از گذشته، شده است.
رئیسی ادامه داد: در مساله فرهنگی ما باغاتی در مشهد داشتیم، گفتیم حضور جوانان فقط در حرم نباید باشد ما این باغ را تبدیل کردیم به اردوگاه فرهنگی که پنجاه هزار نفر در آن مشغول شدند و در غرب مشهد صد و ده هزار هکتار برای کار فرهنگی اختصاص دادیم. ما می‌توانستیم ساختمان‌سازی هم کنیم که بلد هم هستیم. اما باغات و اردوگاه‌های بانوان ایجاد کردیم.
وی افزود: در روز شانزده آذر اولین مجتمع دانشجویی را در مشهد افتتاح کردیم. کار ما این است که ما در تهران باغی در غرب داریم که پنج هکتار است که مجوز هم برای پنجاه طبقه دادند و من جلوی قطع درختان چندین ساله را گرفتم که آن را به اردوگاه فرهنگی تبدیل کنیم.
رئیسی با اشاره به اینکه ما در استان‌ها دفتر داریم، یاداور شد: من به همه مسئولان کشور گفتم بیشترین مراجعه به بنده برای اشتغال است. ما یک هزار کیلومتر با دریا فاصله داریم ما سهم‌مان از اقتصاد دریا حداکثر سه درصد است. در استان قدس هلدینگ کشاورزی داریم اما گفتیم که باید کار استراتژیک انجام دهیم. اگر بخواهیم به استقلال برسیم باید به استقلال بذر برسیم که این کار استراتژیک ما است و ما نسبت به تولید بذر باید پیش برویم. ما شرکت داروسازی را به دو شرکت افزایش دادیم به دنبال کار اقتصادی پرهزینه نمی‌رویم اما بعضی از کارها را استراتژیک و لازم می‌دانیم. در بخش‌های اساسی اقداماتی کردیم که خواهید دید که ما این تغییر رویکردی که به سمت کارهای اساسی داشتیم ثمره خوبی خواهد داشت.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شما برای تخلفات انتخاباتی سال ۹۶ شکایت کردید نتیجه چه شد، گفت: انتخاباتی که گذشت از انتخابات‌های پرتخلف کشور بود و من بیش از ششصد گزارش از سراسر کشور داشتم من بر خلاف بعضی که فکر می‌کردند با مخالفت با نظر شورای نگهبان کار پیش می‌رود اعتقادم این بود که آرامش باید حفظ شود. با اینکه گزارشات فراوان بود به همه مسئولان گفتم یک خواسته دارم که رسیدگی شود.
رئیسی گفت: بعد از انتخابات حس آستان قدسی دارم. مطلقا سمت و سوی انتخاباتی ندارم. باید به این تخلفات رسیدگی شود. چون کشور ما کشور انتخابات است پس باید رسیدگی شود. حضرت آقا هم گفتند که باید رسیدگی شود. من باز هم پیگیر آن هستم. ما مصرانه برای تضمین انتخابات در کشور می‌خواهیم این تخلفات رسیدگی شود.
وی در پاسخ به سوالی در مورد وقایع سال ۶۷ گفت: نسل جدید یعنی شما در جریان قضیه نفاق و تروریست‌هایی که سال ۶۰ به جان مردم افتادند و مثل داعش جنایت کردند، نیستید. در تهران روزی تا صد و بیست ترور بود. مخصوصا از نیروهای انقلابی ترورهایی داشتیم و هفده هزار شهید ترور داشتیم. نمایندگان این جریان ترور ائمه جمعه را پیش گرفتند. قهرمان مبارزه با نفاق در کشور حضرت امام ره است. امروز کسانی که مقابل نفاق ایستادند باید مورد تکریم قرار بگیرند. امروز حاج قاسم سلیمانی یک قهرمان ملی است. چرا برخی ادبیاتی را برای رای آوردن بیان می‌کنند اما این درست است که همه خط‌های امنیتی شکسته شود تا دل عده‌ای شاد شود؟
رئیسی با بیان اینکه برخی فکر می کردند در زمان انتخابات تفاوت من و رقیب این است که عمامه من سیاه و عمامه او سفید است، گفت: در مناظرات دیدید که من کوچکترین بی احترامی نکردم چون من به اصول اخلاقی معتقدم. تربیت ما قضایی و حقوقی و اخلاقی است و معتقدیم هدف وسیله را توجیه نمی‌کند. اما نگاهی هست که کشور را دارد تهدید می‌کند نگاه به کنوانسیون‌هاست.  دانشگاه باید نسبت به سی اف تی و برجام نظر دهد. روی متن نظر دهد که این برجام چه عایدی می‌تواند داشته باشد که بیش و پیش از هرکس دانشگاه می‌تواند نظر علمی و بی‌طرفانه بدهد. من هم به عنوان آستان قدس برای رفع گره از کار مردم همراه و همکار خواهم بود.
وی گفت: ما به غیر از اسرائیل و آمریکا حاضر به تعامل با دنیا هستیم اما با حفظ عزت و جایگاه ایران اسلامی. می‌گویند شما با کنوانسیون‌ها مخالفید؟ خیر. اما باید منافع داشته باشد. بانیان آن خود امضا نکرده‌اند و اصرار می‌کنند ما امضا کنیم. ما باید دقیقا بررسی کنیم.
تولید آستان قدس گفت: منشا منابع استان وقف و نذر  است. توصیه مردم به دولتمردان این است که کارها را پیش روی مردم بگذارید و یقین بدانید که مردم هرجا ببینند که عمل بوده همراه خواهند بود. امید دادن خوب است اما باید همراه با اقدام و عمل باشد. مردم اگر ببینند کار می‌شود، پول می‌دهند. شرکت‌های آستان قدس رضوی را ما حسابرسی می‌کنیم. از وقتی که به آستان قدس آمدیم پای همه مجامع نظارتی خارج از آستان قدس را به‌ آستان باز کردیم. ما شاید ده درصد از هزینه را از شرکت‌ها داریم و نود درصد از نذورات مردم است. گزارشاتی را در اختیار مردم می‌گذاریم که نسبت به حوزه‌های اقتصادی آستان در جریان باشند.
وی درباره قانون منع، به کارگیری بازنشستگان گفت: یک سخن در این است که آیا، آستان مشمول این قانون است؟ این بحث که ما مشمول هستیم یا نه یک بحث است اما من این قانون را مفید می دانم. ما دویست و شصت نفر از کارمندان آستان را مرخص کردیم و چند نفر هستند که مشغول هستند که ما در همه سطوح آن قانون را اجرایی خواهیم کرد.
رئیسی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه که نظر شما درباره قوه قضاییه چیست،‌گفت: قوه قضاییه قوه‌ای ضروری است که برای اجرای عدل و عدالت است و در اجرای عدالت می‌تواند نقش تعیین‌کننده داشته باشد. قوه با اجرای عدالت می‌تواند جامعه را مطمئن کند که اگر کسی به بیت‌المال دست درازی کرد دست او را قطع خواهد کرد.
فردی پرسید اصولگرایان چرا پراکنده هستند و جمنا چه شد گفت: جمنا گروهی از دسته جاست بود که هدف مقدسی داشتند که این جبهه را منسجم کنند و کارشان اشکالاتی هم داشت و جوان‌گرایی در آن کم رنگ بود که اشکال داشت. در ارتباط با انتخابات هدفشان انسجام بود. آمدن من به انتخابات به‌خاطر وظیفه بود و هرگز پشیمان نیستم و اگر تاریخ برگردد همان تصمیم را می‌گیرم که همان روز گرفتم. بعد از انتخابات هم حس من آستان قدسی است که وظیفه خود را در آستان انجام دهم.
وی افزود: جمنا نیاز دارد در کارهای خود بازنگری کند که این کار هم در حال انجام است. جلساتی با این عزیزان داریم اما مساله ما انتخاباتی نیست. مساله ما حفظ آرمان‌های انقلاب و حفظ سرمایه‌های اجتماعی است. در انجام این وظیفه ملامت ملامت‌کنندگان مرا از میدان به در نخواهد برد.
در این لحظه دانشجویی دوباره سوال خود را درباره سال ۶۷ پرسید که رئیسی گفت: در سال ۶۷ پرونده‌ها  مورد رسیدگی قرار گرفت و دادگاه حکم صادر کرده بود و حکم تایید شده بود، مثلا الان قاچاقچیان هستند که حکمشان اجرا نمی‌شود چون فکر می‌کنند این‌ها از شدت آن‌طوری ندارد و مراحل خفیف‌تری دارند. امام به حکم کسانی که محارب بودند و اثبات شده ولی به دلایلی اجرای حکمشان به تاخیر افتاده اشاره داشت. این هیات برای کسانی بود که حکمشان قطعی شده است. متاسفانه هم منافقین این راه را آغاز کردند. من گفتم دفتر نشر آثار امام مبانی فقهی امام را برای مردم روشن کنند. برخورد امام امنیت کشور را برای همیشه به وجود آورد و فضای کشور از وجود منافقین پاک شد و این از کارهایی بود که امام انجام داد. هیات سه نفره دادستان قاضی شرع و سوم نماینده اطلاعات از آن هیات بودند اما بعضی می‌خواستند تسویه حساب با امام و انقلاب و نظام کنند که نام بنده را بیان کردند. اما بعضی که با حقوق هم آشنا هستند در جریان انتخابات چیز دیگری گفتند. من در زمانی که در دادگاه ها مشغول بودم در نقش مدعی حق بودم نه قاضی که حکم صادر می‌کند.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین بار دیگر رییس جمهور روسیه می شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، برنامه سلام خبرنگار امروز ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ در ارتباط زنده تصویری با دارابی خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در مسکو درباره انتخابات ریاست جمهوری مسکو گفت وگو کرده اند که مشروح این ارتباط زنده را در زیر می خوانید:
مقدمه: امروز دومین روز انتخابات ریاست جمهوری در روسیه است انتخاباتی که از روز گذشته آغاز شده و سه روزه است و تا فردا هم ادامه دارد.
آقای دارابی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در مسکو
سوال: جزئیات بیشتری از انتخابات که از دیروز شروع شده و تا فردا ادامه دارد برای ما توضیح دهید؟
دارابی: این اولین باری است که انتخابات ریاست جمهوری در روسیه طی سه روز برگزار می‌شود که این هم برمی گردد به اصلاحاتی که در قانون انتخابات سال ۲۰۲۰ انجام شد، خود انتخابات هم تا سال ۲۰۱۴ دوره ریاست جمهوری اش چهار ساله بود، از انتخابات ۲۰۱۸ دوره‌ها شش ساله شد برای رؤسای جمهور و الآن هم برای دومین بار است که اگر کسی بتواند این انتخابات را ببرد برای شش سال دیگر یعنی تا سال ۲۰۳۰ میلادی بر مسند ریاست جمهوری خواهد ماند که به احتمال زیاد آقای پوتین خواهد بود، همه نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که آقای ولادیمیر پوتین برنده انتخابات است، آقای ولادیسلاو داوانکوف جوان ۴۰ ساله تقریباً ۶ درصد در نظرسنجی‌ها اقبال عمومی دارد، آقای لئونید اسلوتسکی حدود ۳ تا ۴ درصد و آقای خاریتوف حول و حوش چهار پنج درصد، پس بر این اساس که نتیجه از الان معلوم است هر چند باید منتظر ماند و دید که نتایج قطعی چه خواهد شد.
سوال: نتایج چه زمانی اعلام می‌شود بعد از این که فردا به پایان رسید انتخابات؟
دارابی: تا زمانی که این سه روز به پایان نرسد شمارش آرایی صورت نخواهد گرفت، اما این رأی‌ها چه به صورت دستی و چه به صورت الکترونیک اینها تجمیع خواهد شد در کمیسیون مرکزی انتخابات و بعد از پایان انتخابات شمارش آرا شروع می‌شود، چون بخش عمده‌ای از کار به صورت الکترونیکی است فکر می‌کنم که بعد از پایان مهلت سه روزه چند ساعت بعد نتایج اعلام خواهد شد.
از ۱۰۶ کشور جهان برای نظارت بر روند برگزاری انتخابات نمایندگانی آمدند، دبیر ستاد انتخابات کشور آقای محسن اسلامی هم به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران آمدند از همان لحظه اولی که کار رأی گیری شروع شد در مسکو از شعبه‌های اخذ رأی بازدید کردند، به شهر‌های مختلف خواهند رفت و نشست خبری هم خواهند داشت.
ان شاءالله درباره نتایج قطعی با شما گفتگو خواهیم کرد و همین الآن چند دقیقه دیگر ما قرار است به ستاد انتخاباتی پوتین برویم، قرار است ایشان سخنرانی کنند و درباره یکی از موضوعات مهمی که در بحث انتخابات است سخنرانی داشته باشند.

دیگر خبرها

  • پوتین: همکاری با پارلمان برای توسعه روسیه را ادامه می‌دهیم
  • پیروزی پوتین نشانه حمایت حداکثری مردم روسیه از وی است
  • رییس جمهور چین پیروزی پوتین در انتخابات روسیه را تبریک گفت
  • رئیسی جمهور: از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال و فناوری‌های موجود برای ارتقای سلامت تغذیه مردم بهره‌گیری شود
  • پیروزی پوتین در انتخابات نقشه‌های کشورهای غربی را خنثی کرد
  • منتخبان مجلس دوازدهم با رئیسی دیدار می‌کنند
  • پیروزی پوتین در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه قطعی شد
  • آقای مداح! آنها بایدن را که به لجن کشیدند ما چرا رئیسی را نقد نکنیم؟
  • ترامپ: در انتخابات برنده نشوم، حمام خون به‌ راه خواهد افتاد
  • پوتین بار دیگر رییس جمهور روسیه می شود