Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@20:36:13 GMT

جسد این مرد با تبر تیکه پاره شد / در بجنورد رخ داد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۱۸۸۲

رکنا: عامل قاتل یک دوست در کمتر از 5 ساعت در بجنورد دستگیر شد.

رئیس بخش جنائی پلیس آگاهی خراسان‌شمالی گفت: جسد مرد حدود ۵۵ ساله بجنوردی بعدازظهر امروز در حواشی یکی از روستاهای این شهرستان کشف شد.«مسعود رستگار» اظهار کرد: در پی تماس تلفنی مبنی بر کشف جسد در حواشی یکی از روستاهای شهرستان بجنورد بلافاصله مأموران آگاهی استان به همراه نیروهای آتش‌نشانی و پزشکی قانونی در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بخشی از جنازه این مرد توسط حیوانات وحشی بیرون کشیده شده بود که در این راستا مسأله توسط مأموران از زوایای گوناگون مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس بخش جنائی پلیس Police آگاهی خراسان‌شمالی گفت: مشخصات این جسد با مرد ۵۵ ساله ای که چهار روز قبل اعلام مفقودی شده بود مطابقت داشت که به همین منظور دو نفر از مظنونان نیز دستگیر شدند.

رستگار با اشاره به این‌که یکی از مظنونین بعد از مواجه با مستندات و ادله کافی به قتل Murder این فرد اعتراف کرد، افزود: قاتل The Murderer که چند روز پیش به همراه مقتول برای تفریح به بیرون از شهر رفته بودند به‌علت مشاجره لفظی با یکدیگر درگیر و قاتل با تبر مقتول را به قتل می رساند.

وی یادآور شد: قاتل پس از انجام تحقیقات و تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

احمدرضا دالوند درگذشت مردان خانه فساد 3 جوان را تیرباران کردند/حمام خون در آبادان در پیامک اشتباهی ناهید نام همایون به چشم می خورد / همسرم با مرد غریبه ارتباط پنهانی داشت این سرباز فقیر نیازمند 10 میلیون تومان پول است تا به زندگی برگردد مبلغ عیدی کارگران سال 97 مشخص شد پیدا کردن جسد کودک 6 ماهه با اعتراف مادر هوس باز +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا جزییات تجاوز مرد خاص به یک زن خاص در خیابان+عکس شکنجه پشت وانتی دو کودک توسط پدر و مادر بی رحم!+عکس فقر مطلق غذایی در کهگیلویه و بویراحمد جسد یک زن با صورت پوشیده چه رازی دارد! / در شوش رخ داد+عکس پیدا شدن قسمتی از بدن زن گمشده در رودخانه حاشیه شهر+ عکس CNN افشا کرد : جلادها هنگام سلاخی خاشقجی موسیقی گوش می دادند ! سقوط مرگبار زن جوان به دره به خاطر عکس سلفی! + عکس قوی ترین کانگوروی بوکسور جهان جان باخت+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: پزشکی پلیس Police قتل Murder قاتل The Murderer اخبار حوادث قاتل شهرستان بجنورد رئیس ساعت عکس مرد ساعت کودک قتل زندگی زن جوان دستگیر شد انتحاری زندانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

صبح امروز، تیتر «گزارش یک شهروند از قتل عام درختان توسط شهرداری» در فضای مجازی خبرساز شد. در این فیلم، نشان داده می‌شود که تعداد زیادی درخت، در ضلع غربی باغ موزه قصر، درست در مجاورت دیوار نیروی انتظامی، این درخت‌ها قطع شده اند.

 رکنا خبر داد این درختان دچار آفت و خشک شده بودند. برای این درختان در کمیسیون ماده ۷، مجوز قطع صادر شده است. 

مشخص شده است که این قطع درختان، به جهت رفع خطر، به منظور آسیب نرسیدن به شهروندان انجام شده است.

منبع: رکنا

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک در غرب تهران / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو