Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار مشهدمقدس گفت: چشم انداز مناطق شهرداری مشهد در چشم انداز ۱۴۰۰ مشخص شده است. ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، محمدرضا کلائی صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر مشهد در تالار شهر اظهار داشت: چشم انداز هر منطقه شهرداری مشهد در چشم انداز 1400 مشخص شده و برجسته‌ترین ویژگی این برنامه همین مسئله است که دارای برش منطقه‌ای هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار مشهدمقدس با اشاره به اینکه مفاهیم پایه به صورت داوطلبانه در این برنامه آمده است گفت: این مسئله با ظرافت تمام در برنامه آمده و کار ما را مهم جلوه می‌دهد؛ ما می‌توانیم برنامه را تدوین کرده و از آن استفاده شکلی کرده و آن را راهنمای جدی خود قرار دهیم.

کلائی افزود: توصیه من این است که نه فقط این برنامه به عنوان یک سند بلکه به عنوان یک سند عملیاتی مورد نظر قرار گیرد و فصل الخطاب تصمیم گیری‌های ما قرار داده شود و عملا هر کدام از دوستان داشبورد برنامه را به عنوان عنصر جدی چگونگی عملکرد و رصد آن قرار دهند.

شهردار مشهدمقدس بیان کرد: شناسنامه‌ای که برای هر کدام از شاخص‌ها در این برنامه تدوین شده باید مدنظر باشد؛ حرفی را در این مدت زده‌ایم و روی آن تاکید داریم و این برنامه می‌تواند این صحبت را تحق بخشد و آن این است که وقت برای انجام کار در مشهد کم داریم؛ نیازمند شتاب هستیم اما نباید شتاب زده شویم.

اطمینان بخشی به سرمایه‌گذاران مهمترین رویکرد اقتصادی شهرداری مشهد استشفافیت و گردش آزاد اطلاعات در شهرداری مشهد افزایش می‌یابدهمکاری شهرداری مشهدمقدس با هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی

کلائی گفت: اگر دچار شتاب‌زدگی و هیجان‌زدگی شویم خوب نیست اما باید بدانیم در وقت کم باید فعالیت‌های خود را در مشهد دنبال و برنامه‌ها را محقق کنیم و امیدوارم زمانی که پایان برنامه 1400 رسید به این برنامه نگاه کرده و آن را به عنوان سندی که تمام ارکانش محقق شده محترم بشماریم.

انتهای پیام/ ز

R41347/P41362/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست شهرداری منطقه ۷ شهرداری مشهد گفت: یکی از طرح‌های عمرانی سطح منطقه ۷، اجرای بوستان پنج هکتاری بانوان طُرق است که نقش زیادی در ارتقای نشاط و شادابی بانوان منطقه خواهد داشت.    مجید وحدتی پور افزود: این طرح هم اکنون پیشرفت ۴۶ درصدی داشته و امسال ۳۱ میلیارد تومان اعتبار به آن تخصیص یافته است.   وی ادامه داد: شهرداری منطقه به طور جدی پیگیر تکمیل و بهره‌برداری از این طرح بود و سال گذشته نیز ۱۷ میلیارد تومان برای آن درنظر گرفته شده بود.   وحدتی پور ابراز امیدواری کرد با اهتمام مضاعف و تخصیص و تامین اعتبارات، تا پایان امسال از این طرح مهم فضای سبز منطقه، بهره برداری و گام موثری برای بانوان مشهدی برداشته شود.

دیگر خبرها

  • ۶۷ درصد از زوجین جوان مشهدی باور دارند که همسرشان باید ذهن آن‌ها را بخواند
  • آمادگی کره شمالی برای آزمایش یک سامانه موشک‌انداز جدید
  • راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • تعامل مسئله‌محور می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد
  • شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند
  • تدوین سند چشم‌انداز توسعه حمل‌ونقل استان گلستان
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران