Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت نام‌نویسی بیستمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات به پایان رسید و نتایج قرعه‌کشی از متقاضیان ۲۱ آذرماه اعلام می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، نام‌نویسی در دور جدید اعزام کاروان‌های عتبات دانشگاهیان از ۶ آذرماه آغاز شد و امروز لحظاتی قبل به پایان رسید.

در این دوره دانشگاهیان در گروه‌های اساتید دانشگاه‌ها، دختران مجرد، پسران مجرد، متأهلین و کارمندان دانشگاه‌های سراسر کشور به عتبات اعزام می‌شوند که افراد پس از ثبت‌نام در سایت لبیک به قید قرعه برای حضور در کاروان‌های دانشجویی انتخاب خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیستمین دوره اعزام دانشگاهیان بهمن‌ماه پس از پایان امتحانات آغاز می‌شود و تا ۶ اردیبهشت ماه سال آینده ادامه دارد.

هزینه سفر به عتبات دانشگاهیان نیز به صورت هوایی ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و به صورت زمینی یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان پیش‌بینی شده است که با توجه به تفاهم‌نامه سه‌جانبه بین سازمان حج و زیارت، عتبات دانشگاهیان و بانک ملت، برای اعزام‌های هوایی تا سقف ۳ میلیون و تومان و برای اعزام های زمینی تا سقف ۲ میلیون تومان تسهیلات به منظور سفر به عتبات به دانشجویان و یک نفر همراه (همسر) تعلق می‌گیرد.

به گزارش فارس، با اتمام زمان ثبت‌نام از متقاضیان اعزام دانشگاهیان به عتبات، از بین افرادی که در سامانه ثبت‌نام کردند قرعه‌کشی صورت می‌گیرد که نتایج آن ۲۱ آذرماه اعلام می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: عتبات دانشگاهیان نام نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نراقی: فردا دانشجویان ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع می‌کنند

 دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور: فردا ظهر در دانشگاه‌های سراسر کشور تجمعاتی با حضور حداکثری دانشجویان در حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در گفتگو با دانشجو گفت: خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در حمایت از مردم فلسطین و غزه بی نظیر است.

وی افزود: اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان را محکوم می‌کنیم و در همین راستا از فردا ظهر در دانشگاه‌های سراسر کشور تجمعاتی با حضور حداکثری دانشجویان در حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • نراقی: فردا دانشجویان ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع می‌کنند
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • میرزا مهدی آشتیانی؛ جمع بین نبوغ و تبحر
  • ضرورت حفظ روابط دوستانه در بین فرهیختگان و دانشگاهیان
  • جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
  • آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • فردا؛ آخرین مهلت نام‌نویسی در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • فردا آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم