Web Analytics Made Easy - Statcounter

یونس امامی، عضو تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی بوداپست گفت: هیچ پیشنهادی از سوی تیم‌های باشگاهی برای حضور در لیگ جهانی نداشتم که بخواهم قرارداد ببندم.  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یونس امامی با اشاره به آغاز تمریناتش اظهار داشت: چند روزی هست که تمرین خود را شروع کرده‌ام، چون باید در جام بین المللی تختی کشتی بگیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در مورد تفییراتی که در راس کادر فنی تیم ملی ایجاد شده، تصریح کرد: قبلا با غلامرضا محمدی کار نکردم. هر جا لازم باشد کشتی می‌گیرم. به نسبت قبل روحیه‌ام بهتر شده و ان‌شاءالله که امسال ناکامی در مسابقات جهانی بوداپست را جبران خواهم کرد. هنوز هم می‌گویم که در جهانی اخیر از نظر بدنی مشکلی نداشتم و فقط به لحاظ روحی روانی نتوانستیم شرایط مطلوب برای کسب مدال را کسب کنیم.

دارنده مدال برنز امید‌های جهان در خصوص عدم حضورش در لیگ جهانی گفت: در این رقابت‌ها کشتی نمی‌گیرم، چون هیچ تیمی پیشنهاد نداد. برای لیگ با آرش زین قرارداد بستم و قرار بود بعد از جهانی در مرحله نیمه نهایی و نهایی کشتی بگیرم که این تیم از شرکت در مسابقات انصراف داد. منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ جهانی کشتی آزاد مسابقات جهانی بوداپست یونس امامی عضو تیم ملی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا از مدت‌ها قبل می‌دانست از فصل ۱۷-۲۰۱۶ به‌عنوان سرمربی منچستر سیتی انتخاب خواهد شد. بنابراین، قبل از ورود به این تیم، دست‌به‌کار شد و بازیکنانی را که قرار بود هدایت کند را تحت نظر قرار داد.

این کار به او کمک می‌کرد که بداند در زمان شروع کارش در سیتی کدام بازیکنان در اختیارش خواهند بود. وقتی وارد شد، بی‌رحم بود. او می‌خواست یک تیم قهرمان بسازد و برای این کار لازم بود چند بازیکن را حذف کند.

گائل کلیشی، ستاره سابق منچستر سیتی، که از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷ به مدت شش سال برای سیتیزن‌ها بازی کرده است، در گفت‌وگویی خاطره‌ای را از روزهای اول حضور پپ گواردیولا در سیتی به‌عنوان مربی به یاد آورده است.

کلیشی در این مصاحبه گفت :«پپ به تمرین آمد و چند دقیقه‌ای بازیکنان را تماشا کرد. پس از لحظاتی او ناگهان خطاب به ما گفت:«یک سال است که شما را زیر نظر دارم، شما یک تیم با بازیکنان چاق هستید.

او برای‌مان قانون گذاشته بود. مثلا قانونی که «دو کیلویی» نام داشت. اگر شما دو کیلو از وزن مدنظر او بیشتر بودید، اجازه تمرین پیدا نمی‌کردید، من بازیکنانی را می‌دیدم که دو هفته تمرین نمی‌کردند.»

زمان نهایتاً ثابت کرده که پپ گواردیولا حق داشته است. این اصرار بر کار با تلاش زیاد و توجه به هر جزئیات کوچک، منجر به تبدیل منچستر سیتی به یکی از بهترین تیم‌های جهان شده است.

دیگر خبرها

  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • جانشین بولت: هنوز توانایی من را ندیده‌اید
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی