Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@18:15:21 GMT

در صورت شکست مذاکرات سوئد گزینه‌ای جز مقاومت نداریم

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۱۹۶۰

در صورت شکست مذاکرات سوئد گزینه‌ای جز مقاومت نداریم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، «محمد عبدالسلام»، رئیس هیأت اعزامی انصارالله یمن به مذاکرات صلح سوئد در گفتگو با خبرنگاران گفت: در صورتیکه ائتلاف متجاوز سعودی مذاکرات صلح سوئد را ناکام بگذارد ملت یمن گزینه ای جز مقاومت در برابر این متجاوزان نخواهد داشت.

وی در ادامه افزود: ما خواهان آن هستیم که طرف مقابل در این گفتگوهای سیاسی جدی بوده و اقدامات لازم برای اعتمادسازی مانند بازگشایی فرودگاه صنعاء را اتخاذ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالسلام تاکید کرد: با وجود افزایش حملات هوایی ائتلاف سعودی علیه جبهه های مختلف یمن اما هیأت انصارالله به صورت جدی در مذاکرات سوئد حضور دارد. جنگ در یمن، میان یمنی ها نیست بلکه برخی طرفهای خارجی به دنبال تحقق اهداف خود هستند. راه کار حل و فصل بحران یمن تنها در توقف تجاوز ائتلاف سعودی و لغو محاصره این کشور نهفته است.

کد خبر 4481107

منبع: مهر

کلیدواژه: عربستان سعودی محمد عبدالسلام مذاکرات صلح یمن در سوئد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت فلسطین: اشغالگران مجبور شدند پیشنهاد خود را تغییر دهند

یکی از رهبران مقاومت فلسطین به المیادین تاکید کرد که اشغالگران مجبور به ایجاد تغییراتی در آخرین پیشنهاد خود در مذاکرات شدند و خاطرنشان کرد که حماس به مصر اطلاع داده است که هیچ فرمولی را که شامل آتش‌بس و عقب نشینی اشغالگران از غزه نباشد، نمی‌پذیرد.

به گزارش ایسنا، یکی از رهبران مقاومت فلسطین به المیادین تاکید کرد که رژیم اشغالگر اسرائیل مجبور به ایجاد تغییراتی در آخرین پیشنهاد خود شده است، پیشنهادی که مدتی پیش به میانجیگران ارائه شده بود.

این چهره مقاومت توضیح داد که این اصلاحات پس از آن صورت گرفت که اشغالگران به این باور رسیدند که مخالفت حماس و گروه‌های مقاومت با پیشنهاد اخیر «مطلق و قاطع» است.

وی با بیان اینکه اسرائیلی‌ها در حال حاضر با مصر در تماس دائمی هستند تا به فرمولی برسند که مقاومت بتواند آن را بپذیرد، خاطرنشان کرد: حماس به قاهره اطلاع داده است که هیچ پیشنهاد یا فرمولی را که شامل آتش‌بس و عقب‌نشینی نیروهای اسرائیلی از نوار غزه نباشد، نمی‌پذیرد.

در این رابطه احمد عبدالهادی، نماینده حماس در لبنان روز پنجشنبه تاکید کرد که این جنبش همیشه علاقه مند به دستیابی به فرمول یا توافقی است که از طریق آن تجاوز به غزه پایان یابد.

وی در گفت‌وگو با المیادین با تاکید بر اینکه جنبش حماس مقصر تزلزل در مذاکرات نیست، بر جدیت و انعطاف‌پذیری حماس در مذاکره بر خلاف طفره روی نخست‌وزیر اشغالگر و وارونه‌کردن ایده‌ها تاکید کرد؛ موضوعی که مذاکرات را در یک دور باطل می‌چرخاند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جدیدترین موضع‌گیری مقاومت فلسطین درباره مذاکرات آتش‌بس
  • مقاومت فلسطین: تنها در صورت تغییرات اساسی پیشنهاد اسرائیل پذیرفته می‌شود
  • آیا چین می‌تواند؟
  • پاسخ رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات را دریافت کردیم
  • مذاکرات میلان با مدیربرنامه سانتیاگو خیمنز
  • مقاومت فلسطین: اشغالگران مجبور شدند پیشنهاد خود را تغییر دهند
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان