Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@03:49:31 GMT

کشف 292 کیلو ترياک جاسازی شده در تریلی

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۲۰۰۹

کشف 292 کیلو ترياک جاسازی شده در تریلی

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی شرق استان تهران اظهار کرد: شب گذشته با اعلام گزارشی مبنی بر فعالیت یک باند توزیع موادمخدر با قصد انتقال مواد افیونی از استان‌های جنوبی کشور به سمت پایتخت، بررسی دقیق موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان پاکدشت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتی دقیق و مستمر با رصد محورهای مواصلاتی شهرستان پاکدشت موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو تریلی حامل مواد افیونی شدند.

سردار ناظری تصریح کرد: ماموران پلیس با حضور در مسیر تردد خودرو مورد نظر در محورهای مواصلاتی شهرستان پاکدشت، تریلی که حامل محموله جو بود را متوقف کردند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی فنی از آن، 292 کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه در کف قسمت بار جاسازی شده بود، کشف شد.

به گفته فرمانده انتظامی شرق استان تهران در این پرونده یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۲۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک

 سرهنگ محمدقاسم رحیمی گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با سوداگران مرگ، ماموران انتظامی شهرستان اندیمشک با رصد اطلاعاتی  دو دستگاه خودروی را شناسایی وطی عملیاتی ضربتی آنها را توقیف کردند.

او می‌گوید: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو‌های توقیفی مقدار ۶۶ کیلو‌گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: در این ارتباط ۳ نفر سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک