Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در زمینه آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور گفت: آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال 97 صبح روز جمعه بیست و سوم آذر 97 برگزار می شود.

به گفته وی، در این آزمون 52 هزار و 502 داوطلب حضور ثبت نام کرده اند که از این تعداد 28 هزار و 69 نفر زن و 24 هزار و 433 نفر مرد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: این آزمون در پنج گروه علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر در 116 رشته امتحانی و در حوزه های امتحانی 81 شهرستان برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: کارت شرکت در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور برای مشاهده و پرینت از روز سه‌شنبه 20 آذر 97 بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت، داوطلبان تا ساعت 24 روز پنجشنبه 22 آذر می توانند نسبت به دریافت پرینت کارت خود اقدام کنند.

توکلی بیان کرد:‌ این اطلاعیه سازمان سنجش درباره پرینت کارت آزمون دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال 97 (نوبت نوزدهم) از روز یکشنبه 18 آذر 97 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است.به همین منظور تمامی داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت‌نامی از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه کنند.

وی در پایان تاکید کرد: داوطلبان در صورت نواقصی در کارت لازم است آن را بر اساس دستورالعمل اعلام شده رفع کنند.

انتهای پیام/

31 / 31

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۲۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مهارت ۲۰ هزار و ۷۲۰ نفر در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، مهدی رحمدل افزود: ۱۵ هزار و ۶۶۷ نفر از شرکت کنندگان در آزمون مهارتی را بانوان و ۱۹ هزار و ۵۷۷ نفر را مردان تشکیل می‌دهند.
وی با اشاره به سنجش مهارت ۱۹ هزار و ۸۳۴ نفر از طریق آزمون‌های برخط در استان افزود: پارسال پنج هزار و ۷۷۶ نفر از کارآموزان بخش دولتی، ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر از کار آموزان بخش آموزشگاه‌های آزاد و سه هزار و ۴۷۸ نفر از بخش اصناف در آزمون‌های آنلاین شرکت کردند.
به گفته رحمدل همچنین پارسال ۷۲۹ نفر در آزمون‌های صنایع ساختمان، سه هزار و ۶۴۰ نفر تمدید صنایع ساختمان، ۲۴۱ نفر در آزمون‌های تفاهم نامه و ۴۳۰ نفر در سنجش برای تمدیدتفاهم نامه شرکت کردند.
اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی در ۹ مرکز دولتی به متقاضیان، آموزش مهارت‌های فنی ارایه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • یک اردیبهشت؛ آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳، فردا
  • پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد پیام نور کیش
  • انتخاب رشته‌ آزمون دوره دكتری سال 1403 از اول اردیبهشت آغاز می‌شود
  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • کسب مهارت ۲۰ هزار و ۷۲۰ نفر در خراسان شمالی
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • کارت ورود به جلسه کنکور دوشنبه منتشر می شود
  • برگزاری آزمون استخدام دبیر با یک میلیون داوطلب
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور