Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محمدرضا گرایی، ملی‌پوش کشتی فرنگی ایران گفت: بعید می‌دانم که با محمدعلی در یک وزن قرار بگیریم و برای رسیدن به دوبنده تیم ملی با یکدیگر رقابت کنیم.

محمدرضا گرایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص آخرین وضعیت خود اظهار داشت: بعد از رقابت‌های جهانی مدتی را به استراحت پرداختم و الان حدود یک ماه است که تمریناتم را آغاز کرده‌ام و استارت کار خود را از رقابت‌های جام تختی خواهم زد و قصد دارم در این رقابت‌ها در وزن ۷۲ کیلوگرم به میدان بروم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ملی‌پوش شیرازی کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند در وزن جدید هم به دوبنده تیم ملی برسد، اظهار داشت: قطعا این توانایی را در خود دیده‌ام که بتوانم در وزن ۷۲ کیلوگرم نیز به موفقیت برسم. با بیشتر مدعیان این وزن کشتی گرفته‌ام و برد و باخت‌های زیادی مقابل آنها داشته‌ام.

وی ادامه داد: امسال در این وزن کشتی خواهم گرفت، اما با توجه به اینکه وزن ۷۲ کیلوگرم در بین اوزان المپیکی قرار ندارد، معلوم نیست که سال آینده در چه وزنی به رقابت بپردازم. فعلا تمام تمرکز و توان خود را برای موفقیت در وزن جدید به کار خواهم گرفت و می‌خواهم در این وزن به مدال جهانی برسم و پس از آن به المپیک فکر خواهم کرد.   گرایی در رابطه با احتمال رویارویی با برادر بزرگترش محمدعلی گرایی گفت: این احتمال بسیار ضعیف است و بعید می‌دانم که با محمدعلی در یک وزن قرار بگیریم و برای رسیدن به دوبنده تیم ملی با یکدیگر رقابت کنیم.

عضو تیم ملی کشورمان در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۸ بوداپست در رابطه با علل شکستش در این مسابقات اظهار داشت:‌ نمی‌خواهم برای شکست در مسابقات جهانی توجیه بیاورم، اما دلایل متعددی برای این شکست وجود داشت. از یک طرف تجربه کافی نداشتم و در نخستین تجربه‌ام از حضور در رقابت‌های جهانی در گروهی قرار گرفتم که چهار نفر از عنوان دارن جهان و المپیک حضور داشتند و از طرفی دیگر باید به راه پر پیچ و خمی که برای رسیدن به دوبنده تیم ملی پیمودم اشاره کنم.   وی در ادامه تصریح کرد: سال گذشته برای رسیدن به دوبنده تیم ملی از رقابت‌های شهر و استان شروع کردم و سپس در مسابقات قهرمانی کشور، مرحله اول و پایانی انتخابی تیم ملی، تورنمنت مجارستان، بازی‌های آسیایی جاکارتا و چند میدان دیگر حضور پیدا کردم تا در نهایت به دوبنده تیم ملی جهت حضور در رقابت‌های جهانی بوداپست برسم.

نایب قهرمان جوانان آسیا در خصوص بازگشت محمد بنا به تیم ملی خاطرنشان کرد: بنا مربی بزرگی است و از اینکه دوباره سکان هدایت تیم ملی را در دست گرفته است، خوشحالم و امیدوارم با حضور او دوباره به قدرت اول کشتی فرنگی جهان تبدیل شویم و خاطرات خوبی را برای مردم کشورمان بسازیم.

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی جاکارتا در خصوص جانشین رسول خادم برای رسیدن به ریاست فدراسیون کشتی تصریح کرد: فرقی ندارد که سکان هدایت فدراسیون کشتی به دستان چه کسی سپرده شود؛ مهم این است که هر کسی به این جایگاه برسد، برای پیشرفت و سرافرازی کشتی کشورمان تلاش کند.

دارنده مدال برنز دانشجویان جهان در پایان تصریح کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته ام تا توانمندی‌هایم را به کادرفنی اثبات کنم تا با رسیدن به دوبنده تیم ملی بتوانم به مدال‌های آسیایی و جهانی در سال ۲۰۱۹ دست پیدا کنم.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمدرضا گرایی کشتی فرنگی میزان محمد بنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۲۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد*

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از موندو دیپورتیوو؛ با شکست بارسلونا در مقابل تیم پاری سن ژرمن و ناکامی از رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آبی و اناری‌ها حضور در جام­باشگاه‌های جهان­در سال ۲۰۲۵ که برای اولین بار به شیوه جام جهانی با ۲۳ تیم برگزار می‌شود­را از دست دادند.

تیم فوتبال اتلتیکو مادرید دیگر گزینه حضور در جام جهانی باشگاه‌ها با امتیاز ۷۷ مترصد شکست بارسلونا بود چرا که بارسلونایی‌ها ۷۱ امتیازی بودند و این امتیازات میانیکن ۴ دوره لیگ قهرمانان اروپاست که مشخص می‌کند کدام تیم در جام­باشگاه‌های جهان حضور داشته باشد بنابر این بارسلونا تا سال ۲۰۲۹ حضور در این رقابت‌ها را از دست داد.

تیم اتلتیکو مادرید در جام ­باشگاه‌های جهانحضور خواهد داشت و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها هر کدام ۵۰ میلیون یورو دریافتی خواهند داشت.

این رقابت‌ها به میزبانی آمریکا از ۱۳ ژوئیه تا ۱۵ ژوئن سال ۲۰۲۵ برگزار می‌شود و از قاره آسیا تیم‌های اوراواردز ژاپن- الهلال عربستان و قهرمانی دوره جاری لیگ قهرمانان آسیا همچنین بهترین تیم رده بندی ۴ سال گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • جام جهانی ژیمناستیک| کاهش بخت الفتی برای کسب سهمیه المپیک
  • بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی مشخص شد
  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در مریوان
  • بازگشت سکه روی دور تند؟؛ رقابت تنگاتنگ طلا با خاورمیانه
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد*
  • سیل در فرودگاه دبی؛ بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی به تاخیر افتاد
  • بازگشت ملوان کشتی توقیفی توسط ایران به کشورش