Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بانک ملت با نماد وبملت، اطلاعات و صورت هاي مالي ميان دوره اي تلفيقي 6 ماهه منتهي به 31 شهريورماه سال جاري را روي سامانه کدال سازمان بورس قرار داد که بر اين اساس، سود خالص اين بانک نسبت به مدت مشابه سال قبل 38 درصد رشد کرده است.
به گزارش خبرگزاري آريا، بر اساس اين اطلاعات، سود خالص بانک ملت در پايان شهريورماه سال گذشته بيش از 7.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

903 ميليارد ريال بوده که اين رقم در پايان شهريورماه امسال به حدود 10.881 ميليارد ريال رسيده که نشان دهنده رشدي معادل 38 درصد است.
در عين حال سود خالص اين سهم نيز با 38 درصد رشد از 155 ريال در مقطع مشابه سال گذشته به 214 ريال در پايان 6 ماهه اول امسال افزايش يافته است.
جمع درآمدهاي بانک ملت نيز در پايان شهريورماه سال گذشته بيش از 46.500 ميليارد ريال بوده که با 22 درصد رشد به بيش از 56.790 ميليارد ريال در پايان فصل تابستان امسال رسيده است.
جمع دارايي هاي بانک ملت نيز با 18 درصد رشد، بيش از 2.617.075 ميليارد ريال و جمع حقوق صاحبان سهام اين بانک نيز در پايان شهريور 97 حدود 60.537 ميليارد ريال اعلام شده است که رشدي 6 درصدي را نسبت به مقطع مشابه سال گذشته نشان مي دهد.
بر اساس اطلاعات منتشره روي کدال سازمان بورس، سپرده هاي پس انداز و مشابه بانک ملت در مقطع مذکور نسبت به مقطع مشابه سال گذشته 126 درصد، سپرده هاي ديداري و مشابه 57 درصد و موجودي نقد اين بانکم 112 درصد بيشتر شده است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۲۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروز

عباس مسجدی، از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

به گزارش میزان، وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میر‌های ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روز‌های ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • رشد ۲۶ درصدی ارزش صادرات از گمرکات سیستان و بلوچستان
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • رشد ۳۵ درصدی بارگیری در راه‌آهن لرستان
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد از مرز تمرچین
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروز
  • راهبرد بانک مرکزی اشتباه است / زایش چهار درصد تورم با افزایش ۱۰ درصدی قیمت دلار