Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ محمدعلی اسفنانی در دومین جلسه مشترک کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات و کمیته نظارت و بازرسی کارگروه تنظیم بازار با بیان اینکه سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان تاکنون قیمت تمام شده لبنیات را اعلام نکرده است افزود: شرکت‌های تولیدکننده محصول های لبنی، ۳۸ قلم کالا را تولید می‌کنند که نرخ سه قلم آن نظیر شیر، ماست و پنیر باید به صورت سالانه توسط سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان تعیین قیمت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در چهار سال گذشته قیمت شیر یکهزار و ۷۵۰ تومان بوده، سال گذشته به شکل توصیه‌ای اعلام کردند که قیمت مواد لبنی با دو هزار و ۵۰۰ تومان عرضه شود که اکنون با قیمت چهار هزار و ۷۰۰ تومان در بازار به فروش می‌رسد و تا زمانی که این نقایص برطرف نشود مشکلات باقی است.

اسفنانی تصریح کرد: ظرف ۱۰ روز سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان قیمت تمام شده شیر را برای مصرف کنندگان باید اعلام کند تا اگر کارخانه ها و شرکت ها بیشتر از نرخ مصوب کالای خود را فروختند جریمه شوند.

وی گفت: در۶ ماهه گذشته یکهزارو ۵۸۵ اکیپ بازرسی به بازار اعزام شدند که ۱۰ هزارو ۳۳۳ مورد بازرسی صورت گرفت و از این میزان ۲۶۹ واحد متخلف شناسایی شدند. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران تعزیرات حمایت از تولید شیر مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۲۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم

آفتاب‌‌نیوز :

 اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت: بازرسی‌های آژانس مستمرا در چارچوب پادمان از سایت‌های هسته‌ای ایران در حال انجام است. ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم.

وی افزود: همواره در خصوص مسائل پادمانی با آژانس در حال گفتگو و تعامل هستیم. از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که امیدواریم به زودی حل شود.

اسلامی تاکید کرد: از نظر ما بیانیه اسفند ۱۴۰۱ همچنان پابرجاست. گروسی دیدار‌هایی در ایران دیدار‌هایی خواهد داشت و با بنده هم مذاکراتی انجام خواهد شد

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مطمئنیم این گفتگو کمک می‌کند ابهامات بیشتر و بیشتر برطرف شودو بتوانیم در چارچوب پادمان و ان پی تی روابط مان را با آژانس تقویت بکنیم.

اسلامی درباره همکاری با آژانس در خصوص بازرسان آژانس تصریح کرد: ما ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند. بازدید آن‌ها در حال انجام است. استفاده از حقوق مسلم هر عضو آژانس طبیعی است و این مساله سیاسی نیست و ما در فرایند‌های همکاری با آژانس این موصوع را مکرر اثبات کرده و آن‌ها هم به آن اذعان دارند.

وی درباره اظهارات گروسی درباره برنامه تسلیحاتی ایران نیز تصریح کرد: این‌ها موضعگیری نیست و سوال خبرنگار است و جریان مخرب و صهیونیستی در حال القای این است که برنامه ایران صلح آمیز نیست. گروسی گفته نشانه‌ای از برنامه تسلیحاتی ایران وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که ... | ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • جاماندگی بورس از بازار‌ها
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد