Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@12:14:13 GMT

بهترین زمان سفر هوایی به جزیره کیش

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۲۱۱۰

بهترین زمان سفر هوایی به جزیره کیش

کیش جزیره‌ای لوکس و دیدنی در آب‌های خلیج‌فارس که از جذاب‌ترین و مفرح‌ترین مقاصد گردشگری ایران نیز محسوب می‌شود و با داشتن موقعیت‌های تفریحی و سرگرمی‌های خاص و منحصر به فرد شرایط مطلوبی را برای گذراندن یک تعصیلات فوق‌العاده دوست‌داشتنی فراهم می‌کند. مقصدی که می‌تواند برای هر سن و سلیقه‌ای ایده‌آل و هیجان‌انگیز باشد و با وجود اماکن تفریحی و جاذبه‌های گردشگری متعدد و زیبا یکی از بهترین مقاصد برای گذراندن یک تعطیلات فوق‌العاده به شمار بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام ایرپلین تیکت، این شهر با آب و هوای گرم و خشک، زمستان‌هایی معتدل و کوتاه، آفتابی طلایی و گرم و ساحلی نقره‌ای و آرام‌بخش می‌تواند در هر زمانی از سال برای عده‌ای جذاب باشد. قیمت بلیط هواپیمای کیش در زمان‌های مختلف سال شرایط متفاوتی دارد و شرایط آب و هوایی و وجود فستیوال‌ها هرکدام موجب جذب بیشتر توریست‌ها در زمان‌های خاصی از سال می‌شود. در ادامه مطلب بهترین زمان برای سفر به کیش را در فصل‌ها و شرایط مختلف بررسی می‌کنیم.

بهترین فصل برای سفر به کیش:

انتخاب فصل مناسب برای سفر به کیش می‌تواند شرایط بهتری را از نظر آب و هوایی به دنبال داشته باشد. سالانه بیشتر از یک میلیون مسافر از این جزیره جذاب دیدن می‌کنند و ممکن است هر کدام از این افراد با توجه به شرایط محیطی جزیره، زمان مخصوصی را برای سفر خود انتخاب کنند ولی به طور حتم کیش هم مثل خیلی از مقاصد دیگر دنیا در فصل‌های مشخصی از سال که هوا مناسب‌تر و مطبوع‌تر است، پر ترددتر و شلوغ‌تر می‌شود.
​معمولا از دی‌ماه تا اواخر فروردین و اردیبهشت هوای جزیره در بهترین شرایط خود قرار دارد و خنکای باد و رطوبت کمتر در این زمان موجب جذب بیشتر توریست‌ها می‌شود. در این مدت متوسط دمای هوا بین ۱۹ تا ۲۲ درجه سانتیگراد می‌شود و برای گشت و گذار در شهر شرایط مطلوب‌تری پیش‌رو دارید. اما لازم است بدانید تردد توریست‌ها در این ماه‌ها موجب بالا رفتن قیمت بلیط هواپیمای کیش می‌شود و همین موضوع شاید برای عده‌ای چندان جذاب به نظر نرسد!

با تمام شدن فصل زمستان هم سیل گردشگران نوروزی به جزیره سرازیر می‌شوند ولی شرایط آب و هوایی در این فصل هنوز انقدر دلچسب و دوست داشتنی است که خیلی از افراد علی رغم شلوغی تعطیلات عید را برای سفر به کیش انتخاب می‌کنند. در این زمان از سال هم قیمت بلیط هواپیمای کیش مثل خیلی از مقاصد دیگر تا میزان زیادی گران‌تر است و هزینه هتل‌ها هم به بالاترین میزان خود می‌رسد ولی در شهر برنامه‌های جذاب و کنسرت های شاد و مفرحی برگزار می‌شود که شاید ارزش هزینه بیشتر را داشته باشد.

خلوت‌ترین و ارزان‌ترین زمان برای سفر به کیش:

برای عده زیادی از مردم هم بهترین زمان سفر با توجه به اولویت‌هایی مثل خلوت بودن و ارزان بودن بلیط هواپیمای کیش تعیین می‌شود. شاید مناسب‌ترین زمان برا این افراد سفر کردن در مهر و اسفند باشد. زمانی که تازه از شلوغی‌های توریستی کم شده و یا هنوز توریست‌ها اقدام به سفر نکردند. در این ماه‌های سال می‌توانید برای خرید بلیط هواپیمای کیش هم هزینه‌های کمتری پرداخت کنید و سفر مقرون به صرفه‌تری را تجربه کنید. به علاوه می‌توانید در این زمان‌ها با چک کردن قیمت بلیط هواپیمای کیش در سامانه‌ای معتبر مثل این  سایت در هر زمانی از سال که تمایل دارید بلیط هواپیمای کیش را از پایین‌ترین قیمت‌های ممکن به بالاترین قیمت‌ها مشاهده کنید و انتخاب درست و هوشمندانه‌ای داشته باشید.

بهترین زمان برای شرکت در رویدادهای کیش:

شاید شما هم شنیده باشید که سفر به کیش برای خیلی‌ها تنها در تابستان جذاب و به یادماندنی است. اما چطور شهری که گرمای تابستان آن، آنقدر شدید و شرجی است می‌تواند توریست‌های زیادی را به خود جذب کند؟! دلیل این موضوع وجود جشنواره‌ها و فستیوال‌های خرید متعددی است که با تخفیفات ویژه و برنامه‌های شاد و مهیج است که گردشگران را به سمت خود جذب می‌کند. وقت گذراندن در کوچه‌های آذین شده جزیره با جشن‌های فوق‌العاده جذاب و خرید بلیط هواپیمای کیش با قیمتی که مثل زمان‌های پرتردد سال و فصل‌های خنک گران نیست، یکی از مهم‌ترین دلایل انتخاب عده زیادی از مردم برای سفرهای تابستانه به کیش است. به علاوه از آنجایی که کیش پر از اماکن دیدنی و مراکز خرید و تفریحی مجهز به تهویه‌های مناسب و سستم خنک‌کننده مطبوع است از این حیث اکثر مسافران هم زمان‌های بیشتری به این جاذبه‌ها اختصاص می‌دهند و گرما و رطوبت در تابستان هم چندان اذیت کننده نیست.

مهم‌ترین نکته‌ای که باید قبل از سفر بدانید:

 و شاید مهم‌ترین موضوعی که باید بعد از انتخاب زمان سفرتان بدانید، خرید بلیط هواپیمای کیش از یک سامانه معتبر و مطمئن است. سامانه‌ای همانند ایرپلین تیکت که می‌تواند با نمایش بیش از ۲۰۰ چارتر کننده از ایرلاین‌های موجود وهمه پروازهای سیستمی موجود در کشور انتخاب گسترده‌ای پایین‌ترین قیمت‌ها تا لوکس‌ترین پروازهای ممکن را پیش رویتان قرار دهد و با در اختیار گذاشتن اطلاعاتی تکمیلی و مطمئن در زمان خرید بلیط هواپیمای کیش، برای شما سفری مطمئن به ارمغان آورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایرپلین تیکت بلیط هواپیما كيش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۲۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر به ایران قدیم؛ اولین هواپیمای ایران و سفر استانی احمدشاه (+عکس)

این عکس‌ها را می‌توان بارها و بارها تماشا کرد و هر بار چیزهای تازه‌ای در آن‌ها دید؛ از جزییات لباس‌ها و چهره‌ها گرفته تا شکل و شمایل خانه‌ها و خیابان‌ها و هر چیز دیگری که در طول این یک قرن و اندی دچار تغییرات فراوان شده است.

به گزارش فرادید، عکس نخست مربوط به اولین هواپیمایی است که بر فراز آسمان ایران پرواز کرد. این هواپیما یک فروند بلریو ۱۱ بود که در دی ماه ۱۲۹۲ با خلبانی کاپیتان کوزمینسکی در آسمان تهران پرواز کرد. احمدشاه قاجار در آن زمان به همراه خلبان با هواپیما عکس یادگاری گرفت.

عکس دوم تصویری از سفر احمد شاه قاجار در سال 1289 شمسی به شهر ارومیه نشان می‌دهد. مردم در اطراف کوچه، روی دیوارها و بالای پشت‌بام‌ها جمع شده‌اند و عبور کاروان سلطنتی را تماشا می‌کنند.

عکس سوم تصویری از قوای نظامی قزاق را در موقع صرف ناهار نشان می‌دهد. نیروی قزاق در زمان ناصرالدین‌شاه و به تقلید از واحدهای قزاق ارتش روسیه تشکیل شده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نقض حریم هوایی افغانستان در قندهار
  • اولین نبرد هوایی یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • اولین نبرد هوایی بین یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • «اقیانوس پشت پنجره» برگزیده جشنواره هندی شد
  • معرفی بهترین تفریحات کیش – لیست جاهای تفریحی کیش برای بانوان با آدرس
  • چه نکاتی قبل از خرید بلیط قطار باید بدانیم؟
  • ۲۲۰ فروند هواپیمای تفریحی-آموزشی داریم
  • بایدها و نبایدهای مسافران در قطارهای سفیر ریل
  • سفر به ایران قدیم؛ اولین هواپیمای ایران و سفر استانی احمدشاه (+عکس)
  • اولین نبرد هوایی بین هواپیمای هوش مصنوعی و خلبان انسانی