Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@13:10:23 GMT

صفحه دختر حاشیه ساز در اینستاگرام بسته شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۲۱۲۰

ساعت24-صفحه اینستاگرامی که تلاش می کرد برای ملی پوشان ایران حاشیه بسازد، از دسترس خارج شد.

عصر پنجشنبه انتشار چند صفحه از چت های خصوصی چند فوتبالیست با یک دختر در اینستاگرام سر و صدای زیادی برپا کرد. او اسکرین شات هایی از چت های خصوصی خود با فوتبالیست های سرشناس را منتشر کرد تا نشان دهد با آنها در ارتباط بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دختر دست به افشاگری علیه ستاره های فوتبال زد اما هرگز ادعاهای او تایید نشد.
این خانم از پیام‌هایی که فوتبالیست‌ها به صورت خصوصی برایش فرستاده بودند، عکس گرفت و این پیام‌ها را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. عکس‌ها جو عجیبی راه انداخت و خیلی‌ از ستاره های فوتبال ایران را در مظان اتهام قرار داد. بعضی‌ از این چهره ها که توسط این دختر مورد اتهام قرار گرفته اند، چهره های محبوب فوتبال ایران هستند. او ابتدا یک صفحه داشت اما پس از بازخورد های بسیاری که داشت، حساب دیگری نیز ساخت و در هر دوی آن ها به تبلیغ و کسب درآمد می پرداخت.
پس از این که برخی اسکرین شات های او را تقلبی دانستند، او با انتشار ویدیو ها تلاش کرد تا ثابت کند اسکرین شات ها واقعی هستند تا فوتبالی های ایران را بیشتر درگیر این حواشی کند. اما از ساعاتی پیش هر دو صفحه او در اینستاگرام به طور کلی از دسترس خارج شده اند. گزارش های متعدد کاربران به حساب کاربری این خانم باعث شد تا اینستاگرام صفحات او را از دسترس خارج کند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۲۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد +عکس

پنجره نقل و انتقالاتی تیم فوتبال استقلال در آستانه پایان مهلت قانونی برای تسویه حساب با شاکیان بار دیگر بسته شد.

به گزارش مشرق، طبق اعلام مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال تمامی باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC موظف هستند تا تاریخ ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ بدهی‌های خود به شاکیان که تا تاریخ اول ژانویه ۲۰۲۴ به ثبت رسانده‌اند را پرداخت کنند تا از این بابت با مشکل مواجه نشوند.

در حالی که امروز چهارشنبه ۸ فروردین است و کمتر از ۴۸ ساعت تا پایان مهلت قانونی باشگاه‌ها باقی مانده است، طبق اعلام سایت فیفا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال در اواخر اسفندماه ۱۴۰۲ بار دیگر بسته شده و هنوز باز نشده است.

استقلال سال گذشته نیز به دلیل عدم پرداخت به موقع مطالبات آندره آ استراماچونی نتوانست مجوز حرفه‌ای دریافت کند و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و باید دید در ساعات پایانی مهلت قانونی، مدیران این باشگاه می‌توانند مبلغ مورد نیاز باشگاه سانتاکلارا پرتغال جهت انتقال محمد محبی که ابتدای فصل گذشته رخ داده بود را پرداخت کنند یا خیر.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد+عکس
  • هدیه باورنکردنی بانک به خوش‌شانس‌ترین زن
  • (عکس) امضای جهانبخش بر روی پای دختر هلندی!
  • مفت‌فروشی محبوب‌ترین تیمهای دنیا در اینستاگرام! / شیرجه خریداران پرسپولیس و استقلال در استخر عسل
  • پرسپولیس در بین پرطرفدارترین تیمهای اینستاگرام!
  • تولدت مبارک، تاثیرگذارترین دختر ورزش ایران
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد +عکس
  • عکس| صفحه پرسپولیس آبی شد
  • دختران بابلی در تیم ملی فوتبال جوانان
  • حاشیه جدید البلیهی: رونالدو نه، مثل خودم شادی می‌کنم!