Web Analytics Made Easy - Statcounter

قریشی رئیس اداره آموزش و مشارکت های مردمی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،با اشاره به بازدید کاردار سفارت ژاپن و مدیران undp و آژانس همکاری‌های ژاپن جایکا از پارک ملی دریاچه ارومیه گفت:صبح امروز تیمی از سفارت ژاپن از آخرین وضعیت پارک ملی دریاچه ارومیه بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:مهمترین علت سفر کاردار سفارت ژاپن و مدیران undp و آژانس همکاری‌های ژاپن جایکا به استان آذربایجان غربی شرکت در آیین اختتامیه نمایشگاه دستاورد‌های پروژه همکاری دریاچه ارومیه است.

رئیس اداره آموزش و مشارکت های مردمی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اشاره به اجرایی شدن فاز پنجم پروژه همکاری در احیاء دریاچه ارومیه از طریق مشارکت جوامع محلی در استقرار کشاورزی پایدار و حفاظت از تنوع زیستی در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی افزود:این طرح در بیش از 130 روستای آذربایجان غربی و شرقی اجرایی می شود که قرار است کاردار سفارت ژاپن و مدیران undp و آژانس همکاری‌های ژاپن جایکا از چند روستا بازدید کنند.

قریشی گف:پنج سال از آغاز فعالیت این پروژه می‌گذرد و سالانه یک میلیون دلار از سوی ژاپن برای اجرای آن کمک مالی می‌شود.

انتهای پیام/

سفر کاردار سفارت ژاپن و مدیران undp و آژانس همکاری‌های ژاپن جایکا به ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست بحران آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۲۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سالن ورزشی سردار شهید زاهدی، ۲۹ فروردین ماه با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در مجموعه ورزشی شهید باهنر ارومیه کلنگ‌زنی شد.

این پروژه تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه
  • فعالیت شبکه فن بازار در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی 
  • سلاجقه: امیدواریم روند بهبود دریاچه ارومیه مستمر باشد
  • سلاجقه: وضعیت دریاچه ارومیه مناسب است
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو
  • بیش از هزار و ۲۰۰ حلقه چاه‌غیرمجاز در آذربایجان‌غربی مسدود شد