Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@03:51:09 GMT

فعالیت 57 مبلغ و مبلغه در مدارس نهاوند

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۲۲۰۹

فعالیت 57 مبلغ و مبلغه در مدارس نهاوند

حبیب سلگی، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: این مجموعه با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان برنامه‌های خوبی جهت تبیلغ احکام اسلامی در نظر گرفته است.
وی افزود: درسال تحصیلی ۹۸- ۹۷، 57 مبلغ و مبلغه مذهبی با برنامه ریزی اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در مدارس، اماکن علمی و آموزشی نسبت به تبلیغ احکام اسلامی و مشاوره مذهبی فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلگی اضافه کرد: اقامه نماز جماعت در مدارس و خوابگاه‌های دانشجوئی، نشست‌های اعتقادی، پاسخ به شبهات اعتقادی و بیان مسائل و احکام از جمله ماموریت این مبلغین به شمار می رود.
کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند عنوان کرد: ۲۰ طلبه حوزه علمیه حضرت معصومه (س) در این طرح مشارکت دارند.
انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان مبلغ تبلیغ مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۲۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به وجود بیش از ۱۴ هزار هکتار انواع باغ در این شهرستان که بیشترین سطح باغ در استان همدان است، گفت: نهاوند امسال در اجرای طرح سرشاخه کاری رتبه برتر کشور را دارد.

توکل آبشناس افزود: بیش از ۴ هزار هکتار باغ گردو در شهرستان نهاوند وجود دارد که پس از باغ سیب، بیشترین سطح باغ‌های این شهرستان را به خود اختصاص داده است. 

او همچنین گفت: امسال بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ پیوندک رایگان گردو در اختیار باغداران قرار می‌گیرد و استقبال خوبی از این طرح شده است. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند افزود: سالانه ۷ هزار تن گردو در این شهرستان برداشت می‌شود که با اجرای این طرح پیش بینی می‌شود ۱۰ درصد افزایش تولید داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • خانه‌های دین و زندگی نقطه وحدت است
  • تداوم توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • روند عادی توزیع شیر در استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری