Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس شورای شهر یزد واکنش به خبر یکی از سایت های خبری استان در خصوص قرارداد مشارکتی شهرداری با صدا و سیما گفت: این قرارداد توسط مشتاقیون و دونفر دیگر از اعضای شهرداری امضا شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی شایق در مصاحبه با خبرنگار یزدرسا؛ در واکنش به خبر یکی از سایت های خبری استان در خصوص  قرارداد مشارکتی شهرداری با صدا و سیما  گفت: این قرارداد درحدود یکسال و اندی پیش  بر اساس درخواست شهرداری با یکی از شرکت های صدا و سیما و با تفویض اختیاری که شورا به شهردار سابق  در خصوص قراردادهای مالی تا یک میلیارد تومان داده بوده توسط مشتاقیون و دونفر دیگر از اعضای شهرداری امضا شده  و این قرارداد نه ارتباطی به بنده داشته و نه دخالتی در آن داشته ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نائب رئیس شورای شهر یزد افزود: بارها در صحن علنی نسبت به این ماجرا که بنده عضو کمیسیون ماده 14 هستم اما شهرداری بنده را در جلساتش دعوت نمی کند اعتراض کردم و هیچ کدام ازاعضا نیز در این زمینه نه پیگیری داشتند و نه توضیحی داده اند.

شایق اضافه کرد: البته مبلغ قرارداد هم آن چیزی که در رسانه ها منتشر شده نیست چرا که در ذیل قرارداد تخفیف 25 درصدی عنوان شده که با احتساب این تخفیف مبلغ قرارداد به 525 میلیون تومان تنزل می یابد.

وی تصریح کرد: برخی اعضای شورا به دنبال جوسازی هستند و خوشبختانه با توجه به شعاری که در شورای پنجم مبنی برشفاف سازی مطرح شده همه چیز به صورت شفاف مشخص است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۲۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند

بر اساس احکام صادر شده، خلیلی و قطبی عضو شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما خواهند بود.

به گزارش «تابناک»، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه در احکام جدیدی، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی و امیر قطبی را به عنوان نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی منصوب و معرفی کرد.

پیش از این حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق و محمدجواد لاریجانی به عنوان نماینده‌های قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما حضور داشتند.

دیگر خبرها

  •  خودکفایی شهرداری شهرکرد با احداث گلخانه
  • نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • ۲ عضو جدید وارد شورای نظارت بر صدا و سیما شدند
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابرفرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابر فرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان
  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی
  • کاشت ۴۰ نوع پیاز گل لاله در اراک
  • اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به قم
  • جوسازی موذیانه مدعیان حمایت از حیوانات و معضل افزایش حیوانات ولگرد