Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- مدیر مرکز منطقه ای مدیریت آب شهری وزارت نیرو گفت: اجرای ابتکار بین المللی خشکسالی که برای مقابله با بحران کم آبی در سال 2019 میلادی توسط ایران به یونسکو پیشنهاد در شرق کشور و خراسان رضوی اقدامات خوبی رقم خواهد زد.

علی چاوشیان روز دوشنبه در جشنواره ملی فناوریهای آب در مشهد به استقرار دبیرخانه برنامه بین المللی مقابله با خشکسالی در ایران اشاره و بیان کرد: با اقدامات صورت گرفته در خصوص این برنامه بین المللی، تا ماههای آینده خبرهای خوبی برای مردم خراسان رضوی در حوزه چالش آب خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: چالش آب از مهمترین برنامه ها و دغدغه های سازمان جهانی یونسکو می باشد و در این راستا اقدامات مختلفی برنامه ریزی شده است.
مدیر مرکز منطقه ای مدیریت آب شهری وزارت نیرو گفت: در همایش امروز نیز هشتمین نشست بین المللی شبکه جهانی آب و دومین نشست تخصصی برنامه ابتکار بین المللی آب به صورت کارگاهی برگزار می شود. با حمایت مالی یونسکو 20 شرکت خارجی از 15 کشور قاره های آفریقا، آسیا و اروپا در این نشست حضور دارند.
دومین جشنواره ملی فناوریهای آب با تمرکز بر موضوع آبهای نامتعارف، به همت دانشگاه فردوسی و معاونت فناوری نهاد ریاست جمهوری به مدت دو روز در مشهد ادامه دارد.
7505/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد وزارت نيرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۲۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح اقدامات دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد و کلات

دریافت 67 MB

تصویربردار: طیبه بازپور

کد خبر 6097382

دیگر خبرها

  • دست پر ایران در سازمان همکاری اسلامی/ نشست دو روزه سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا روز گذشته پایان یافت
  • ادعای دلارزدایی و قرارداد دلاری/کشور‌های اسلامی؛ از نشست‌های نمایشی تا اقدامات عملی/عملیات وعده صادق و تحول در تاریخ غرب آسیا
  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • چالش های هویت فردی «نسل زد» و الگوی فاطمی بررسی می شود
  • تشریح اقدامات دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد و کلات
  • پیام شی به نشست سازمان همکاری اسلامی
  • با همه بارش‌ها، ۲۲ استان هنوز دچار خشکسالی است
  • خشکسالی در ۲۲ استان کشور؛ کاهش ۸.۹ درصدی بارش‌ها!
  • خشکسالی در 22 استان کشور! بارش‌ها 8.9 درصد کاهش یافت
  • امام جمعه شیراز : در مجلس ختم و فاتحه، موسیقی می‌نوازند / شراب‌خواری و قماربازی ضرر دارد / یک دانشمند گفته اگر نصف شراب‌فروشی‌ها تعطیل شود، به نصف بیمارستان‌ها نیاز نداریم