Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@18:02:37 GMT

باند سارقان لوازم خودرو متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۲۴۴۱

باند سارقان لوازم خودرو متلاشی شد

به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سرهنگ کارآگاه شمس الدین میرزکی، معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری باند 5 نفره سارقان لوازم و محتویات داخل خودرو به همراه 4 خریدار اموال مسروقه خبر داد که در همان تحقیقات اولیه به بیش از هزار فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو اعتراف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ، تصریح کرد: در اجرای طرح دستگیری سارقان لوازم و محتویات داخل خودرو اعضای این باند پنج نفره که اقدام به سرقت لوازم خودرو از قبیل زاپاس، جک، ضبط، باند و ... از خودروها می‌کردند، دستگیر شدند.

وی با اشاره به سرکردگی این باند توسط جوانی 27 ساله به نام امیر با داشتن سوابق متعدد کیفری، گفت: سارقان در تحقیقات صورت گرفته به بیش از هزار فقره سرقت از ابتدای سال 97 در نقاط مختلف شهر تهران اعتراف کردند که تاکنون بیش از 500 نفر از مالباختگان شناسایی شدند. 

 معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اعتراف اعضای این باند به سرقت 13 دستگاه خودرو بیان داشت: اعضای این گروه از سارقین با شکستن شیشه خودروها و یا کلاف کردن در خودرو‌ها، نیمه شب و در نقاط خلوت اقدام به سرقت خودروها کرده و پس از سرقت وسایل و محتویات داخلی خودروها، خودروهای مسروقه را در نقاط خلوت رها می‌کردند.  

سرهنگ شمس الدین میرزکی عنوان داشت: هر۵ عضو این گروه از سارقین حرفه‌ای خودرو و داخل خودرو، پس از شناسایی مخفیگاهشان در محدوده میدان شوش طی یک عملیات دستگیر و در بازرسی از محل نگهداری اموال مسروقه، مقادیر قابل توجهی لاستیک خودرو بویژه لاستیک متعلق به خودروهای پژو و پراید به همراه دیگر لوازم خودرو نظیر رینگ خودرو، جک خودرو و ... کشف و توقیف شد.

وی گفت: با دستگیری اعضای این گروه از سارقین، کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی با شناسایی چهار خریدار اموال مسروقه اقدام به دستگیری این افراد کرده و تحقیقات از آنها جهت کشف اموال مسروقه در دستور کار قرار گرفته است.  

معاون مبارزه با سرقت وسایط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به صدور قرار میلیاردی برای متهمان پرونده از سوی شعبه هفتم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران، عنوان داشت: مالباختگانی که در نیمه اول سال جاری مورد سرقت لوازم داخلی خودرو قرار گرفتند می‌توانند با در دست داشتن اصل پرونده خود جهت پیگیری شکایت خود به نشانی به اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۲۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان

سرهنگ حسن بژندی گفت: با توجه به وقوع دو فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و همچنین طلا و جواهرات یک شهروند در حوزه بخش آسیمنون، ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی هویت سارقان مسلح که دارای سابقه سرقت و زورگیری بودند را شناسایی کردند.

 وی افزود: در ادامه ماموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و پاسگاه انتظامی بخش آسیمنون با تکمیل اقدامات اطلاعاتی ۳ سارق را شناسایی و طی عملیاتی یکی از آنان را دستگیر کردند که از این متهم یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، گردن بند طلا، یک دستگاه شماره کوب جهت تغییر ارکان موتورسیکلت، مقدار ۵۰۰ متر سیم کابل مخابراتی و لاشه احشام سرقتی کشف شد.

سرهنگ بژندی با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و اعتراف متهم به یازده فقره سرقت گفت: این فرد جهت انجام تحقیقات بیشتر تحت نظر بوده و مراتب دستگیری همدستانش با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان