Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: طرح زمستانه راهداری با حضور ۳۰۰ نفر در محورهای مواصلاتی استان آغاز شد. ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، عباس شرفی صبح امروز در مراسم آغاز طرح زمستانه پلیس که در فرماندهی استان لرستان برگزار شد با اشاره به هماهنگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با نیروهای امدادی اظهار داشت: این اداره با کلیه امکانات و تجهیزات از جمله 300نفر نیرو،250دستگاه ماشین آلات سبک،سنگین و نیمه سنگین و همچنین تجهیرات در 29راهدارخانه و گردنه‌های مهم استان در طرح زمستانه که هرساله از 15آذرماه آغاز و تا پایان فروردین در سراسر کشور آغاز می‌شود، آمادگی هماهنگی با نیروهای امدادی،اورژانس، هلال احمر و نیروی انتظامی جهت فراهم کردن سفری ایمن برای مردم را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بااشاره به عملکرد راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: از مهمترین اقدامات اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان در 8ماهه امسال روکش 100کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان،100 کیلومتر لکه گیری موضعی محورها و نصب حدود 20هزار علائم ایمنی در استان بوده است.

یاسوج| واکنش راهداری به نبود روشنایی در بزرگترین تونل جنوب کشور؛ سارقان اجازه نمی‌دهند430 نیروی راهداری استان کرمانشاه در آماده‌باش هستندماشین‌آلات حوزه راهداری گیلان فرسوده‌ هستند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان عنوان کرد: خط کشی بالغ بر 1000 کیلومتر محورهای استان، به روز رسانی محورهای مواصلاتی استان، احداث حدود 8.5کیلومتر روشنایی جدید و 10کیلومتر در ورودی شهرستان‌های کوهدشت، ازنا، الیگودرز و روشنایی نقطه‌ای در محورهای مهم استان از جمله ازنا -شازند، محور اشترینان -ملایر دیگر اقداماتی بود که امسال انجام شد.

وی با اشاره به احداث دو راهدارخانه در شهرستان الیگودرز و در دست اقدام بودن سه راهدارخانه دیگر بیان کرد: از جمله اقدامات در راستای هماهنگی با دستگاه های امدادی، احداث دو دستگاه ساختمان پلیس راه در شهرستان الیگودرز و محور خرم‌آباد-پلدختر  که به زودی افتتاح می‌شوند.

شرفی گفت: از دیگر اقدامات اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان در 8ماهه سال 97 ساماندهی ورودی شهرها از جمله ورودی شهرستان خرم‌آباد بود که سبب کاهش چشمگیر تصادفات شده است.

انتهای پیام/ن

R41450/P1361/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۲۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت

فرماندار نطنز گفت: طی وقوع سیل در شهرستان نطنز هیچگونه خسارت جانی رخ نداد و در برخی محورهای مواصلاتی و جاده‌ای خسارت جزئی وارد شد.

محمد عباس ظریفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: از حوالی ظهر امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_، بارش‌های رگباری و نقطه‌ای در روستای صالح‌آباد با فاصله کم و شدت زیاد آغاز شد که به منجر به وقوع سیل شد.

وی افزود: طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی و گزارش‌هایی که به فرمانداری شده بود، روزهای گذشته ستاد پیشگیری از وقوع بحران و حوادث در شهرستان نطنز تشکیل شد و تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان آمادگی لازم را داشتند.

فرماندار نطنز خاطرنشان کرد: امروز بعد از وقوع بارش رگباری در بخش مرکزی شهرستان در برخی از نقاط روان آب‌ها جاری شدند و رودخانه‌های فصلی فعال شدند.

ظریفی تاکید کرد: هیچ گونه حادثه جانی در این حادثه رخ نداد و به برخی محورهای مواصلاتی و جاده‌ای خسارت جزئی وارد شده و در حال حاضر هیچ راهی مسدود نیست.

وی افزود: در حال حاضر وضعیت تحت کنترل است و هیچ کدام از شهرها و روستاها آبگرفتگی شدید ندارند.

فرماندار نطنز تصریح کرد: جمعیت هلال احمر، آتش‌نشانی، راهداری، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در وضعیت آماده‌باش هستند.

ظریفی گفت: هنگام وقوع سیل در محورهای مواصلاتی روستای صالح‌آباد مشکل داشتیم که دستگاه خدمات‌رسان به موقع اقدام کردند.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی‌ها این است که امشب بارندگی‌ها ادامه داشته باشد که دستگاه‌های امدادرسان در آمادگی کامل به سرمی‌برند و هشدارهای لازم به اهالی روستاها و مجموعه دهیاری‌ها و شهرداری‌ها داده شده است.

فرماندار نطنز خاطرنشان کرد: به مردم هم هشدار داده شده که تردد غیرضروری و در دامنه کوه‌ها و در بستر و حریم رودخانه‌های فصلی اسکان نکنند.

کد خبر 747277

دیگر خبرها

  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان