Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن زاده می گوید به سرعت احکام بازی سپاهان و پرسپولیس را صادر می کنند.

طرفداری- اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می گوید هنوز گزارش داور و ناظر دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس به دست‌مان نرسیده است. 

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی درباره دیدار روز گذشته (یکشنبه) سپاهان و پرسپولیس گفت:

بخشی از اتفاقات در این دیدار را از طریق پخش مستقیم دیده و با ارتباطی که با ناظر ویژه انضباطی داشتیم از برخی اتفاقات انضباطی که در ورزشگاه رخ داد، مطلع شدیم و با توجه به اطلاعاتی که از طریق اخبار منتشر شده در رسانه‌ها به دست ما رسیده، در واقع مطلع شدیم که مسابقه روز گذشته حواشی انضباطی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

هنوز گزارش کتبی از مقامات برگزاری مسابقه و ناظر به دست ما نرسیده و مطمئنا در اولین فرصت ممکن که گزارشات کامل به دست‌مان رسید، وظیفه خود را انجام خواهیم داد. بدیهی است که ابتدا تخلفات به افرادی که از آنها گزارش شده است، ابلاغ شده و فرصت دفاع به آنها داده خواهد شد و سپس در اسرع وقت رای مقتضی صادر خواهد شد.

رئیس کمیته انضباطی ادامه داد:

این نکته را هم اضافه کنم که با توجه به شرایطی که در مسابقه دیروز حاکم بوده و تلاش‌هایی که برای برقراری نظم انجام شده بود، همچنین به دلیل پخش مستقیم مسابقه که در مقابل دیدگان میلیون‌ها بیننده مسابقه انجام شد، فکر می‌کنم که باید در کمیته انضباطی در خصوص حواشی انضباطی مسابقه دقت و شدت بیشتری به خرج دهیم تا میزان بازدارندگی تنبیهات در رفتارهای بعدی تاثیر گذار باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۲۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر

هواداران آلومینیوم اراک و پرسپولیس می‌توانند دیدار این دو تیم را از نزدیک تماشا کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه، در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی، در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • با اعلام سازمان لیگ: مسابقه آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال