Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@23:05:13 GMT

بازگشت خالق لقب سوپرمن برای سیدجلال به امارات

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۲۶۰۷

هنک تن‌کاته که پیش از این سابقه هدایت تیم‌های فوتبال الاهلی و الجزیره را در کارنامه داشته در بازگشت به امارات هدایت دیگر تیم شهر ابوظبی یعنی الوحده را به‌عهده خواهد گرفت. پیش از این لورینت رومانیایی هدایت الوحده را به‌عهده داشت که به دلیل کسب نتایج ضعیف برکنار شد.

الوحده هفته گذشته در جام حذفی امارات با نتیجه سنگین ۶ بر صفر مقابل تیم گمنام دبا الفجیره شکست خورد که این اتفاق شرایط باشگاه پرطرفدار شهر ابوظبی را به شدت تحت تأثیر قرار داده و موجب بازگشت مربی هلندی به امارات شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تن‌کاته که در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا به عنوان سرمربی الجزیره مقابل پرسپولیس قرار گرفته بود، خالق لقب سوپرمن برای سیدجلال هم شده بود. جایی که پس از بازگشت سیدجلال حسینی به ترکیب پرسپولیس در بازی برگشت مقابل الجزیره و سؤال خبرنگاران در این خصوص به کنایه گفته بود که مگر او سوپرمن است. به همین دلیل پس از گلزنی سیدجلال حسینی به الجزیره و صعود پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هواداران لقب سوپرمن را به سیدجلال دادند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال جام حذفی لیگ قهرمانان آسیا بازی پرسپولیس لیگ قهرمانان جام حذفی سیدجلال حسینى مربی هلندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۲۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عجیب فراز: یک‌ماه دوری از خانواده!

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند که در اولین روز سال 1403 هدایت صنعت نفت آبادان را برعهده گرفت، همه توان خود را به کار گرفته تا آخرین شانس‌های خود برای بقای زردپوشان را امتحان کند.

نفت آبادان با هدایت کمالوند در دو بازی گذشته یک برد مقابل سپاهان و یک شکست مقابل استقلال خوزستان نصیبش شده و حالا باید عصر روز پنجشنبه از پرسپولیس پذیرایی کند.

در فاصله کوتاه تا دیدار حساس آبادانی‌ها با پرسپولیس فراز کمالوند سرمربی نفت به موضوع جالبی در نشست خبری خود اشاره کرد. سرمربی باتجربه صنعت نفت از تلاش شبانه‌روزی خود برای موفقیت این تیم صحبت و اعلام کرد که برای این منظور مدت‌ها است به خانه نرفته است.

کمالوند در این خصوص گفت: «امیدوارم بازیکنان ما اگر تا الان این موضوع را درک نکرده‌اند متوجه شوند پیراهن چه تیمی را بر تن کرده‌اند. وظیفه ما این است که تا پای جان برای هواداران تلاش کنیم. از چهارم فروردین که به آبادان آمدم از این شهر نرفتم. من شبانه‌روزی کار کردم، اما نقاط ضعف زیاد بوده است و برای رفع آن تلاش کردیم.»

دیگر خبرها

  • ساعت بازی استقلال - شمس آذر در هفته بیست و چهارم
  • جنگ غزه، رسانه‌ها و روایت‌ها
  • روایتی از حضور رسانه‌ها و موفقیتی که در برابر رژیم غاصب رقم خورد
  • روایتی از حضور رسانه‌ها و موفقیتی که در برابر رژیم غاصب رقم زد
  • مورد عجیب فراز: یک‌ماه دوری از خانواده!
  • کارلو آنچلوتی متخصص حذف پپ گواردیولا از لیگ قهرمانان اروپا
  • رفسنجان، طولانی ترین مسیر کاروان پیاده روی صادقیه در کشور را اجرا می کند
  • مذاکره باشگاه تراکتور با بردیف برای هدایت دوباره تیم تبریزی
  • «پایان باز» نباید به یک مُد مخرب تبدیل شود
  • تیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد