Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته‌ یازدهم لیگ والیبال ایتالیا تیم ورونا موفق شد با نتیجه‌ سه بر دو از سد والنتینا بگذرد و پروجای صدرنشین مغلوب پادووا شد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، هفته‌ یازدهم لیگ والیبال ایتالیا، سری A  شب گذشته (یکشنبه‌) در حالی با برگزاری پنج دیدار به پایان رسید که تیم‌های بالانشین پروجا و لوبه متحمل شکست‌های غیر منتظره شدند و تیم ورونا در شب درخشش  محمد جواد معنوی نژاد از سد والنتینا گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یکی از بازی‌های هفته‌ یازدهم سری A  تیم ورونا در حالی  که تنها از حضور محمد جواد معنوی نژاد در ترکیبش بهره می‌برد و مرتضی شریفی فرصت بازی پیدا نکرد مهمان والنتینا بود و توانست در یک بازی سخت و نفس گیر با نتیجه‌ سه بر دو والنتینا را به برتری دست یابد تا با ۱۵ امتیاز جایگاهش در رده هفتم را تثبیت کند.

در این دیدار معنوی نژاد با کسب ۱۷ امتیاز از عوامل اصلی پیروزی شاگردان نیکو لاگربیچ بود.

در دیگر بازی‌های هفته‌ یازدهم تیم صدرنشین پروجا برابر میزبانش پادووا متحمل شکست سه بر یک شد اما همچنان با وجود دو شکست با ۲۸ امتیاز در رده نخست قرار دارد. در مهم‌ترین دیدار هفته‌ نیز تیم میلانو موفق شد در خانه با نتیجه‌ سه بر صفر از سد تیم قدرتمند لوبه بگذرد تا با رساندن امتیازاتش به عدد ۱۸ به رده پنجم صعود کند. در سایر دیدارها نیز  ترنیتیو  سه بر یک راونا را از پیش رو برداشت و تیم لاتینا با همین نتیجه‌ برابر سورا به برتری رسید.

هفته‌ یازدهم لیگ والیبال لهستان، پلاس لیگا نیز روز گذشته برگزار شد که در یکی از مهم‌ترین دیدارها تیم اسکرا بلهاتوف لهستان در حضور میلاد عبادی پور میزبان تیم رده دومی چارنی رادوم بود که در پایان زردپوشان اسکرا توانستند پس از چند هفته‌ ناکامی با نتیجه‌ سه بر یک به پیروزی برسند تا ضمن کسب ششمین برد فصل شان را با ۱۸ امتیاز به رده پنجم صعود کند.

در این بازی عبادی پور توانست ۹ امتیاز برای زنبورهای زرد کسب کند و در مقایسه با بازی‌های اخیرش شب کم فروغی را سپری کرد.

از هفته‌ ششم لیگ والیبال ترکیه نیز تیم زارعت بانک در حالی که فرهاد قائمی را از ابتدا در ترکیبش داشت  مهمان تیم رده دومی گالاتاسرای بود که در پایان بانکی‌ها با درخشش فرهاد قائمی که توانست ۱۳ امتیاز کسب کند موفق شدند در خانه گالا را با نتیجه‌ سه بر دو شکست دهند.

زراعت بانک با وجود کسب این پیروزی ارزشمند همچنان در جایگاه هفتم لیگ ترکیه قرار دارد. صابر کاظمی دیگر لژیونر والیبال ایران دیشب فرصت بازی پیدا نکرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: والیبال سری آ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۲۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش

تیم فوتبال فاینورد در دیداری که هافبک ایرانی‌اش در اواخر آن به میدان رفت، موفق به کسب سه امتیاز شد.

طرفداری | در چارچوب دیدارهای هفته سی‌‌و‌یکم لیگ دسته اول فوتبال هلند، شب گذشته (پنجشنبه) فاینورد میهمان ایگلز بود و موفق شد میزبانش را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

جفری دی لانگ 25 (گل به خودی)، ایوانوسک 33 و آیاسه یوئدا 69 برای فاینورد گلزنی کردند و تنها گل ایگلز هم در دقیقه 45 توسط اولیور اوردسن رقم خورد.

علیرضا جهانبخش در دقیقه 85 این بازی به میدان رفت و جانشین زننده دومین گل تیمش شد.

فاینورد با این نتیجه 75 امتیازی شد و کورسوی امیدش برای رسیدن به آیندهوون صدرنشین که 84 امتیازی است - در فاصله نتها 3 هفته به پایان فصل - را زنده نگه داشت. اگرچه کار جهانبخش و یارانش برای قهرمانی بسیار سخت است  اما آنها از بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده اطمینان حاصل کرده‌اند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • استخدام ۲۱ هزار پرستار / تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز