Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@23:13:36 GMT

تغییرات آب و هوایی انسان ها را احمق تر می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۲۷۶۲

تغییرات آب و هوایی انسان ها را احمق تر می‌کند

نتایج یک بررسی تازه نشان می دهد تصاعد گسترده تر گاز دی اکسید کربن به دنبال گرمایش زمین، منجر به کاهش قدرت مغز انسان ها و احمق تر شدن آنها در کل دنیا می شود.

به گزارش مشرق به نقل از یاهونیوز، تحقیق جدیدی که در این زمینه توسط دانشگاه لندن صورت گرفته حاکیست تغییرات جو کره زمین به دنبال آلودگی آب و هوا بر حافظه انسان ها تاثیر منفی می گذارد، قدرت تمرکز را از آنها می گیرد و توانایی های افراد برای تصمیم گیری را کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

با وجود توزیع بنزین یورو۴ دلیل آلودگی هوا چیست؟

انتشار بیشتر گاز دی اکسید کربن در محل کار باعث می شود تا تهویه مناسب هوا ممکن نشود و این امر افراد را تنبل تر کرده و قدرت انجام وظایف محوله را از آنها می گیرد.

پیش بینی ها حاکیست تمامی این مشکلات در یک دهه آینده جدی تر می شوند و توانایی های شناختی انسان ها همزمان با افزایش سطح گاز دی اکسید کربن بیشتر و بیشتر می شود. تغییرات یادشده مهندسان را مجبور به طراحی سیستم های تهویه مطبوع تازه و همین طور سیستم های حمل و نقل متفاوت تری خواهد کرد.

بر همین اساس می توان انتظار داشت که کیفیت نظام آموزشی نیز در دنیا در سال های آینده کاهش پیدا کند که این مساله هم مشکلات خاص خود را به وجود می آورد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف اعتراضات فرانسه آب و هوا آلودگی هوا حافظه سلامت گرمایش زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۲۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایی از قدرت توانمندی سامانه‌های پدافندی ایران (فیلم)

      ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تصاویری از سامانه‌های موشکی ضدبالستیک آرمان (فیلم) تصاویر جدید از شلیک موشک عمود پرتاب از شناور پدافند هوایی نواب (فیلم) شلیک با موشک KD-88 توسط جنگنده J-16 نیروی هوایی چین (فیلم)

دیگر خبرها

  • تقابل هوش مصنوعی و انسان در نبرد هوایی ارتش آمریکا!
  • اولین نبرد هوایی یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • اولین نبرد هوایی بین یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • حملات هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به شهر غزه
  • فیلم/ آخرین تغییرات آب و هوایی در کشور
  • استنشاق دود اگزوز خودرو‌ها تمرکز کودکان را کاهش می‌دهد
  • مهمترین تغییرات بدن زنان پس از ۴۰ سالگی
  • نمایی از قدرت توانمندی سامانه‌های پدافندی ایران (فیلم)
  • گام بلند صنعت حمل و نقل در کاهش انتشار گاز دی اکسید کربن
  • نمایی از قدرت توانمندی سامانه‌های پدافندی ایران + فیلم