Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام، تاکید کرد: مدیران بومی ثابت کرده اند که می توانند بخوبی از عهده اداره فعالیت های مجموعه پتروشیمی ایلام بر آیند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز (۱۹ آذر) در جریان دیدار با رئیس هیات مدیره سرمایه‌گذاری گروه ایرانیان، اظهار کرد: متاسفانه تاکنون مجموعه پتروشیمی ایلام به تعهدات خود مبنی بر اتمام برخی پروژه های در دست اجرا عمل نکرده و از برنامه زمان بندی شده عقب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، افزود: در صورتیکه پروژه های در دست اجرا به بهره برداری می رسیدند، ضمن ایجاد ارزش افزوده و درآمد برای استان و کشور روند اشتغالزایی نیز بیشتر می شد.

 

استاندار ایلام یکی دیگر از مشکلات این مجموعه را عدم اعتماد به نیروهای بومی ذکر کرد که باعث شده برخی از این مدیران پتروشیمی ایلام پروازی باشند که به آفتی برای پتروشیمی ایلام تبدیل شده است.

 

سلیمانی دشتکی، اضافه کرد: در میان نیروهای بومی استان افرادی متخصص و با تجربه حضور دارند که می توانند روند امور را بدست گرفته و در اجرای پروژه ها شتاب ببخشند.

 

وی ادامه داد: عموم مردم استان از وضعیت ایجاد شده در روند کار پتروشیمی ایلام رضایت ندارند و نباید فعالیت این مجموعه صرفا باعث شود دود کارخانجاتی چون پتروشیمی نصیب آنها شده و از فواید اقتصادی و اشتغالزایی آن بی بهره باشند.

 

استاندار ایلام با اشاره به اختصاص یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه pp ابراز امیدواری کرد با رفع مشکلات و افتتاح فاز دوم ، بنزین پیرولیز و PP این مجموعه شاهد نقش آفرینی هرچه بیشتر استان در تولید محصولات پتروشیمی کشور باشیم.

 

رئیس هیات مدیره سرمایه‌گذاری گروه ایرانیان نیز در این دیدار گفت: انتخاب افراد بومی در دستور کار این مجموعه است.

 

علی نقی سید خاموشی یادآور شد: امیدواریم با افتتاح پروزه های در دست اجرا بتوانیم نقش مهمی در توسعه استان ایلام و اشتغالزایی برداریم.

پایان پیام/493

منبع: شبستان

کلیدواژه: حسن روحانی خراسان جنوبي بجنورد خراسان شمالی اردبیل اصفهان هرمزگان روحانی استان سمنان معلولان واحدهای صنعتی پتروشیمی صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۲۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) پروژه پتروشیمی میانکاله کاملا لغو شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • میزبانی تالاب قره گُل بوکان از پرندگان مهاجر و بومی
  • ۹۰ درصد نیرو‌های پتروشیمی ایلام بومی هستند
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است
  • واگذاری حداکثری سهام سرخ آبی‌ها به دو کنسرسیوم بانکی و پتروشیمی
  • (ویدئو) پروژه پتروشیمی میانکاله کاملا لغو شد
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • توانایی پیش‌بینی بلایای طبیعی توسط Bellwether، هوش مصنوعی آلفابت،