Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی پناهنده گفت: ۱۲ هزار و ۹۸۴ حلقه لاستیک ویژه ناوگان باری فعال استان توزیع شد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مصطفی پناهنده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشاره به اینکه مدیریت در توزیع لاستیک با توجه به مشکلاتی موجود، نیازمند تعامل و دقت نظر است، اظهار داشت: ۱۳ هزار و ۵۰۰ ناوگان باری فعال در استان وجود دارد که طبق برنامه کشوری مقرر شده است با در نظر گرفتن اولویت و ضوابط اعلام شده لاستیک ناوگان تأمین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ممکن است اعتراضاتی در خصوص توزیع لاستیک وجود داشته باشد، افزود: توجه به بخش مسافری از اهمیت خاصی برخوردار است و انجمن ها باید دقت کافی را در این زمینه داشته باشند.

پناهنده با تأکید بر اینکه در شهرستان ها تعادل در توزیع باید رعایت شود، تصریح کرد: در این امر برای رعایت عدالت، دقت نظر کافی ضروری و لازم است.

وی ادامه داد: با توجه به دوره پنج ماهه توزیع، در اوائل به علت عدم اشرافیت موارد، ضعف وجود داشت که با درایت و توزیع سامانه ای در حال حاضر با تعامل مناسب سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هیچ مورد ضعفی وجود ندارد.

مدیرکل راهداری استان خاطرنشان کرد: توزیع روزانه لاستیک بر اساس سهمیه کشوری مشخص و در استان نیز مدیریت می شود.

وی اذعان داشت: در هر کار جمعی حدود ۳ درصد نارضایتی وجود دارد و ما با افتخار اعلام می کنیم درصد نارضایتی در امر لاستیک توزیع شده بسیار اندک است.

این مسئول با بیان اینکه سامانه توزیع لاستیک به شکل الکترونیکی است، یادآور شد: بر اساس میزان پیمایش و شماره هوشمند ناوگان، نوبت دهی به شکل سیستمی انجام می شود.

پناهنده ابراز داشت: مرحله دوم توزیع لاستیک آغاز شده و با توجه به اهمیت بخش مسافر ثبت نام ۲۶۰ راننده برای تحویل لاستیک مرحله دوم نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: راهداری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۲۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسبت به نماز مساجد و مدارس نیز باید توجه ویژه‌ای شود

امام جمعه همدان با بیان اینکه نسبت به نماز مساجد و مدارس نیز باید توجه ویژه‌ای شود گفت: پیامبر گرامی اسلام نه با سخنرانی تنها که با لبخند و مهربانی، بسیاری از افراد را جذب کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی، امروز در جمع امامان جماعت ادارات، با بیان اینکه نباید تنها به نماز خواندن در ادارات اکتفا شود، اظهار داشت: نیم ساعت قبل از اذان در ادارات حاضر شوید تا با کارمندان و افراد حاضر در آنجا به گفت‌وگو بپردازید.

وی با بیان اینکه این حضور فرصت مغتنمی است که باید به نحو احسن از آن استفاده شود، گفت: پیامبر گرامی اسلام و امام علی(ع) نه با سخنرانی تنها که با لبخند و مهربانی، بسیاری از افراد را جذب کردند.

امام جمعه همدان، با اشاره به اینکه در سیره علمای ما نیز این رفتار وجود داشته است، یادآور کرد: مرحوم آیت الله آخوند(ره) نام فرزندان افرادی که در مسجد حضور داشتند را نیز می‌دانستند و پیگیری احوال آنها بودند.

وی با تاکید بر اینکه این کشور متعلق به همه مردم است و همه ما در کنار هم برای پیشرفت آن تلاش می‌کنیم، عنوان کرد: خوب است اگر خدای نکرده یک نفر از کارکنان اداره که در آن حضور دارید بیمار شد، به عیادت او بروید و پیگیر درمان او شوید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با بیان اینکه از این فرصت برای تبلیغ دین خدا استفاده کنید، اظهار کرد: میزان موفقیت در این کار را در نمازخانه ادارات می‌توان مشاهده کرد.

وی همچنین با بیان اینکه نسبت به نماز مساجد و مدارس نیز باید توجه ویژه‌ای شود، ابراز کرد: در طول هفته یک روز را در مسجد و یا مدرسه‌ای که در نزدیک اداره قرار دارد نیز حاضر شوید.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ۲۹ درصد از ناوگان باری در جاده‌های استان بوشهر دارای اضافه بودند
  • ثبت رکورد جدید جابه جایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کردستان
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان
  • ثبت رکورد جدید جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل کردستان
  • تاکید استاندار همدان بر بهبود وضعیت نمازخانه‌‌ مدارس
  • جابه جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی
  •  رشد ۸ درصدی جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل لرستان
  • ناوگان باری آذربایجان غربی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی از بندر امام جابجا کرد
  • افزایش ۵ درصدی جابه‌جایی کالا از طریق ناوگان حمل‌ونقل لرستان
  • نسبت به نماز مساجد و مدارس نیز باید توجه ویژه‌ای شود