Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل گفت: تاکنون با تلاش‌ها و بازرسی‌های انجام شده توانستیم محصولات ۳۷۰ واحد تولیدی در سطح استان اردبیل را تحت پوشش استاندارد ایران قرار دهیم. ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، هاشم علایی صبح امروز در نشست با فرماندار شهرستان خلخال اظهار داشت: تاکنون با تلاش‌ها و بازرسی‌های انجام شده توانستیم محصولات 370 واحد تولیدی در سطح استان اردبیل را تحت پوشش استاندارد ایران قرار دهیم تا با تولید محصولات کیفی و مناسب زمینه برای رونق فعالیت‌های آنها فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی واحدهای تولیدی محصولات غذایی، بهداشتی، آرایشی و مصالح ساختمانی را شامل بیشترین واحدهایی برشمرد که دارای نشان استاندارد هستند و گفت: با توجه به مصوبه هیئت دولت باید از مصالح ساختمانی استاندارد در اجرای پروژه‌های عمرانی و ساختمان‌های دولتی و خصوصی استفاده شود که انتظارمی‌رود در این زمینه سازمان نظام مهندسی ساختمان نظارت‌های لازم را داشته باشد.

5 پیست اسکی استاندارد در اردبیل احداث می‌شودمعاون سازمان استاندارد در اردبیل: 28 استاندارد بین‌المللی توسط سازمان ملی استاندارد تدوین شدطرح اجرای هماهنگ استاندارد در اردبیل اجرا می‌شود22 پروانه استاندارد در اردبیل صادر شد

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل از اجباری بودن نصب آسانسور برای ساختمان‌های بیشتر از سه طبقه خبر داد و افزود: به صورت سالانه مجوز برای آسانسور ساختمان‌ها ارائه می‌شود و باید این مجوزها به صورت سالانه تمدید شود تا مشکلی در این زمینه برای استفاده‌کنندگان از این امکان ایجاد نشود.

علایی با اشاره به اخذ نشان استاندارد محصول برای 15 واحد تولیدی در شهرستان خلخال بیان کرد: در حال حاضر نمایندگی اداره کل استاندارد تنها در شهرستان مرزی بیله‌‌سوار راه‌اندازی شده و سایر شهرستان‌ها فاقد نمایندگی هستند و نظارت بر تولید کالاهای استاندارد در این شهرستان‌ها توسط مرکز استان انجام می‌شود.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل با اشاره به راه‌اندازی 32 مرکز معاینه فنی تجهیزات سی.ان.جی در استان و اجباری بودن دریافت نشان استاندارد برای این جایگاه‌ها تصریح کرد: 26 آزمایشگاه استاندارد در استان ایجاد شده که با راه‌اندازی این آزمایشگاه‌ها زمینه برای اشتغال 126 نفر در این مراکز فراهم شده است.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۲۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید روزانه بیش از ۱۲ تُن کنسرو ماهی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل ازاداره کل شیلات استان اردبیل، محمد اله‌بخش در بازدید از واحد تولیدی شرکت صنایع غذایی و بسته‌بندی سروتن، تولیدکننده فرآورده کنسرو ماهی‌تُن و کنسرو‌های گوشتی نمین اظهار کرد: این کارخانه با ظرفیت اشتغال ۱۵۰ نفر و تولید روزانه ۱۲ تن انواع کنسرو ماهی از ظرفیت مهم تولید کنسرو تُن‌ماهی در شمال غرب کشور بشمار می‌رود.
وی افزود: این کارخانه با سرمایه‌گذاری انجام‌یافته و طرح توسعه در کوتاه‌مدت، ظرفیت تولید بیش از ۱۲ کنسرو تُن‌ماهی در روز را داشته و با تولید ۵ نوع محصول از انواع ماهیان شامل «ماکرل - گیدر» و «هوور وزرده»، به‌صورت بهداشتی و با تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته آزمایشگاهی با فنّاوری بسیار بالا در سطح کشور در حال تولید و ارسال به سراسر نقاط کشور است.
مدیرکل شیلات استان اردبیل با اشاره به اینکه توجه به تنوع محصولات شیلاتی یکی از مهم‌ترین بخش‌های جذاب برای صاحبان سرمایه است، بیان داشت: مهم‌ترین نکته در این سرمایه‌گذاری چرخه تأمین مواد اولیه و دستیابی به بازار‌های هدف قابل‌اعتماد و تضمین فروش محصولات تولیدی است.
مدیرکل شیلات استان اردبیل با بازدید از خط تولید و آزمایشگاه‌های کارخانه در دیدار با مدیران کارخانه در جریان روند پیشرفت طرح‌های توسعه این مجموعه قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • تولید روزانه بیش از ۱۲ تُن کنسرو ماهی در اردبیل
  • تولید روزانه ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در استان اردبیل
  • اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی ۷ واحد تولیدی در استان اردبیل
  • واحدهای تولیدی دارای استاندارد و گواهینامه‌ حمایت می‌شوند
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه
  • آغاز فرآیند انتخاب واحد‌های تولیدی نمونه استاندارد قزوین
  •  آغاز فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد
  • اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌ها