Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@09:22:32 GMT

وهابیت امت انگلیس و در اختیار صهیونیسم است

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۳۰۶۹

وهابیت امت انگلیس و در اختیار صهیونیسم است

صلاح‌الدین قندوز با تاکید بر وحدت جهان اسلام و آگاهی جوانان شیعه و سنی از توطئه‌های استعمار گفت: وهابیت امت انگلیس است و سیاست‌های آمریکا و اسراییل را عملی می‌کند.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان،‌ صلاح‌الدین قندوز از کشور ترکیه در نشست دو روزه شورای مرکزی کنگره جهانی محبان اهل بیت(ع) گفت: امروز کل ثروت مسلمانان در آمریکا جمع شده است و آمریکا تریلیون ها دلار اسلحه نیز می خرد و در اختیار وهابیت عربستان می گذارد تا از این طریق مسلمانان جهان را از بین ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار کرد: کشورهایی که حاکمیت آمریکا را قبول ندارند، آزاد و مستقل هستند و مقتدر زیرا سرنوشت خود را خودشان تعیین می کنند اما آمریکا بر سر همین کشورها بمب می ریزد و در این میان عربستان نیز هم‌کیشان خود را می کشد و این درد، درد بزرگی در جهان اسلام است.

 

صلاح‌الدین قندوز اظهار کرد: آمریکا چند قرن است که دست از سر جهان اسلام برنمی دارد به همین جهت امت های اسلامی باید بیدار شوند تا در دام این کشور نیفتند. امروز آمریکا در پاکستان و افغانستان با اهل سنت می جنگد اما علمای اهل سنت و شیعه باید مسلمانان را بیدار کنند تا به سمت وهابیت گرایش پیدا نکنند.

 

وی گفت: در پاکستان سعودی ها مدارسی ساختند اما طالبان پای آمریکا را نیز به آنجا کشاند و در افغانستان نیز به همین شکل به سیاست خود ادامه می دهد.

 

وی با اشاره به سیاست های آمریکا برای مخدوش کردن چهره جهان اسلام گفت: آمریکا مبلغانی را به پاکستان و برخی کشورهای اسلامی در آسیای میانه و قفقاز می فرستد تا جوانان شیعه و اهل سنت را به دام بیندازد اما باید کاری کنیم که حنفی و شافعی باقی باشد.

 

وی گفت: شرط مسلمان بودن یک کلمه است و آن شهادتین است. شیعه و سنی از یکدیگر جدا نیستند، شیعه به معنای مقامی برای مومنان و مسلمان است و فرقه محسوب نمی شود.

 

وی گفت: علما و دانشمندان اسلامی باید با لسان صلح و آشتی صحبت کنند و لسان آنها رنجورکننده، رادیکال و برنده نباشد. ما نباید به شیطان اجازه دهیم تا با کلمات زشت میان مسلمانان عداوت ایجاد کند.

 

وی با اشاره به اینکه وهابیت تماما نقشه های آمریکا را در میان مسلمانان پیاده می کند، گفت: وهابیت امت انگلیس است و در اختیار آمریکا و اسراییل قرار دارد تا سیاست ها و توطئه های استعمارگران را در جهان اسلام پیاده کند.

 

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشهد بجنورد خراسان شمالی اردبیل اصفهان خراسان جنوبي حسن روحانی معلولان امداد و نجات محبان اهل بیت ع کنگره جهانی محبان اهل بیت ع اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیس«ائتلاف مساجد، جمعیت‌ها و رهبران مسلمان اروپا» در فرانسه

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، نخستین نشست «ائتلاف مساجد، جمعیت‌ها و رهبران مسلمان در اروپا» به منظور تقویت و نشر ارزش‌های اسلام میانه رو و مبارزه با تبعیض علیه مسلمانان در روزهای جمعه و شنبه (31 فروردین ماه و اول اردیبهشت) در پاریس برگزار شد.

هدف از ایجاد این ائتلاف با مشارکت رهبران دینی از 17 کشور جهان، یکسان‌سازی تلاش‌ها از سوی موسسات و رهبران مسلمانان در اروپا برای معرفی وجهه نورانی اسلام و رفع شبهات از برخی بازنمایی‌های اشتباه در خصوص اسلام است.

این انجمن که مقر آن در پاریس خواهد بود، چندین دفتر در اروپا از جمله در مقر اتحادیه اروپا خواهد داشت و شامل گروهی از برجسته‌ترین شیوخ و نمایندگان مساجد و انجمن‌های اسلامی در اروپا می‌شود. 

شمس‌الدین حفیظ، تولیت مسجد پاریس که ریاست این ائتلاف را برعهده دارد، در این باره گفت: هدف از این اقدام حمایت از کرامت  شهروندان مسلمان در اروپا و تقویت ارزش همزیستی مشترک و حمایت از منافع عامه در میان بخش‌های مختلف قاره اروپا است.

وی در ادامه توضیح داد که نبود هماهنگی میان نهادهای اسلامی صدای مسلمانان را تضعیف کرده و موجب بروز خلأهایی می‌شود که محل ظهور اشکال مختلف افراط‌گرایی است.





 

دیگر خبرها

  • بزرگ‌ترین بسته کمک نظامی انگلیس در راه اوکراین
  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • اسلام به زودی بزرگترین دین در فرانکفورت می‌شود
  • قدرت امت اسلامی در تحقق امت واحده و ایجاد جبهه واحد در مقابل صهیونیسم جهانی است
  • حمله نژاد پرستان انگلیسی به زنان محجبه
  • سپاه پاسداران مظهر اقتدار جهان اسلام
  • "وعده صادق" آرزوی مسلمانان را محقق کرد/ جدا بودن شیعه و اهل سنت را دشمنان اسلام ایجاد کردند
  • تاسیس«ائتلاف مساجد، جمعیت‌ها و رهبران مسلمان اروپا» در فرانسه
  • هدف صهیونیسم از بین بردن اسلام است/ تقویت اتحاد اسلامی؛ وظیفه اصلی امت اسلامی
  • صهیونیسم جوامع مسلمانان را هدف قرار داده است