Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی بسکتبال که با پیروزی برابر فیلیپین گام بلندی برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۹ چین برداشت، در پنجره ششم و پایانی انتخابی این مسابقات باید با ژاپن و استرالیا دیدار کند. 

این دو دیدار به ترتیب ۲ و ۵ اسفندماه در تهران برگزار می شود. تیم ملی بسکتبال که نتیجه دیدار رفت مقابل هر دو تیم ژاپن و استرالیا را واگذار کرد، قصد دارد پیش از رویایی دوباره با آنها برگزار کننده دیدارهایی تدارکاتی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اولویت کادر فنی تیم ملی بسکتبال برگزاری دیدارهای تدارکاتی در تهران است. چین، نیوزیلند و کره جنوبی هم گزینه های موردنظر به عنوان حریف تدارکاتی هستند. با درخواست کادر فنی، دعوتنامه سفر به ایران برای این سه تیم ارسال شده و قرار است رایزنی های تکمیلی هم انجام شود. 

البته از میان این تیم ها که هر سه انتخابی جام جهانی را در پیش دارند، اولویت برگزاری دیدار تدارکاتی با چین است. این تیم در پنجره ششم انتخابی جام جهانی باید سوریه و اردن دیدار کند. 

علاوه بر این اما تیم ملی بسکتبال دعوتنامه حضور در تورنمنت بین المللی به میزبانی امارات را هم دریافت کرده است. این تورنمنت هم اواخر بهمن ماه برگزار می شود. 

در نهایت اینکه فدراسیون بسکتبال با بررسی همه جوانب و بر اساس پاسخی که از دعوتنامه های ارسالی دریافت خواهد کرد، برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی تیم ملی بسکتبال پیش از پنجره ششم و پایانی انتخابی جام جهانی تصمیم گیری می کند. 

کد خبر 4481071 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: استرالیا امارات متحده عربی تیم ملی بسکتبال چین ژاپن سهمیه جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهربانو منصوریان طلایی شد

 شهربانو منصوریان به مدال طلای رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از 38 کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان ایران برابر حریفان خود قرار گرفتند.

بعد از ظهر امروز شهربانو منصوریان ملی‌پوش باتجربه ایران در فینال وزن 75- کیلوگرم مقابل حریفی از چین به برتری دست یافت و صاحب مدال طلا شد.

در حالی که الهه منصوریان خواهر کوچکتر شهربانو سرمربیگری تیم ملی را برعهده دارد، این قهرمان 39 ساله موفق شد یک طلای دیگر به کارنامه افتخارات خود آن هم با شکست حریف چینی اش در خاک این کشور اضافه کند.

او برای صعود به فینال ووشوکاری از بنگلادش را مغلوب کرده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شهربانو منصوریان: از انتخابات مجلس انصراف دادم افسانه سه خواهر مبارز در لیگ ووشو!

دیگر خبرها

  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ زهرا جلیلی در دائو شو دوم شد
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی
  • انتخابی جام جهانی| زهرا کیانی باز هم طلا گرفت
  • شهربانو منصوریان طلایی شد
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه