Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، اولین پوستر فیلم مستند «رییس کل» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سیدمحمد مرعشی که توسط حامد صفایی طراحی شده است، همزمان با دومین روز دوازدهمین جشنواره «سینماحقیقت» رونمایی شد.

ساخت «رییس کل» که یک مستند پرتره از زندگی و کارنامه کاری سید محسن نوربخش از تولد تا مرگ ناگهانی او در سال ۸۲ است، در شهریور ماه ۹۷ به پایان رسید و برای اولین نمایش به دوازدهمین جشنواره «سینماحقیقت» ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عوامل مستند «رییس کل» عبارتند از تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان: سید محمد مرعشی، فیلمبردار: مرتضی نجفی، سرپرست گروه تحقیق: محمدصادق جنان صفت، مشاور کارگردان: کیوان مهرگان، تدوینگران: بهروز داوری و پگاه احمدی، صدابردار: مهراد ابوالقاسمی، صداگذاری: استودیو آبان فیلم، مدیر تولید و برنامه ریز: محمد حسین شهدادنژاد، نویسنده گفتار متن: مهسا حکمت، گوینده گفتار متن: هوتن شکیبا، عکاس: محمدامین شهدادنژاد، مشاور رسانه‌ای: سعیده الله دادی.

مستند «رییس کل» روز جمعه ۲۳ آذر ماه ساعت ۲۰ در پردیس چهارسو در دوازدهمین جشنواره سینما حقیقت به نمایش در خواهد آمد.

کد خبر 4481176 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: پوستر دوازدهمین جشنواره سینماحقیقت سینمای مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد آقامیری در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان قم اظهار کرد: تخصیص سه هزار واحد مسکونی ویژه محرومان بنابر هماهنگی‌های لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

استاندار قم بیان کرد: ساخت ۶۳ هزار واحد مسکونی در دستورکار قرار داشت که این آمار به ۷۱ هزار رسیده است.

وی افزود: استان قم سکان‌دار ساخت مسکن در کشور می‌باشد که این رتبه مرهون تلاش دستگاه‌های مربوطه و اداره کل راه و شهرسازی است‌.

آقامیری خاطرنشان کرد: آمار بانک‌هایی که در طرح نهضت مسکن ملی همکاری لازم را ندارند، طی روزهای آتی به ریاست جمهوری و بانک مرکزی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6088417

دیگر خبرها

  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • رونمایی نخستین حلقه مستند روایی معجزه مادری در بوشهر
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • سریال مشاور و روایتی از باز کردن کلاف‌های پیچیده زندگی
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • «آلاء» به تونس می‌رود
  • رییس مجلس: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است
  • رییس مجلس: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است + فیلم