Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@20:32:04 GMT

قطار برقی در پیاده‌راه‌های همدان مستقر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۳۲۷۴

قطار برقی در پیاده‌راه‌های همدان مستقر می‌شود

مدیر پیاده‌راه‌های شهرداری همدان گفت: برای استفاده بیشتر سالمندان و یا توانیابان به صورت یکپارچه قطار شهری برای پیاده‌راه بوعلی، میدان امام و پیاده‌راه اکباتان در نظر گرفته شده که به زودی مستقر می‌شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمصطفی موسوی در گفت‌و‌گو با نافع درباره عبور و مرو برخی از موتو سیکلت‌ها و یا خودروها در پیاده‌راه‌ها که ممکن است برای شهروندان مشکل‌آفرین باشد، اظهار کرد: از آنجا که چرخ‌های دستی در پیاده‌راه‌ها به ویژه اکباتان رفت‌و مد می‌کنند نمی‌توانیم همه کوچه‌ها را مسدود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از سوی دیگر برای عبور توانیابان راه بندهایی تعریف شده که متأسفانه موتورسیکلت‌ها از این گذرگاه‌ها وارد پیاده‌راه می‌شوند.

مدیر پیاده‌راه‌های همدان تصریح کرد: به دنبال ایجاد یک هماهنگی با راهنمایی و رانندگی برای برخورد قاطع با خودروها هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این مناطق به عنوان پیاده‌راه تعریف شده‌اند در صورتی که برخوردی با شهروندان صورت گیرد، راکب موتورسیکلت و یا خودروها نمی‌توانند از بیمه استفاده کنند.

موسوی با بیان اینکه خودروهای برقی برای استفاده از سالمندان، بیماران و افراد ناتوان تعریف شده، خاطرنشان کرد: از آنجا که یکی از هدف‌های پیاده‌راه‌ها حفظ سلامتی شهروندان و محیط زیست است انتظار می‌رود شهروندان برای استفاده از خودورهای برقی صف نکشند.

وی گفت: برای یکپارچه‌سازی حمل و نقل در پیاده‌راه‌ها از قطار برقی استفاده می‌شود که به زودی مستقر می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در استان های واحد های سیار با کیفیت مطلوب مستقر می کنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در گفتگو با رسانه ها درباره پخش برخی بازی های لیگ برتر با کیفیت نامطلوب گفت: من از پخش با کیفیت نامطلوب بازی ها عذر خواهی می کنم، دلیل این مسئله این است که در برخی از استان های کشور هنوز تجهیزات تصویر برداری با کیفیت فراتر موجود نیست.

وی افزود: برای رفع این مسئله حداقل در بازی های لیگ برتر از واحد های سیار فراتر یا همان HD استفاده خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ایستگاه قانون در استان همدان
  • احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال
  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت
  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • در استان های واحد های سیار با کیفیت مطلوب مستقر می کنیم
  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار
  • ترکیه اس-۴۰۰ را در مرز عراق مستقر می‌کند
  • هم‌اکنون ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه مستقر هستند
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان