Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، سیدناصر موسوی‌لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره عملکرد شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا،گفت: پس از آنکه وضعیت اقتصادی کشور با چالش جدی روبرو شد، به فرمان مقام معظم رهبری شورای هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا تشکیل شد و تاکنون جلسات متعدد و مصوبات زیادی داشته است.

وی ادامه داد: با وجود این، تاکنون مصوبات شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا تغییر چندانی در زندگی مردم و رفع مشکلات اقتصادی آن‌ها ایجاد نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه ما نمایندگان هم اطلاعات دقیقی از مصوبات و مباحث بررسی شده در شورای عالی هماهنگی قوا نداریم، تصریح کرد: معمولا گزارش اجمالی و کوتاهی از نشست‌های چند ساعته شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا به اطلاع ما می‌رسد و ما از بسیاری از مباحث بی‌اطلاع هستیم.

موسوی‌لارگانی اضافه کرد: قرار بود گزارش جامعی از مصوبات و نتایج تشکیل شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا به نمایندگان ارائه شود اما هنوز چنین گزارشی به وکلای ملت ارائه نشده است.

وی با تاکید بر اینکه تصمیمات شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا تحولی در مشکلات اقتصادی مردم ایجاد نکرده است، تصریح کرد: دولت باید مصوبات شورای هماهنگی قوا را اجرایی کند اما متاسفانه در این زمینه هم کوتاهی زیادی می‌کند و موید این ادعا آن است که بخش قابل توجهی از ملت مشکلات جدی معیشتی دارند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: لازم است مجلس، دولت و همچنین اعضای شورای هماهنگی اقتصادی قوا با یکدیگر همفکری کنند و برای رفع مشکلات اقتصادی مردم دست به دست هم دهند.

موسوی‌لارگانی با انتقاد از قیمت بالای بسیاری از کالاهای اساسی مردم،گفت: با وجود آنکه قیمت ارز کاهش پیدا کرده است اما نتیجه آن را در قیمت بسیاری از کالاها و اجناس ضروری مردم نمی‌بینیم و باید نظارت جدی در این زمینه صورت گیرد و همانطور که زمان افزایش قیمت دلار، همه چیز به یک باره گران و چندین برابر شد در شرایط فعلی هم باید همراه با کاهش ارز، قیمت سایر اقلام هم کاهش پیدا کند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مشکلات اقتصادی کمیسیون اقتصادی دولت مشکلات اعضای شورای کالاهای اساسی ارز افزایش قیمت تصمیمات پارس اقتصادی قوا حل مشکلات شورای هماهنگی پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حیدری در نشست شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان افزود: در این نشست در خصوص همراهی، همدلی و همکاری همه شرکت‌های بیمه در استان برای ارائه هرچه بهتر خدمات بیمه‌ای بحث و تبادل نظر که امیدواریم در سال ۱۴۰۳ خدمات شایسته تری را برای مردم انجام دهیم.

رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان ادامه داد: متأسفانه یکی از معضلاتی که در بین برخی خانواده‌ها پیش می‌آید، بیمه نبودن منازل مسکونی و یا امکان تجاری است که دردسر‌های زیادی را برای مردم بوجود می‌آورد.

وی خاطرنشان ساخت: در تلاشیم با اطلاع رسانی‌های بیشتر و همراهی مدیران استان بتوانیم پوشش گسترده بیمه را در استان انجام داده تا در زمان حوادث، خسارت کمتری به آن‌ها وارد شود.

دیگر خبرها

  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • دسترسی اقتصادی شرط اجرایی شدن سند ملی امنیت غذا
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری آرد و نان
  • مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان چیست؟
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • برنامه‌های فرهنگی بر اساس برش استانی مهندسی فرهنگی اجرا شود
  • استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور