Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@23:42:22 GMT

خودرو‌های پرستاره کیفی مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۳۳۵۷

خودرو‌های پرستاره کیفی مشخص شدند

خبرگزاری میزان- بر اساس گزارش ارزشیابی، خودرو‌های پرستاره رده‌های کیفی مشخص شدند. براین اساس، برخی از خودرو‌های گروه پژو، هیوندای و رنو، موفق به دریافت چهار ستاره کیفی شدند و برخی از خودرو‌های تولید داخل دو ستاره دریافت کردند. به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از شاتا در دسته قیمتی یک گروه خودرو‌های سبک- سواری پژو ۲۰۰۸ و سوزوکی گرند ویتارا و در دسته قیمتی ۲، کیاسراتو، هیوندای i۲۰، هیوندای accent و هاوال h۲ موفق به دریافت ۴ ستاره کیفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در دسته قیمتی ۳ b۳۰ و چانگان cs۳۵ و در دسته قیمتی ۴ رنو ساندرو اتوماتیک، تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک، تندر ۹۰ پلاس، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، پارس تندر، پژو ۲۰۷ و آریو دنده‌ای ۴ ستاره گرفتند.

در دسته قیمتی ۵ هیچکدام از خودرو‌های ساخت داخلی نتوانستند در رده کیفی بالا قرار بگیرند و سایپا ایکس ۱۱۱، سایپا ایکس ۱۳۱، سایپا ایکس ۱۳۲ و سایپا ایکس ۱۳۱ پارس خودرو دو ستاره گرفتند.

در بخش وانت و در دسته قیمتی یک وانت نیو پیکاپ فوتون سه ستاره گرفت و در دسته قیمتی ۲ وانت تندر ۳ ستاره دریافت کرد.

در گروه خودرو‌های سنگین - مینی بوس، ون مسافری وانا و در گروه اتوبوس، اتوبوس بین شهری اسکانیا درسا ۴ ستاره گرفتند.

درگروه کامیونت، کامیونت ایسوزو NPR۷۵K و کامیونت هیوندای HD۶۵ و در گروه کشنده‌ها نیز کشنده ولوو FH۵۰۰، ۴ ستاره دریافت کردند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خودرو کیفیت ستاره آبان ماه خودروهای سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلودگی هوا در ۲ شهر خوزستان

 طبق اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۰ صبح امروز، چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳، براساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا در شهر خرمشهر با شاخص ۱۰۳ و هندیجان ۱۱۳ میکروگرم بر متر مکعب در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

بر اساس این گزارش وضعیت هوای شهر‌های آبادان، اندیمشک، اهواز، سوسنگرد، شادگان، شوش، کارون، ماهشهر و مسجدسلیمان به علت نبود آلودگی، قابل قبول اعلام شده است.

همچنین وضعیت هوای ایذه، بهبهان، حمیدیه، دزفول، رامهرمز و شوشتر با شاخص زیر ۵۰ در وضعیت سالم و پاک قرار دارند.

براساس طبقه‌بندی پنجگانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

استان خوزستان ۲۵ ایستگاه پایش کیفی هوا دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • هوای اصفهان در برخی مناطق ناسالم برای همه
  • جنجال‌ها بر سر افزایش قیمت پژو پارس؛ حق با چه کسی است؟
  • ثبت آلودگی هوا در ۳ شهر خوزستان
  • نسخه قدرتمندتر ربات انسان‌نمای «اطلس» معرفی شد
  • هوای سه شهر خوزستان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • ناسالم بودن هوای ۲ شهر خوزستان
  • آلودگی هوا در ۲ شهر خوزستان
  • لورکوزن روی ستاره‌اش قیمتی نجومی گذاشت
  • قیمت خودرو امروز ۲۹ فروردین + جدول
  • سایپا چطور صدرنشین را زمین‌گیر کرد