Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمان رستمیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس قانون جامع خدمات رسانی ایثارگران 100 درصد هزینه های درمانی ایثارگران شاغل در دستگاه های اجرایی بر عهده دستگاه مربوطه است.
وی ادامه داد: ایثارگران مشمول این قانون شامل جانبازان، خانواده های معظم شهدا و آزادگان هستند که در دستگاه های اجرایی استان مشغول خدمت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام اضافه کرد: نامه اجرای این قانون با امضا استاندار ایلام به کلیه دستگاه های اجرایی استان ابلاغ ولی متاسفانه برخی مدیران در این زمینه کوتاهی کرده و تاکنون اقدامی انجام نداده اند.
رستمیان با بیان اینکه مقاومت این مدیران بی احترامی به جامعه ایثارگران است، گفت: مسئولان با توجه به قانونی بودن این موضوع باید وظیفه خود را انجام دهند.
وی اظهار کرد: برخی ایثارگران شاغل با مشکل تامین هزینه درمانی مواجه بوده و چنانچه اتفاقی در این زمینه برای ایثارگران رخ دهد، مدیر دستگاه مربوطه باید پاسخگو باشد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام با بیان اینکه اجرای این قانون حداقل خدمات برای جامعه ایثارگران است، گفت: از مجموع 40 هزار ایثارگر استان 11 هزار ایثارگر مشمول اجرای این قانون خواهند شد.
استان ایلام در دوران هشت سال دفاع مقدس سه هزار شهید، 11 هزار جانباز و 332 آزاده تقدیم اسلام کرده است.
7171/6119
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف جانبازان خانواده های معظم شهدا خدمات رسانی درمان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، محمود پاکدل معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران به تسنیم، گفت: همانطور که در خبرها نیز اعلام شد: دریافت کنندگان حق پرستاری بنیاد شهید در سال ۱۴۰۳، حقوقشان را در فروردین با افزایش ۳۵ درصدی دریفت کردند.

بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی

وی گفت: این افزایش شامل همه طیف های مشمول حق پرستاری اعم از والدین شهدا، همسران شهدا، جانبازان و ... بود که به مبلغی بیش از ۷ میلیون تومان رسید و در مجموع ۱۳۸ هزار نفر این حقوق را دریافت کردند.

پاکدل گفت: والدین شهدا نیز در سال جدید حقوقشان از ۷ میلیون تومان به ۱۵ میلیون تومان، افزایش یافت و علاوه بر آن تمام حقوق بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران طبق مصوبه دولت، حقوقشان ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی درخصوص برخی دیگر از خبرها که در خصوص حقوق ایثارگران معسر مطرح می شود را نادرست خواند و گفت: متأسفانه برخی رسانه ها خبرها را درست منعکس نمی کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229538 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • قانون اختصاص خودرو داخلی به ایثارگران دوباره تمدید شد
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • ویدئو| پناهنده ایرانی: به خط پایان رسیده‌ام!
  • پدر شهید حسین خندانی آسمانی شد
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران