Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شفیعی روز دوشنبه در نشستی که به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو با حضور ۹۰ نفر از دانشجویان و نمایندگان تشکل های دانشجویی این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با بیان این مطلب شفافیت در عملکرد و اعتماد به مردم را از جمله برنامه های دولت دانست و اظهار کرد: اعطای بورسیه های گمنام به افراد خاص که در دولت های گذشته رواج داشت در دولت تدبیر و امید افشا و جلوگیری شد که این امر نشان دهنده رویکرد دولت در زمینه تحقق عدالت آموزشی در دانشگاههاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری قزوین در ادامه با تاکید بر لزوم افزایش کارکردهای پارک علم و فناوری، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و نشست های تخصصی با حضور مسولان ارشد استان و پیش بینی برنامه های اشتغال محور برای جوانان را از جمله رویکرد های دولت در زمینه توجه به نسل جوان اعلام و اضافه کرد : بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری بر لزوم استفاده از ظرفیت های نسل جوان و ایجاد زمینه آزاد اندیشی و تقویت روحیه نقادانه این نسل تاکید شده است و همه ما موظفیم در این مسیر گام های موثر برداریم.

سرپرست فرمانداری قزوین در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مسئولان دانشگاهها از برخوردهای سلیقه ای در فعالیت های دانشجویان در بخش های مختلف سیاسی، فرهنگی و علمی باید پرهیز کنند خاطر نشان کرد : پویایی، تحرک و تضارب آرا لازمه رشد، پیشرفت و ارتقای سطح آموزشی دانشگاههاست و چکش سلیقه ای مسئولان دانشگاهها نباید بر سر فعالیت های دانشجویی کوبیده شود.

سرپرست فرمانداری قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار شهید دانشجوی کشور خطاب به دانشجویان تاکید کرد؛ این جلسه به نوعی تریبون آزاد محسوب می شود و آماده ایم تمامی سخنان، انتقادات و پیشنهادات دانشجویان را بشنویم.

در ادامه این مراسم نمایندگان تشکل ها، انجمن ها و بسیج دانشجویی دانشگاههای بین المللی امام خمینی، علوم پزشکی، دانشگاه آزاد قزوین و دانشگاه پیام نور به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

تقویت روحیه مطالبه گری دانشجویان، لزوم برنامه ریزی مسولان در جهت اشتغال و آزاد اندیشی، حفظ استقلال فکری دانشگاه، ایجاد فضای با نشاط سیاسی در دانشگاهها، پیگیری مسایل دانشجویان محروم از تحصیل از جمله مطالبی بود که نمایندگان دانشگاهها در این جلسه عنوان کردند.

بیان خواسته های صنفی و علمی از جمله هزینه های حمل و نقل، خوابگاهها و حفظ کرامت دانشجویی هم از دیگر اظهارات دانشجویان در این مراسم بود.

در ابتدای این مراسم سرپرست فرمانداری قزوین با اهدای گل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شانزدهم آذر ماه این روز را به دانشجویان تبریک گفت.

معاون سیاسی فرمانداری قزوین هم ضمن خیر مقدم در خصوص اهمیت پاسداشت روز دانشجو مطالبی بیان کرد.

کد خبر 4481194

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشجویان فرمانداری قزوین محمد شفیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر تکان دهنده از شهادت دو فلسطینی غیر مسلح بدست رژیم صهیونیستی

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ شبکه تلویزیونی پرس تی وی تصاویر جدید نشان می‌دهد اسرائیلی‌ها دو غیر نظامی فلسطینی را با شلیک مستقیم گلوله می‌کشند.

تصاویر جدید منتشر شده نشان دهنده یک اتفاق ناراحت کننده است که بر اساس آن، نیرو‌های اسرائیلی دو فلسطینی غیر مسلح را در شمال غزه می‌کشند. این ویدئو که توسط دوربینی از راه دور ضبط شده است نشان می‌دهد این دو مرد در حال راه رفتن در خیابان الرشید در نابلس در غرب غزه هستند. نیرو‌های اسرائیلی قبل از شلیک مرگبار به سوی این دو مرد، به آنها این احساس دروغین را القا کرده بودند که آنها در امان هستند. این تصویر همچنین نشان می‌دهد سربازان رژیم (اسرائیل) با استفاده از بولدوزر در تلاش برای دفن کردن آنها در شن هستند. جنبش مقاومت حماس به این حادثه واکنش نشان داد و اعلام کرد این شاهد دیگری دال بر فاشیسم و جنایت کار بودن رژیم صهیونیستی در نشل کشی هایش در غزه است. حماس از سازمان ملل و دادگاه‌های بین المللی خواست رژیم اسرائیل و سران تروریست و جنایتکارش را به دلیل جنایت علیه کودکان و غیر نظامیان در غزه پاسخگو بدانند.

 

دیگر خبرها

  • چگونه زبان نشان دهنده واقعیت شماست؟
  • تصاویر تکان دهنده از شهادت دو فلسطینی غیر مسلح بدست رژیم صهیونیستی
  • اولین پارک کارآفرینی با رویکرد مردم‌محوری در قم راه‌اندازی می‌شود
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • رابطه شگفت‌ انگیز استراحت ضربان قلب با طول عمر
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می شود
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • آیا رنگ ادرار نشان‌دهنده سلامتی است؟
  • رنگ ادرار نشان‌دهنده بیماری است؟
  • جمعیت صدهزار نفری‌ امروز آزادی نشان دهنده هویت مردم ایران است