Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@22:47:04 GMT

نظارت بربازار شب یلدا در زنجان تشدید می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۳۵۰۳

نظارت بربازار شب یلدا در زنجان تشدید می شود

اسماعیل مسلمی در گفتگو با خبرنگار مهر به تشدید نظارت به بازار شب یلدا در استان زنجان اشاره کرد و گفت: ۳۲  بازرس در دو شیفت صبح و عصر بر بازار عرضه و فروش میوه، خواروبار، خشکبار و شیرینی نظارت می‌کنند. 

وی اظهار کرد: از این تعداد ناظر  ۲۰ بازرس درشهر زنجان فعالیت  می کنند و نظارت‌ بربازار از روز یکشنبه ۲۵ آذرماه با توجه به افزایش خریدها بیشتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه اداره بازرسی و نظارت صنعت و معدن و تجارت استان زنجان از آغاز سال بازرسی‌های مستمری از اصناف انجام داده و با متخلفین به جد برخورد کرده است، اظهار کرد: شهروندان تخلفات واحدهای صنفی را با شماره ۱۲۴ در میان بگذارند. 

مسلمی افزود: شکایت مردم از واحدهای صنفی به سه صورت تلفنی، کتبی و حضوری است و در صورت قطعیت تخلف واحد صنفی، پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود و در برخی موارد  هم منجر به رضایت شاکی می‌شود.

کد خبر 4481205

منبع: مهر

کلیدواژه: شب یلدا نظارت و بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران

نعمت الله حاتمی معاون سیاسی و امنیتی فرماندار دهلران در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: گشت‌های مشترک بازرسی ستاد تنظیم بازار شهرستان در قالب سه تیم به صورت روزانه برای نظارت بر قیمت‌ها و برخورد با متخلفان در شهرستان فعال شده است.

حاتمی با تأکید بر اینکه نظارت و بازرسی بازار و رصد قیمت‌ها ادامه دارد، افزود: برای حفظ حقوق مصرف کنندگان و ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت‌ها و دیگر تخلفات، انجام گشت‌های مستمر و حضور همیشگی بازرسان در سطح بازار ضروری است.

وی افزود: مسئولان شهرستان باید وضعیت عرضه کالا‌های اساسی را رصد کنند و اجازه سودجویی را به متخلفان ندهند.

حاتمی با اشاره به تقسیم کار صورت گرفته بین دستگاه‌های متولی، تصریح کرد: نظارت در سطح شهرستان باید تقویت شود و مصوبات ستاد تنظیم بازار باید اجرایی شوند

وی به راه اندازی دوشنبه بازار و جمعه بازار برای عرضه برخی محصولات و کالا‌های اساسی مورد نیاز خانواده‌ها با قیمت عمده و پایین‌تر از نرخ بازار در شهرستان خبر داد و گفت: جهاد کشاورزی و شهرداری باید به قید فوریت مکانی برای این بازار جانمایی کنند.

معاون سیاسی فرماندار ویژه شهرستان دهلران گفت: مسئولان باید برابر مسولیت که پذیرفته‌اند پای کار باشند و مطالبات به حق مردم در حوزه‌های مختلف را پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • آغاز طرح نظارت بر واحد‌های مشاور املاک
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد