Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان بهار از دستگیری باند سرقت لاستیک زاپاس خودروهای سنگین و کشف ۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت Stealing لاستیک زاپاس خودروهای سنگین زمانی که رانندگان برای استراحت در حاشیه محور های مواصلاتی توقف می‌کردند، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار کارکنان انتظامی و پلیس Police آگاهی شهرستان بهار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی و شگردهای پلیسی، ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهار سارق لاستیک زاپاس خودرو های سنگین را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم در بازجویی های تخصصی به ۷ فقره سرقت از خودرو های سنگین با همدستی ۲ خریدار اموال مسروقه اعتراف و با راهنمایی وی، ۲ خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: مردم باید با مراقبت‌های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت و پارک خودرو های خود در محل های امن و تجهیز وسائل نقلیه به وسایل ضد سرقت، نهایت همکاری را با پلیس داشته و در صورت برخورد با موارد مشکوک از طریق سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ نزدیکترین یگان انتظامی را مطلع کنند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

احمدرضا دالوند درگذشت جزییات تجاوز مرد خاص به یک زن خاص در خیابان+عکس مردان خانه فساد 3 جوان را تیرباران کردند/حمام خون در آبادان در پیامک اشتباهی ناهید نام همایون به چشم می خورد / همسرم با مرد غریبه ارتباط پنهانی داشت این سرباز فقیر نیازمند 10 میلیون تومان پول است تا به زندگی برگردد مبلغ عیدی کارگران سال 97 مشخص شد پیدا کردن جسد کودک 6 ماهه با اعتراف مادر هوس باز +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا «شاه میمون» لقب جوانی که مثل آب خوردن از دیوار بالا می رود+عکس جوان هیرمندی همسایه‌ 53 ساله اش و 3 پسرش را به گلوله بست قوی ترین کانگوروی بوکسور جهان جان باخت+ عکس اقدام زشت دزد شیطان صفت در اتاق یک نوجوان / او بدجوری کتک خورد+عکس سارق مسلح کفش های گران قیمت دستگیر شد+ عکس جسد یک زن با صورت پوشیده چه رازی دارد! / در شوش رخ داد+عکس فاجعه در قلب تهران! / همه وحشت کردند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: سرقت Stealing پلیس Police اخبار حوادث فرمانده انتظامی شهرستان شهرستان سنگین سرقت لاستیک دستگیر شد عکس مرد ساعت کودک زندگی قتل زن جوان تهران زن دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام و ایجاد احساس ناامنی در بین دامداران و عشایر شهرستان سیروان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان سیروان با تحقیقات میدانی و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی موفق شدند رد پای سه سارق حرفه‌ای را شناسایی و تحت تعقیب قرار دهند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: ماموران انتظامی طی هماهنگی با مرجع قضایی موفق شدند سارقان را در عملیات‌های منسجم جداگانه‌ای دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی اولیه پلیسی به سرقت ۱۷۰راس احشام اعتراف کردند، گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش دام‌های کشف شده ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی بابیان اینکه متهمان پس تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، بیان کرد: احشام سرقت شده به مالباختگان تحویل داده شد و موجی از رضایت مندی عشایر و دامداران منطقه را به همراه داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان