Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@08:44:18 GMT

نیمار سفیر بانک ملی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۳۵۶۷

نیمار سفیر بانک ملی شد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نیمار جونیور داسیلوا، ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه که سابقه بازی در بارسلونا را دارد، روز گذشته با عقد قراردادی، سفیر بانک ملی قطر شد.

سایت الرایه با انتشار گزارشی در این باره نوشت: نیمار با بزرگترین موسسه مالی در خاورمیانه و آفریقا قرارداد بست تا بازیکن برزیلی، سفیر این بانک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش سهام این موسسه در دنیا، 4/2 میلیارد دلار است و یوسف درویش، یکی از مسئولان QNB (بانک ملی قطر) پس از عقد قرارداد با نیمار ابراز خوشحالی کرد و امیدوارست تا قیمت سهام این بانک بیشتر شود. 

مسئولان این بانک در صدد هستند تا با همکاری با نیمار پیشرفت کنند و بتوانند مشتریان زیادی از سرتاسر جهان داشته باشند. نیمار سانتوس سینیور (پدر نیمار) بیان کرد که او دومین بازیکن برتر جهان در فضای مجازی با 209 میلیون طرفدار است و می تواند سفیر خوبی برای بانک ملی قطر باشد.

نیمار پس از درخشش در سانتوس برزیل به بارسلونا پیوست و عملکرد فوق العاده ای در این تیم داشت و پس از حضور در نیوکمپ با عقد قراردادی تاریخی به باشگاه پاری سن ژرمن رفت و گران قیمت ترین انتقال تاریخ فوتبال لقب گرفت و شرکت سرمایه گذاری ورزشی قطر با پرداخت مبلغی رکورد شکن هزینه این انتقال سرسام آور را تقبل کرد.

البته با احتساب حقوق سالیانه و با کسر مالیات ها در پنج سال گذشته، پاریسی ها برای نیمار حدود 500 میلیون یورو خرج کرده اند و امیدوار هستند تا سرانجام بتوانند به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برسند.

بیشتر بخوانید:

PSG از ترس محرومیت، نیمار یا امباپه را می‌فروشد تمرین امروز پاریسی‌ها + فیلم حکم ممنوعیت بازگشت نیمار به بارسلونا

انتهای پیام/

نیمار سفیر بانک ملی قطر شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیونل مسی زمان خداحافظی خود را اعلام کرد

لیونل مسی اعجوبه فوتبال جهان است و بسیاری او را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان می‌دانند.

مسی باوجود آنکه ۳۷ سال سن دارد، اما همچنان بازیکن تاثیر گذار و باکیفیتی به شمار می‌آید. او در اینترمیامی بازی می‌کند و به نظر می‌رسد که قصد دارد در جام جهانی ۲۰۲۶ هم به میدان رود.

به نوشته شبکه mbc ۱، مسی درباره زمان خداحافظی خود از فوتبال گفت: زمان معینی وجود ندارد، اما هر وقت احساس کنم که دیگر نمی‌توانم به هم تیمی هایم در زمین کمک کنم از فوتبال خداحافظی می‌کنم. من کسی هستم که به شدت از خودم انتقاد می‌کنم. قرار این بود که اگر با تیم ملی فوتبال آرژانتین قهرمانی در جام جهانی را به دست نیاورم بازنشسته شوم که خوشبختانه به این هدف خود رسیدم.

او درباره این سوال که بعد از فوتبال چه کاری انجام خواهد داد، گفت: به این موضوع فکر نکرده ام.

مسی درباره این سوال که چه رویایی در فوتبال دارد، گفت: من در فوتبال به همه رویا‌های خود دست پیدا کرده ام و دیگر چیزی باقی نمانده است که به آن نرسم. می‌خواهم از روز به روز زندگی ام لذت ببرم بدون آنکه به خداحافظی از فوتبال فکر کنم. هدف خاصی برای انجام دادن ندارم. می‌خواهم به آنچه که دوست دارم ادامه دهم و آن بازی کردن و لذت بردن از آن است.

این فوق ستاره آرژانتینی درباره دوران حضورش در بارسلونا گفت: احساس می‌کردم که بارسلونا خانه ابدی من است و برای همیشه در این تیم باقی خواهم ماند، اما در نهایت جدا شدم و باید بگویم که این جدایی سخت بود و اصلا فکرش را هم نمی‌کردم. در بارسلونا به خوبی با من برخورد شد و از حضور در این تیم بسیار لذت بردم. تجربه بسیار زیبایی در بارسلونا داشتم.

او درباره زیباترین گل خود گفت: من بسیار خوش شانس هستم چرا که گل‌های زیبایی زیادی به ثمر رسانده ام، اما برای من اهمیت گل بیشتر از زیبایی آن است. دوست دارم گلی که به ثمر می‌رسانم برای تیمم مهم باشد تا زیبا.

مسی در پایان درباره این سوال که چه چیزی او را به گریه می‌اندازد، گفت: نمی‌توانم از چیز خاصی سخن به میان آورم، اما باید بگویم که من انسان بسیار حساسی هستم. من خودم را انسانی با قلب بزرگ و بسیار حساسی می‌دانم.

دیگر خبرها

  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • مسی: در سطح ورزش دیگر رؤیایی ندارم
  • بازگشت نیمار به بارسلونا؟
  • اعلام زمان خداحافظی مسی
  • شرط الهلال برای بازگشت نیمار به نیوکمپ
  • لیونل مسی زمان خداحافظی خود را اعلام کرد
  • مسی زمان ‌خداحافظی خود را اعلام کرد
  • پیروزی دشوار و صعود ایران در عشق‌آباد با تک‌گل نیمار آسیا
  • دنی آلوز با قید وثیقه یک میلیون دلاری از زندان آزاد شد / عکس
  • بازیکن ایده‌آل از نگاه لامین یامال؛ ترکیبی از بازیکنان فعلی و سابق بارسلونا