Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما از ­بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی؛­ برای به گردش انداختن طرح‌های اشتغال زا در حوزه صنعت، خدمات و کشاورزی و نیز کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال در مناطق محروم کشور به ویژه مناطق محروم روستایی تاکنون ۲ هزار و ۷۶۵ فقره وام یارانه‌ای کم بهره برای پرداخت به واجدان شرایط تصویب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این وام‌ها بر اساس تفاهم نامه‌ای که میان بنیاد علوی به عنوان بازوی محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان، بانک سینا، استانداری‌ها و معاونت توسعه مناطق محروم ریاست جمهوری منعقد شده، پرداخت می‌شود.
تسهیلات اشتغالزایی مناطق محروم و روستایی برای اجرای طرح‌های مختلف کشاورزی، صنعت و همچنین خدمات در روستا‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
بانک سینا تاکنون بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ فقره تسهیلات اشتغالزایی یارانه‌ای کم بهره در کشور را مورد تصویب قرار داده است که از این تعداد ۲ هزار و ۳۳۳ فقره قرارداد منعقد شده است و تاکنون ۱۲۹۱ طرح کار آفرینی با تسهیلات یارانه‌ای بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به مبلغ ۳۹۴۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است که در مجموع برای ۹۶۳۵ نفر در کشور اشتغال ایجاد کرده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تصویب وام یارانه ای کارآفرینی بنیاد مستضعفان اشتغال تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۴ میلیارد تومان تسهیلات بنیاد برکت در اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سید علی ترابی در نشست بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات بنیاد با حضور مسئول بنیاد علوی در استان آذربایجان‌غربی با اعلام این مطلب افزود:در سال ۱۴۰۲ در مجموع ۲۳۵ نفر از سوی بنیاد به بانک‌های عامل معرفی که از این تعداد ۲۰۰ نفر تسهیلات خود را دریافت کردند.

سیدعلی ترابی تسهیلات پرداختی را در حوزه‌های مختلف کشاورزی، دامپروری، باغبانی صنعت و خدمات عنوان کرد. 

وی افزود: امسال نیز سهم شهرستان اشنویه از محل اعتبارات آن بنیاد ۲۰۰ طرح می‌باشد.

در این نشست خانم کاشفی دوست راهبرد‌های اصلی بنیاد علوی در مناطق محروم را برشمرد و گفت این راهبرد‌ها در حوزه اشتغال و کار آفرینی، آموزش، سلامت و درمان خواهد بود که در سالجاری برای تحقق آن در مناطق مختلف استان تلاش خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان
  • پرداخت ۲۴ میلیارد تومان تسهیلات بنیاد برکت در اشنویه
  • پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات برای درمان زوج‌های نابارور
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • وزیر ارشاد: سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد/ ارز مبادله‌ای برای زائران حج تمتع تخصیص یافته/ امسال مناطق محروم در طرح یارانه خرید کتاب دیده می شود
  • نخستین نشست رسمی کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم برگزار شد
  • عملیات وعده صادق مایه مباهات همه آزادگان و مستضعفان جهان شد
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان