Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-20@03:06:39 GMT

سردار غیب‌پرور: دوران سختی سپری خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۳۶۴۲

سردار «غلامحسین غیب‌پرور»، با بیان اینکه کشور ما به لحاظ اقتصادی دوران سختی را می‌گذراند، اما این دوران هم سپری خواهد شد، اظهار کرد: یقین بدانید که حربه آمریکایی‌ها برای انزوای جمهوری اسلامی ایران همچون گدشته ناکام خواهد ماند.

وی افزود: آمریکا ۴۰ سال است که جمهوری اسلامی ایران را تهدید و تحریم کرده، اما در عمل چه چیزی جز سرافکندگی عاید آن‌ها شده است؟

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین گفت: جشن بزرگ ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران که در هفته‌های آینده برپا می‌شود، موجب خشنودی ملت‌های مقاوم و همچنین یاس و افسردگی مستکبران جهان از جمله آمریکا و اذناب او در منطقه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران جمهوری اسلامی بسیج انقلاب اسلامی ایران افسردگی جهان انقلاب اسلامی ایران بسیج جمهوری اسلامی ایران جهان تحریم غیب پرور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار محمدحجازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار محمد حجازی و شهدای کنسولگری دمشق شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شد.

سخنران این مراسم، حجت الاسلام نصرالله پور از اساتید حوزه علمیه قم گفت: در جامعه امروز بشری، رسانه یکی از مهمترین ابزار فرهنگ سازی است که قدرت اثرگذاری آن در رشد یا استحاله جوامع قابل مشاهده است.

حجت الاسلام نصرالله پور افزود: سال‌هاست که دشمنان اسلام با استفاده از ابزار رسانه تلاش می‌کنند اذهان عمومی جهان را نسبت به اسلام بدبین کنند.

او با اشاره به جواب مقتدرانه سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی گفت: وعدۀ صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی محقق شد و قدرت ایمان و اقتدار نیرو‌های مسلح ایران یوم الله دیگری در تاریخ افتخارات ملت ایران ثبت کرد.

حجت الاسلام نصرالله پور تأکید کرد: با این تنبیه متجاوز علاوه بر جوابگویی به عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، اقتدار منطقه‌ای و بین المللی جمهوری اسلامی ایران در حد قدرت تثبیت شده بین المللی ظهور و بروز کرد به گونه‌ای که آمریکایی‌ها از عملیات تروریستی اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران اظهار ندامت کردند.

دیگر خبرها

  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار محمدحجازی
  • ایران در عملیات «وعده صادق» قصد انتقال پیام قدرت بازدارندگی به استکبار جهانی را داشت
  • حماس: عملیات «وعده صادق» ثابت کرد دوران بزن در رو به سر آمده/ موضع جانبدارانه غرب در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم می‌کنیم
  • قصد جمهوری اسلامی در عملیات «وعده صادق» پیام قدرت بازدارندگی بود
  • پایان دوران «بزن در رو» برای دشمن صهیونیستی با پاسخ ایران
  • دوران عربده‌کشی اسرائیل به پایان رسیده است
  • سردار جلالی یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • ضربه مهلک حمله موشکی به اسرائیل به روایت وزیر رئیسی /جنتی خطاب به اسرائیل: دوران بی پاسخ ماندن به سر آمد/ حزب کارگزاران هم پیام داد
  • گفت‌وگو با جوان‌ترین قاضی زن/ آقای قاضی خطابم می‌کنند!