Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه افتتاح پروژه مرکز جامع خدمات سلامت روستای جعفرآباد رفسنجان گفت: افتتاح پروژه های حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان باعث خشنودی مردم این منطقه می شود.

وی با اشاره به اینکه به ۴۰ سالگی نظام جمهوری اسلامی ایران نزدیک می شویم، گفت: در این مدت شاهد سنگ اندازی فراوانی از سوی دشمنان نظام بوده ایم؛ امروز کارها و اقدامات انجام شده پاسخگوی افرادی است که نمی توانند استقلال ما را ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه باید در حوزه سلامت خدمات بیشتری انجام شود، افزود: از مردم و خیرانی که در این اجرای این پروژه ها مشارکت داشته اند تشکر می کنم و ان شاالله پروژه های ناتمام دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان هر چه زودتر به اتمام برسد.

قاضی‌زاده هاشمی بیان کرد: آنچه که امروز از این پروژه ها مشاهده می کنیم  فضا و ساختمان است اما مساله مهم توجه، محبت و احترام و تخصص است چرا که اینهاست که گره از مشکل مردم می گشاید.

وی عنوان کرد: در کنار تخصص تکریم مراجعه کنندگان مهم است و مجموعه پزشکی و بهداشتی باید خدمات صادقانه و محبت آمیز خدماتی که در بالاترین سطح از دست آنها برمی آید انجام دهند.

مرکز جامع خدمات سلامت روستای جعفرآباد رفسنجان با زیربنای ۵۰۰ مترمربع و هزینه ۷۰۰ میلیون تومان امروز توسط قاضی‌زاده هاشمی مورد بهره برداری قرار گرفت.

همچنین اورژانس بیمارستان حضرت علی بن ابی‌طالب (ع) رفسنجان به عنوان بزرگترین اورژانس جنوب شرق کشور با مساحت دو هزار و ۷۰۰ متر مربع و هزینه هفت میلیارد تومان با ظرفیت ۵۴ تخت بیمارستانی افتتاح شد.

پروژه آی. سی. یو اطفال بیمارستان حضرت علی بن ابی‌طالب (ع) رفسنجان با زیربنای ۲۵۰ مترمربع و هزنیه یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان هم در این  سفر به بهره برداری رسید.

پروژه های خانه بهداشت روستای زبامهران بخش نوق با زیربنای ۲۲۰ مترمربع و هزینه ساخت ۳۰۰ میلیون تومان، پروژه ستاد شبکه بهداشت شهرستان انار با زیربنای هزار مترمربع و هزینه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، پروژه مرکز جامع سلامت شهری شهید باهنر انار با زیربنای ۵۰۰ مترمربع با هزینه ۷۰۰ میلیون تومان و پروژه خانه بهداشت گلشن شهرستان انار با زیربنای ۱۲۰ مترمربع و هزینه ۱۷۰ میلیون تومان به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.

کد خبر 4481233

منبع: مهر

کلیدواژه: پروژه نیمه تمام رفسنجان وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

ایاد بهادری منفرد در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در سفر استانی هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان بیان کرد: در سفر مقام عالی وزارت بهداشت و دیگر مسئولان دولتی به شهرستان شاهرود یک طرح درمانی افتتاح و یک طرح دیگر هم کلنگ زنی می‌شود.

وی افزود: در این سفر پروژه پایگاه سلامت فدک در یک هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین، با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود همچنین گفت: پروژه مرکز خدمات جامع سلامت و محل زیست پزشک میغان با زیر بنای ۴۱۰ متر مربع پروژه قابل افتتاح امروز عصر با حضور مسئولان دولتی است.

بهادری بیان کرد: برای این طرح ۸۰ میلیارد ریال هزینه شده و پنج هزار و ۷۶ نفر نیز می‌توانند از آن بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه چند پروژه عمرانی و بهداشتی و درمانی در مجموعه علوم پزشکی شاهرود نیز در سفر استانی هیأت دولت مورد بازدید قرار می‌گیرد، گفت: یکی از این طرح‌ها پروژه توسعه فضای فیزیکی، بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه این طرح هفت هزار و ۴۰۰ متر مربع زیربنا دارد، ابراز کرد: -پروژه مرکز غربالگری، تشخیص و درمان سرطان بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود با زیربنای چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع از دیگر طرح‌های قابل بازدید است.

بهادری با بیان اینکه هیأت دولت سیزدهم همچنین در سفر به شاهرود از پروژه بلوک زایمانی و LDR، بیمارستان امام حسین(ع) با زیربنای یک هزار و ۶۴۰ متر مربع بازدید خواهد کرد، تاکید داشت: پروژه توسعه فضای فیزیکی، بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود مجموعاً سه هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که یک سوم از آن تأمین شده است.

وی افزود: پردیس فناوری‌های سلامت شاهوار دیگر طرحی است که امروز عصر با حضور اعضای هیأت دولت در قالب سفر دوم دولت سیزدهم به استان سمنان در شهرستان شاهرود مورد بازدید قرار می‌گیرد.

کد خبر 6081762

دیگر خبرها

  • تسریع توسعه فیبر نوری در تهران/ بسته‌ فیبر رایگان و مودم اقساط ارائه خواهدشد
  • افتتاح مرکز جامع سلامت روستای میقان شاهرود
  • بهره‌برداری از ۲۷۰۰ پروژه بهداشتی در دولت مردمی
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • بهره برداری و آغاز ساخت ۴ مدرسه در میناب
  • معدوم ۱۲ تن مواد غذایی فاسد در طرح نوروزی غرب خراسان
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • برطرف کردن نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی از اولویت های برنامه ریزی کلان در کردستان است