Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان زنجان گفت: در سال جاری با منابع بانک مهر ایران ۹ میلیارد ریال به زنان سرپرست خانوار تسهیلات قرض الحسنه سه میلیون تومانی پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان؛ حسن خانمحمدی، امروز دوشنبه 19 آذرماه در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تبریک یازدهمین سالروز تاسیس بانک اظهار کرد: در راستای ترویج سنت حسنه قرض الحسنه نیازمند یاری اصحاب رسانه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان زنجان گفت: مهمترین رسالت خبرنگاران در عرصه اقتصادی و سیاسی و اجتماعی در جهت پیشبرد اهداف نظام، جهت دادن به جامعه است.

 

وی با بیان اینکه پیشرفت و توسعه هر جامعه ای منوط به همراهی خبرنگاران است، گفت: جامعه بدون خبرنگار پویایی و نشاط ندارند؛ این قشر جامعه را با حقایق موجود آشنا می کنند؛ انعکاس حقایق در جامعه مرهون تلاش های اصحاب رسانه است.

 

این مقام مسوول با اشاره به اینکه فعالیت های این بانک در استان و کشور قابل تقدیر مردمی است، افزود: این بانک در تلاش است تا از اقشار محروم دستگیری کند.

 

خانمحمدی با تاکید براینکه یکی از خدمات بانکداری این بانک سامانه افتتاح حساب آنلاین برای مشتریان است، گفت: افراد پس از افتتاح حساب می توانند هم به صورت حضوری و غیرحضوری نسبت به تکمیل پرونده خود و دریافت کارت بانکی اقدام کنند.

 

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان زنجان گفت: متقاضیان برای درخواست تسهیلات هم می توانند به صورت آنلاین درخواست کنند و مراحل بعدی را طی کنند.

 

وی ادامه داد: همراه بانک مبتنی بروب، سامانه راهنمایی مشتریان، سامانه محاسبه معدل حساب، اینترنت بانک حقیقی و حقوقی، سامانه خدمات بانکی از طریق کارت های شتابی، پرداخت اقساط تسهیلات با کارت و دستگاه های خودپرداز و فعال سازی اتوماتیک پرداخت تسهیلات و .... از خدمات بانکداری بانک مهر ایران است.

 

این مقام مسوول با اشاره به اینکه 26 هزار و 400 فقره کارت هدیه و بالغ بر 153 هراز کارت نقدی در طول یازده سال فعالیت این بانک در زنجان صادر شده است، گفت: در طرح مهر زرین متقاضیان طی یک دوره سه تا 6 ماهه تسهیلات 40 میلیون تومانی از بانک دریافت می کنند.

 

خانمحمدی به طرح همیاران مهر هم اشاره کرد و گفت: در این طرح به اقشار آسیب پذیر جامعه و متقاضیانی که توانایی گردش مالی در بانک ها را ندارند، کمک می کند.

 

به گفته مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان زنجان طرح همیاران مهر در امور عام المنفعه اشتغال جوانان، بهداشت و درمان، اشتغال زنان سرپرست خانوار، اشتغال زندانیان جرایم غیرنقد، بازسازی و توسعه مناطق روستایی و محروم، بازسازی مناطق تاریخی و اجرای طرح یادبود هزینه می شود.

 

وی ادامه داد: در سال جاری با منابع بانک مهر ایران 9 میلیارد ریال به زنان سرپرست خانوار تسهیلات قرض الحسنه سه میلیون تومانی پرداخت شده است.

 

خانمحمدی با تاکید بر اینکه سال گذشته 19 هزار و 938 فقره وام قرض الحسنه پرداخت شده است، گفت: امسال 17 هزار و 718 فقره تسهیلات معادل 2 هزار و 201 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در بخش های مختلف پرداخت شده است.

 

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان زنجان با بیان اینکه 17 شعبه بانک مهر ایران در استان فعالیت می کند، گفت: 172 هزار حساب پس انداز در شعب بانکی مهر ایران در استان فعال است و رتبه اول را به لحاظ رشد و سهم درصد به استان زنجان اختصاص یافته است.

 

وی خاطرنشان کرد: آن دسته از افرادی که در این بانک حساب دارند، می توانند کارت های سوخت را به حساب بانکی خود متصل کنند و براساس معدل گردش حساب از مزایای تسهیلات قرض الحسنه بهره مند شوند.

پایان پیام/73