Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سردار خلیل واعظی در بیان جزئیات این خبر گفت: حدود 20 روز قبل مردی 53 ساله در یکی از روستاهای وحدتیه دشتستان نیمه‌های شب در حیاط منزلش با شلیک چندین گلوله اسلحه کلاش از پشت بام همسایه به قتل رسید.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان و تشکیل تیمی ویژه، بررسی این حادثه از چندین منظر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرمانده انتظامی استان بوشهر با توجه به ارتباط مقتول با پرونده دستگیری چند متجاوز به عنف و سارق مسلح که حدود 6 سال قبل منجر به اجرای حکم اعدام  شده بود شایعاتی در خصوص ارتباط این حادثه با پرونده اعدام مطرح شد.

وی اضافه کرد: برخی از افراد به امید انحراف مسیر تحقیقات پلیس و ایجاد مانع در کشف حقیقت آگاهانه به این شایعات دامن می زدند.

سردار واعظی خاطرنشان کرد: تحقیقات میدانی و بررسی‌های علمی کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی دشتستان با جمع آوری ادله و مدارک مستند ضمن اثبات بی اساس بودن این شایعات، پلیس را هر لحظه به مظنونان اصلی نزدیک تر می کرد.

وی گفت: پس از بررسی چندین باره مدارک جمع آوری شده و مرور ادله مطرح شده به وسیله کارآگاهان، نهایتا فرزند 19 ساله مقتول به عنوان مظنون اصلی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به قتل پدرش علت آن را اختلاف خانوادگی و بی‌توجهی مقتول به مادرش عنوان کرد.

وی افزود: اسلحه کلاش بکار رفته در این حادثه کشف و 3 نفر متهم دیگر که ضمن همکاری با قاتل سعی در ایجاد انحراف در مسیر پرونده را داشتند نیز دستگیر شدند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان بوشهر پدر پلیس آگاهی فرمانده انتظامی استان قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۱۸:۵۴ امشب آتش سوزی گسترده در یک مجتمع انباری در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان شهدای هفت تیر به سامانه ۱۲۵ اعلام و با توجه به گستردگی حادثه ماموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر، لودر و سایر خودرو‌های پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در یک محوطه‌ای که چندین انبار کالا وجود داشت یک انبار ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر از فضای باز دچار آتش سوزی شد.

ملکی با بیان اینکه بیشتر لوازم داخل انباری لوازم یدکی دوچرخه بود گفت: صدای چندین انفجار نیز شنیده شد که احتمال دارد بدلیل وجود عطر، ادکلن و اسفنج دچار انفجار شده است.

وی ادامه داد: در مجاورت محل حادثه چندین انبار کالا و کانتینر‌های کالا وجود داشت که با تلاش آتش نشانان این آتش سوزی به این نقاط سرایت نکرد.

ملکی با بیان اینکه بدلیل شدت حرارت سقف انباری محل حادثه تخریب شد، گفت: آتش نشانان مشغول مهار آتش هستند و تا این لحظه به فردی آسیب نرسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس
  • استفاده از گاز اشک‌آور و گلوله پلاستیکی علیه دانشجویان معترض در دانشگاه آموری
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • قاتل خاموش جان یک جوان را در بروجن گرفت
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش