Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-19@11:36:31 GMT

ردپای روس‌ها در اطراف نزدیکان ترامپ

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۳۷۵۷

ردپای روس‌ها در اطراف نزدیکان ترامپ

دستکم 14 نفر از نزدیکان دونالد ترامپ در دوران انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و دوران گذار ریاست جمهوری با شهروندان روسیه ارتباط داشته‌اند.

 سفیر روسیه، معاون نخست وزیر، خواننده پاپ، کشتی گیر، وکیل و یک کهنه سرباز دوران ارتش شوروی، در میان کسانی بوده‌اند که با این ۱۴ نفر از نزدیکان ترامپ در ارتباط بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه واشنگتن پست در گزارشی درباره دخالت احتمالی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ نوشت: برخی از روس‌ها به نزدیکان دونالد ترامپ در کمپین انتخابات ریاست جمهوری پیشنهاد کمک و توسعه تجارت داده و برخی دیگر از آنها پیشنهاد خرابکاری علیه هیلاری کلینتون دموکرات و رقیب پیشین ترامپ در انتخابات ۲۰۱۶ را دادند.

رابرت مولر نماینده ویژه آمریکا تحقیقاتی را درباره دخالت روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ این کشور و روابط احتمالی ترامپ با کرملین آغاز کرده و در حال بررسی آن است اما ترامپ تحقیقات مولر را رد کرده است.  / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد

رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که اگر بار دیگر او به ریاست جمهوری این کشور انتخاب نشود، کشور شاهد هرج و مرج و «حمام خون» خواهد شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری خواه این کشور در انتخابات ریاست جمهوری  2024 تهدید کرد که در صورت شکست در انتخابات، خون به‌پا خواهد کرد.

ترامپ طی سخنرانی تبلیغاتی خود در جمع طرفداران خود گفت که اگر در انتخابات مذکور پیروز نشود حمام خون به راه خواهد افتاد و مطمئن نیست که دیگر انتخابات دیگری در ایالات متحده برگزار شود.

دونالد ترامپ همچنین به طرفدارن خود وعده داد: پیروزی سریع و آسانی را در انتخابات ریاست جمهوری آتی محقق خواهیم کرد.

هفته گذشته ترامپ و جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا حدنصاب لازم از آرا برای نامزدی حزب‌های متبوع خود را به دست آوردند و رسما وارد رقابت انتخاباتی برای بار دوم شدند.

 

.

 

انتهای پیام/

   

دیگر خبرها

  • پشت پرده حمام خونِ دونالد ترامپ!
  • دوئل «بد و بدتر» در انتخابات آمریکا
  • دوئل «بد و بدتر» در انتخابات آمریکا
  • پوتین: کاخ سفید از تمام منابعش برای سرکوب ترامپ استفاده می‌کند
  • درِ سیاست تزارها بر همان پاشنه می چرخد / تحلیل دیپلماسی آینده کاخ کرملین به بهانه انتخابات ریاست جمهوری روسیه
  • کابینه وحشت ترامپ
  • فیلم| ترامپ هشدار داد: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد
  • هشدار تهدیدآمیز ترامپ درباره راه افتادن حمام خون در آمریکا/ اعلام آماده باش نظامی رهبر کره شمالی برای جنگ/ حمله هوایی جدید ائتلاف آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • ترامپ : اگر من در انتخابات پیروز نشوم حمام خون راه خواهد افتاد
  • ترامپ: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد