Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بازی فینال جام پیشکسوتان باشگاه های تهران فردا (سه شنبه) ساعت 15 در ورزشگاه شیرودی تهران بین تیم های استقلال و راه آهن برگزار می شود. این بازی از شبکه ورزش هم به صورت مستقیم پخش می شود.

بازیکنان استقلال شامل علی گیوه ای، علی نیروشک، محمد نوری، هاشم حیدری، رضا حسن زاده، امیر شمسایی، بهروز پرورش خواه، مصطفی اردستانی، ناصر شهسواری، وحید امیری، جعفر مختاری فر و محمدرضا شکورزاده هستند و محمد نوری مربی این تیم و اکبر کارگر جم سرپرست این تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم رده سنی 50 سال استقلال با حساب شش بر صفر راه آهن را در جام یونس شکوری شکست داد.بازیکنان استقلال در این رقابت ها، جلال چوپانی، محمد نوری، هاشم حیدری، بهروز پرورش خواه، رضا حسن زاده، شاهین بیانی، محسن گروسی، امیر سیادت و امیر شمسایی هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال فوتبال برنا بازی پیشکسوتان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع جانباز۷۰ درصد امیر محمد رضوانی نیا در چابهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بنابر اعلام بنیاد شهید و امور ایثارگران ، مراسم تشییع این جانباز ۷۰ درصد ساعت ۹:۳۰  صبح امروز از تقاطع بلوار شهید ریگی و رسالت به سمت گلزار شهدای شهرستان چابهار برگزار شد.

گفتنی است این شهید اهل سنت جانباز ۷۰ درصد وعضو بسیج است که در سال ۱۳۶۱ در عملیات بیت المقدس در منطقه دشت عباس از ناحیه نخاع مجروح وبعد از تحمل ۴۱سال رنج جراحت وارده  روز گذشته درگذشت.

دیگر خبرها

  • تشییع جانباز۷۰ درصد امیر محمد رضوانی نیا در چابهار
  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک و نساجی + فیلم
  • برتری سپاهان، ملوان و تراکتور، شکست نساجی در اراک و توقف ذوب‌آهن/دربی اهواز بدون گل
  • آلومینیوم یک - نساجی صفر/مس یک - ذوب آهن 2/سپاهان یک - گل گهر صفر/ شمس آذر صفر- تراکتور یک/ ملوان یک- نفت صفر
  • برتری آلومینیوم برابر نساجی در نیمه اول
  • آلومینیوم یک - نساجی صفر/مس یک - ذوب آهن 2/سپاهان یک - گل گهر صفر/ شمس آذر صفر- تراکتور یک
  • جدال لفظی علی خیطر و یکی از پیشکسوتان استقلال
  • درگیری علی خطیر با پیشکسوت استقلال
  • درگیری علی خطیر با پیشکسوت استقلال: برو تا می‌توانی علیه من مصاحبه کن!
  • شجاعی: بازی سرخابی‌ها با ما بی تماشاگر است