Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار البرز گفت: به دور از جناح‌بندی و حواشی با شناسایی و ارائه راهکار در مسیر حل مسائل و چالش ها گام برداریم.

به گزارش ایلنا از قزوین، رضا گروسی، فرماندار شهرستان البرز در اولین نشست اتاق فکر و گفت و گوی شهرستان درباره تشکیل این جلسات گفت: در سایه تضارب افکار و عقاید، جامعه پویا در مسیر رشد و ترقی قرار می‌گیرد از این رو راه‌اندازی این اتاق می‌تواند نقش بسزایی در توسعه  بخش‌های مختلف جامعه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار البرز بر شکل گیری سریع کمیته‌های زیر مجموعه این اتاق تاکید کرد و افزود : پویایی جلسات و خروجی اجرایی این نشست ها  کمک شایانی به تسریع و حل مشکلات می‌کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان نظرات کارشناسی و علمی مطابق با قانون را از مشخصه‌های مهم برای اجرایی کردن مصوبات اتاق فکر عنوان کرد و گفت : هدف از تشکیل اتاق فکر ارائه خدمت بهتر و بیشتر به مردم است تا تمامی منافع مردم و شهرستان در درازمدت در نظر گرفته شود .

گروسی نتایج و خروجی اتاق‌های فکر و اندیشه را بهبود وضعیت شهرستان در عرصه‌های مختلف عنوان و تصریح کرد: نتایج  اجرایی در صورتی که واقع‌بینانه، با تکیه بر مقدورات، بر اساس اطلاعات واقعی و با توجه به قانون حاصل شود، کارایی خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف جامعه فرماندار شهرستان قانون کارشناسی اتاق منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست کمیسیون مربیان فدراسیون‌های ورزشی


به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، حاضر در محل؛ این نشست با حضور وزیر ورزش، معاون توسعه ورزش قهرمانی واعضای کمیسیون مربیان فدراسیون‌های ورزشی برگزار شد.
وزیر ورزش در این نشست گفت: بنا بر این بود که نشست‌هایی را با کمیسیون‌هایی که در راستای اهداف وزارت ورزش برگزار کنیم بطور کلی هدف‌مان گفتمان ۲ طرفه بین ما و شماست و ارتباط منطقی و خوبی برقرار کنیم.
کیومرث هاشمی افزود: در ابتدای امروز جلسه کمیسیون ورزشکاران را داشتیم تلاش‌مان بر این است که جلسات استمرار داشته باشد، واقعیت این است که افرادی که در کمیسیون مربیان فدراسیون‌ها تلاش می‌کنند اکثر مواقع زمانی فعال می‌شوند که انتخاباتی است و یا در بهترین حالت سالی یک بار در مجامع عمومی حضور پیدا میکنند.
وزیر ورزش گفت: می‌خواهیم نقش این کمیسیون پررنگ‌تر شود و باید از ظرفیت مربیان استفاده کنیم تا آسیب کمتر ببینیم می‌خواهیم در این بخش از توانمندی‌های داخلی استفاده کنیم و جایی که نیاز به حضور مربیان خارجی است میخواهیم بیشتر در رده پایه باشد.
این سیاست کلی است، البته برخی رشته‌ها مربی خارجی نیاز داریم ولی آنچه که نشان داده در اکثر رشته‌ها به خصوص المپیکی توانسته ایم نتایج خوبی را با مربیان داخلی بگیریم.
وزیر ورزش با پرسیدن این که
آیا برای کمیسیون مربیان رشته‌های شما شرح وظایف دارد؟ با بدنه فدراسیون جلساتی داتید و در راستای اهداف کاری خود توانسته اید موثر باشید؟ چقدر توانسته اید؟ آیا با کمیته آموزش فدراسیون ارتباط دارید؟ آیا ما توانسته ایم نقشی را که در تربیت دینی ما وجود دارد اثرگذاری مناسب روی ورزشکار داریم؟ از حاضرین خواست تا نقش مربیان را در توسعه ورزش به طور کامل توضیح دهند.
هاشمی افزود: کمیسیون ورزشکاران و مربیان اساس کار ما هستند اگر این ۲ بخش نباشند عملکرد ما نقش خاصی ندارد.

دیگر خبرها

  • نخستین پرواز اراک به مشهد به زمین نشست
  • البرز برای نخستین‌بار نرخ تک رقمی بیکاری را تجربه کرد
  • فرماندار مشهد: به دنبال بهبود معیشت مردم هستیم
  • افتتاح نخستین نوروزگاه و بازارچه عشایری سمیرم
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان دشتی در نوروز
  • ۱۳ پروژه عمرانی در شهرستان رباط کریم افتتاح شد
  • برگزاری نخستین نشست کمیسیون مربیان فدراسیون‌های ورزشی
  • برگزاری جلسه شورای زکات و صدقات شهرستان اردکان
  • صادرات البرز از یک میلیارد دلار عبور کرد
  • اردوگاه معتادان متجاهر در نظرآباد احداث می شود