Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی حسین پور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت : در صورت تامین اعتبار تا زمان فصل کوچ بهاره ، این ایلراه ها بازسازی خواهد شد.
وی، طول ایلراه های عشایری این استان را حدود 700 کیلومتر عنوان کرد و افزود: بخش عمده ای از این ایلراه ها در شهرستانهای کوهرنگ ، اردل ، کیار و لردگان قرار دارد.
مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری افزود: هر ساله در فصل بارش و زمستان به علت جاری شدن سیلاب و روان اب ها ، بخشی از ایلراه های عشایری و مسیرهای عبور احشام، تخریب و مسدود می شود ، که عشایر به ناچار گذرگاه های مرتفع و پرخطر را برای عبور انتخاب می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری به عنوان دومین استان عشایرنشین کشور با 126 هزار نفر جمعیت و یک میلیون و 500 هزار راس دام سبک ، بیش از 25 درصد از پروتئین استان را تامین می کند.
کوچ عشایر چهارمحال و بختیاری در فصل پاییز از سمت این استان به خوزستان و در بهار از خورستان انجام می شود.
6199/2097
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف چهارمحال و بختیاری زمستان عشایر ریالی ایلراه منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش شدید در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، کارشناس هواشناسی استان گفت: فعالیت سامانه قوی بارشی در سطح استان، بارش‌های قابل ملاحظه باران، رعد و برق، برف در مناطق مرتفع و در مناطق مستعد تگرگ و وزش باد به نسبت شدید تا شدید پیش بینی می‌شود.
آقای قطره افزود: هر چند در اغلب نقاط استان شاهد بارش خواهیم بود، اما شدت بارش‌ها در نیمه غربی استان است.
وی ادامه داد: برای پنج شنبه مه رقیق، کاهش نسبی دما و جوی بدون بارش و برای روز جمعه بارش‌های پراکنده خصوصا در کوهرنگ پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش شدید در چهارمحال و بختیاری
  • عبور پرتفوی بیمه ملت از ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان
  • خبر‌های ورزشی ۲۸ اسفند چهارمحال و بختیاری
  • دزک سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری اعلام شد
  • دزک سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال خسارت به کشاورزان
  • مناطق گردشگری باغملک تعطیل است
  • ریالی از صندوق خسارت‌ های بدنی بابت رفع نقاط حادثه خیز تامین نشد
  • عدم تامین یک ریالی از صندوق خسارت‌های بدنی بابت نقاط حادثه خیز
  • خبر‌های ورزشی ۲۷ اسفند چهارمحال و بختیاری