Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@10:31:49 GMT

قیمت گوشت مرغ در بازار 98 هزار ریال اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۳۷۷۴

قیمت گوشت مرغ در بازار 98 هزار ریال اعلام شد

خرم آباد - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: بر اساس مصوبه سیزدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار، قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ برای عرضه به مصرف کننده در سراسر کشور حداکثر 98 هزار ریال تصویب و اعلام شده است.

محمدرضا صفی خانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این قیمت گذاری نیز تا اطلاع ثانوی در لرستان باید رعایت شود و مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به شماره 124 اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: همچنین بر این اساس، دامداران و تولیدکنندگان شیرخام نباید این محصول را با قیمت بیش از 20 هزار ریال برای هر کیلوگرم به تولیدکنندگان فرآورده های لبنی عرضه نمایند.
وی تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت ماهی در استان نیز مقرر شده سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل شیلات، آخرین وضعیت تولید و ارسال ماهی به خارج از استان را ارائه دهند تا در این راستا تصمیم گیری شود.
صفی خانی گفت: هفته گذشته قیمت گوشت مرغ در بازار لرستان به 110 هزار ریال رسیده بود.
آبان ماه امسال رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در جلسه ستاد تنظیم بازار با اشاره به واردات بیش از 10هزار تن ذرت، سه هزار تن سویا و سه هزار تن جو به استان اظهار داشت: موجودی اقلام استان شامل پنج هزار و 700 تن برنج، پنج هزار تن شکر، 280 تن مرغ منجمد، 600 تن ذرت و یک هزار و 300 تن جو است.
در 161 واحد تولید مرغ گوشتی لرستان جوجه ریزی انجام می شود و نیاز ماهانه استان به این محصول پروتئینی 4200 تا 4500 تن است.
7269/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد بازار قيمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید گوشت گوسفندی در شب عید

قیمت گوشت قرمز دولتی و عرضه شده در میادین و بازار‌های میوه و تره بار هر کیلو ۲۹۹ هزار تومان بوده و این نرخ در بازار بین ۶۰۰ تا ۸۵۰ هزار تومان متغیر است.

به گزارش مهر، بازار این روز‌ها شلوغ‌تر شده و مردم در حال خرید ایام نوروز و ماه مبارک رمضان هستند. افزایش هزینه‌ها بیشتر خرید‌ها را به مایحتاج و ضروریات روزمره محدود کرده و خرید اقلام اساسی انجام می‌شود.

دولت سعی دارد با توزیع اقلام و واردات کالا‌هایی که کمبود در بازار دارد قیمت‌ها را تثبیت کند. در حال حاضر یکی از چالش‌های بازار کالا‌های اساسی قیمت گوشت قرمز و صف‌های طولانی برای خرید گوشت دولتی است. به گفته قائم مقام وزارت جهاد کشاورزی در امور تجارت و تنظیم بازار، در حال حاضر با توجه به نیاز بازار روزانه به طور میانگین ۲۰۰ تن گوشت گرم وارد کشور می‌شود و به زودی ثبات در بازار برقرار می‌شود. قیمت گوشت قرمز دولتی و عرضه شده در میادین و بازار‌های میوه و تره بار هر کیلو ۲۹۹ هزار تومان بوده و این نرخ در بازار بین ۶۰۰ تا ۸۵۰ هزار تومان متغیر است.

گفتنی است، هر کیلو گوشت منجمد گوساله ۳۹۰ هزار تومان قیمت گذاری شده و در حال فروش است.

در بازار گوشت مرغ، قیمت‌ها بین ۷۸ تا ۸۷ هزار تومان در هر کیلو گرم است. حبوبات بسته بندی هم با قیمت‌های جدید در حال عرضه و فروش در فروشگاه‌ها و خرده فروشی‌های سطح شهر است. بازار تخم مرغ آرام است و قیمت‌ها در چند هفته اخیر تغییری نداشته و هر شانه ۳۰ عددی بین ۸۵ تا ۱۲۰ هزار تومان (بسته به وزن) به فروش می‌رسد.

در ادامه، قیمت برخی کالا‌های اساسی در بسته بندی فروشگاهی می‌آید (تمام قیمت‌ها به هزار تومان است):

دیگر خبرها

  • آغاز توزیع میوه و گوشت تنظیم بازاری در لرستان
  • قیمت گوشت مرغ در بازار امروز ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
  • عرضه هر کیلو گوشت مرغ با قیمت ۶۵ هزار و ۷۰۰ تومان در لرستان
  • آغاز فعالیت غرفه‌های تنظیم بازار شب عید در کرمان
  • عرضه گوشت ۲۰۰ تا ۳۷۰ هزار تومانی | چرا همچنان صف تشکیل می‌شود؟
  • گوشت و مرغ سفره عید رسید
  • قیمت گوشت قرمز در استان سمنان گران نشده است
  • قیمت جدید گوشت گوسفندی در شب عید
  • قیمت گوشت گوسفندی در بازار امروز ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
  • توزیع ۷۸۰ تن برنج و ۱۰۰۰ تن گوشت در بازار لرستان