Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه حق ماندنی و راه باطل ماندنی نیست گفت: اندیشه مطهری و اندیشه امام و رهبر معظم انقلاب به عنوان نجاتگر برای بشر باقی می‌ماند اما باطل رفتنی است. ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با جمعی از جوانان انقلابی و جهادگر شهرستان خوسف اظهار داشت: راهی که شهدا و جوانان نسل‌های قبل در خوسف در پیش گرفتند چه در دوران طاغوت و چه در دوران انقلاب راه درستی بود و خوش درخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شهید فنودی قبل از شهادت جانباز بود و توقع نبود با آن شرایط سخت کردستان عازم جبهه شود اما او برای دفاع از امام و انقلاب به جبهه رفت و در این راه به شهادت رسید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: شهدایی که رفتند سوابق خوبی داشتند و افتخار آفرینی کردند و شما جوانان نیز راه خوبی انتخاب کردید و همه این نشیب و فرازها فراموش می‌شود اما راه حق هیچگاه فراموش نمی‌شود. 

عبادی عنوان کرد: نباید تنها به دنبال منافع مادی و حزب بازی بود چون تنها چیزی که برای انسان باقی می‌ماند و باقیات و صالحات دارد کارهای حق است و اگر کسی قدرت و جایگاهی به دست آورده اینها ماندنی نیست اما آنچه در زمین می‌ماند حق است و باطل رفتنی است.

امام جمعه شهرستان بیرجند گفت: اندیشه مطهری، اندیشه امام و رهبر انقلاب به عنوان نجاتگر بشر باقی می‌ماند و خیرخواهی برای مردم می‌ماند اما ظلم نمی‌ماند. 

یزد | با اجرای برنامه‌های جدید باید راه و اندیشه امام (ره) به مردم منتقل شوداصفهان| تحریف سخن و اندیشه امام(ره) آفت جمهوری اسلامی استفاصله مسئولان از گفتمان و اندیشه امام(ره) تهدیدی برای نظام اسلامی است

وی خطاب به جوانان خوسف گفت: قدردان پدر و مادران‌تان باشید که شما را در این راه قرار دادند و آنچه برای خدا و برای نفع مردم و راه درست به کار گرفته شود می‌ماند زیرا ذخیره انسان است.

حسینی یکی از جوانان فعال فرهنگی خوسف نیز در این دیدار گفت: جمع حاضر بخشی از جوانان انقلابی خوسف هستند که در عرصه‌های فرهنگی، مهدویت، جشن‌ها و عزاداری‌ها به صورت خودجوش کار را به دست گرفته و به مردم خدمت می‌کنند.

وی افزود: این جوانان در عرصه فضای مجازی برنامه‌های خوبی را دنبال می‌کنند و در برگزاری اردوهای جهادی فعال هستند.

حسینی اظهار داشت: چهل سالگی انقلاب امری بسیار مهم است و به دنبال تأکید رهبری بر این موضوع، چله فرهنگی را دنبال می‌کنیم و در این راستا جشنواره عمار را در نه دی خواهیم داشت و 12 دی تا 22 بهمن نیز چله فرهنگی در خوسف برگزار می‌کنیم و در مدارس و مساجد جلسه می‌گیریم تا فرهنگ و ارزش‌های انقلاب را به مردم نشان دهیم همچنین قرار است از مستند شهید حسن فنودی نیز در این مراسم رونمایی شود.

انتهای پیام/

R41348/P1336/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت امام جمعه بندرگز جهت پیوستن به طرح مسطورا

دریافت 42 MB کد خبر 6057693

دیگر خبرها

  • رهبری یکی از مؤلفه‌های اصلی قدرت ایران است
  • آموزش و پرورش نیروی انسانی در شان و تراز انقلاب تربیت کند
  • محمودی کیا، عضو هیأت علمی پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی مطرح کرد: هشدار به نهادهای متولی درباره غفلت از اندیشه معیار امام/ خسارات جبران ناپذیر پرداخت مناسبتی به اندیشه امام
  • قرآن، روح عالم بشریت است
  • دعوت امام جمعه بندرگز جهت پیوستن به طرح مسطورا
  • اجرای طرح پرچمداران دین‌و اندیشه و تجلیل از علمای خوی 
  • ۱۰ درصد متقاضیان باقی مانده وام ازدواج، وام خود را دریافت می‌کنند
  • ضرورت بازخوانی کتاب «طرحی کلی اندیشه اسلامی» مقام معظم رهبری از نگاه حجت الاسلام قنبریان + صوت سخنرانی
  • آن چه مهم است قیام خالصانه برای خداست/انقلاب فکری؛ریشه هر انقلاب
  • تبیین طرح «زندگی با آیه‌ها» برای مبلغان آبادانی