Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که معمولا بسیاری از شرکت‌های رایانه‌ای و نرم‌افزاری به سرعت آسیب پذیری ها و مشکلات تولیدات خود را برطرف می کنند، ظاهرا موزیلا عجله ای برای برطرف کردن برخی از این مشکلات ندارد.

وقوع این مشکل اولین بار توسط شرکت های امنیتی در آوریل سال ۲۰۰۷ به اطلاع موزیلا رسید. اما این شرکت از آن زمان تاکنون نتوانسته این نقص را برطرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایتنا از مهر، از آسیب پذیری یادشده برای طراحی یک آی فریم یا پنجره ورود اطلاعات در درون کدهای منبع وب سایت ها استفاده شده و این آی‌فریم با به نمایش درآمدن مکرر خواستار دریافت اسامی کاربری و کلمه عبور افراد می‌شود.

از ۱۱ سال قبل تا به حال سوءاستفاده های فراوانی از این مشکل برای سرقت اطلاعات کاربران و وادار کردن آنها به درج اطلاعات شخصیشان به عمل آمده است. نکته مهم اینکه با فشردن علامت ضربدر هم این درخواست مجددا ظاهر می شود و دسترسی به کل پنجره های باز شده در فایرفاکس را مختل می‌کند.

تنها راه حل مشکل مذکور بستن اجباری تمامی پنجره‌ها و راه اندازی مجدد مرورگر فایرفاکس است. هنوز مشخص نیست آیا موزیلا برنامه ای برای حل این مشکل دارد یا نه.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آسیب پذیری فایرفاکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد کامیون با خودروی رانا در اتوبان بسیج حادثه آفرید + فیلم

روز گذشته در هوای بارانی در اتوبان بسیج شهر تهران یک دستگاه کامیون با یک دستگاه خودروی رانا برخورد کردند و به دلیل لغزنده بودن سطح خیابان هر دو خودرو منحرف شدند.

صحنه تصادف از لنز دوربین شهروند خبرنگار ما دور نماند و آن را با ارسال فیلم به نمایش گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - تهران

 

بیشتر بخوانید:

حادثه تصادف در محور مراغه و هشترود به روایت شهروند خبرنگار

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • انفجار گاز در سقز حادثه آفرید
  • دردسر متا برا اشتراک‌گذاری داده بین اینستاگرام و تردز در ترکیه
  • یازده بازیکن فولاد برای دربی خوزستان مشخص شد
  • یازده بازیکن ربیعی برای شکست دادن مس مشخص شد
  • جزئیات جدید از سود سهام عدالت متوفیان
  • قیمت برخی از شرکت‌های لوازم خانگی افزایش یافت/ دردسر فروشگاه‌های بزرگ برای مغازه‌داران خرد
  • قطعی گسترده اینترنت در آفریقا/ شرکت‌ها در مرز فلج‌ شدن
  • برخورد کامیون با خودروی رانا در اتوبان بسیج حادثه آفرید + فیلم
  • سقوط سنگ در محور کندوان حادثه آفرید
  • یک کشتی تجاری هدف نیروهای یمنی قرار گرفت