Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- علی کفاشیان، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: فوتسال ایران در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته و این ماحصل سال‌ها کار و تلاش جامعه فوتسال، باشگاه‌ها و نفرات انتخاب شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان، رئیس سازمان لیگ فوتسال درباره حضور ۱۱ کاندیدای فوتسال ایران در بین برترین‌های فوتسال جهان اظهارداشت: فوتسال در راس آسیا است و در جهان فعالیت چشمگیری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع فوتسال ایران در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته و این ماحصل سال‌ها کار و تلاش جامعه فوتسال، باشگاه‌ها و نفرات انتخاب شده است.

وی افزود: این اتفاق مرهون زحمات باشگاه‌های ما است و همچنین تلاش مجموعه برای داشتن استقلال فوتسال بود. هم اینکه این سازمان دارای مجمع، هیات رئیسه مستقل و زیر نظر فدراسیون فوتبال فعالیت می‌کند باعث شده تا پله پله پیش رویم و بتوانیم در بخش فوتسال بهترین عملکرد را داشته باشیم.

کفاشیان در پایان خاطرنشان کرد: اکنون تمام کشور‌های آسیایی و در نهایت در جهان تلاش می‌کنند تا با امکانات فوق‌العاده‌ای که دارند، بهترین عملکرد را داشته باشند، اما فوتسال ایران با تمام داشته‌های خود و حتی کمتر از امکاناتی که دیگر کشور‌ها داشته‌اند، توانسته چنین عناوین خوبی را کسب کند و بابت این عنوان‌ها به جامعه فوتسال و تک تک افرادی که کاندیدا شدند، تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال کفاشیان فوتسال تیم ملی میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه جنگل‌های حرا برای بازسازی ذخایر آبزیان

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدحسین حسینی، رئیس سازمان شیلات با بیان اینکه توسعه جنگل‌های حرا در استان‌های جنوبی کشور در قالب طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت برای بازسازی ذخایر آبزیان در دستور کار سازمان شیلات ایران است، گفت: کاشت یک میلیارد درخت یک وظیفه ملی و بین‌المللی است و این طرح در دولت سیزدهم و با مشارکت مردم کلید خورده و سازمان شیلات ایران نیز با کمک جامعه صیادی در این طرح مشارکت می‌کند.

وی افزود: اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت برای تولید اکسیژن، ترسیب کربن و در نهایت محیط زیست و حیات موجودات بسیار حائز اهمیت است و از این رو سازمان شیلات ایران و جامعه صیادی به این طرح پیوسته‌اند.

حسینی ادامه داد: ما در استان بوشهر و هرمزگان با جامعه صیادی، وزارت جهاد کشاورزی و سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور برای تولید، کاشت و نگهداری نهال‌های حرا صحبت کرده‌ایم.

وی گفت: می‌توانیم جنگل حرا را که محیط نوزادگاهی و محیط گردشگری است توسعه دهیم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: در حال حاضر بیش از ۲۹ هزار آبزی‌پروری در کشور فعالیت می‌کنند و می‌توانند در محیط آبزی‌پروری خود مبادرت به کاشت درخت کنند.

حسینی اذعان کرد: گونه‌هایی که توسط جامعه صیادی کشت می‌شود بر اساس پراکنش جغرافیایی خواهد بود.

کد خبر 6056038

دیگر خبرها

  • نوروز آمد؛ روزگار ما کی نو می شود؟
  • جایگاه واقعی آموزش و پرورش فارس نیازمند تلاش معلمان است
  • واکنش علی کفاشیان به اکران فیلم پرویز خان
  • واکنش رئیس سابق فدراسیون فوتبال به اکران فیلم پرویز خان
  • واکنش علی کفاشیان به اکران فیلم «پرویزخان»
  • وزیر ورزش: تیم ملی فوتسال در مسیر خوبی است/ شمسایی: فقط قهرمانی آسیا ما را راضی می‌کند
  • شمسایی: فقط قهرمانی آسیا ما را راضی می‌کند/ وزیر ورزش: تیم ملی فوتسال در مسیر خوبی است
  • توسعه جنگل‌های حرا برای بازسازی ذخایر آبزیان
  • پیشرفت ایران در شاخص توسعه انسانی/ سازمان ملل: ایران توسعه یافته‌تر از ۱۱۵ کشور جهان شد
  • کاش از کشتی یاد بگیرید!